Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tenor-groupie! :tunge:

Jeg tror kvalitetesbevisst opera-entusiast med visse preferanser er ordene du egentlig leter etter...

Når Prince Andrew, eller hans daværende kone klarte å få et barn 08.08.88 burde kommende dronning klare det samme 23.04.15. ;)

Jeg var i London noen måneder den tiden og husker hvordan folk tok av, til og med de på min alder. Fascinerende. :)

Det er fødselsdatoen sin, Fergie skal ha ros for den timingen. Kate begynner å få det travelt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fergie var det hun het...

Skrevet

Jeg har fått en ny følger på twitter - et metal-band :fnise: Mulig de har bommet en smule på målgruppen...

Skrevet

Æ'kke du sånn derre Metal-dame? :klo:

:daane:

:fnise:

Skrevet

Tja, jeg har jo "kulturkjerring" i bioen - det kan sikkert tolkes på mange måter... :fnise:

Skrevet

Om fotball er kultur så er heavy metal kultur også..... :opplyser:

Skrevet

Det vil jeg på ingen måte protestere på - det er bare ikke blant mine foretrukne kulturformer...

Skrevet

Kan jo hende at de metal-gutta liker opera også. Hvis ikke kan det jo tenkes at de kommer til å gjøre det etter å ha fulgt deg på Twitter en stund. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Knut Nærum slutter i Nytt på nytt

Nå har jeg forsåvidt sluttet å se på for lenge siden, men dette burde vel være den endelige spikeren i kista? Etter 16 år kan man godt benytte anledningen til å tenke litt nytt.

Skrevet

Kan jo hende at de metal-gutta liker opera også. Hvis ikke kan det jo tenkes at de kommer til å gjøre det etter å ha fulgt deg på Twitter en stund. :fnise:

Alternativt brenner de for bibliotek og/eller feminisme - det er mye av det også i feeden min :ler:

Skrevet

Knut Nærum slutter i Nytt på nytt

Nå har jeg forsåvidt sluttet å se på for lenge siden, men dette burde vel være den endelige spikeren i kista? Etter 16 år kan man godt benytte anledningen til å tenke litt nytt.

Det var min tanke også, men for min del så har det nærmest vært dødt siden Anne Kat sluttet ....

Skrevet

Nå er vel ikke Seigmenn heavy metall, men operastjerner finnes over alt.

Skrevet

Poeng :ler:

Det var min tanke også, men for min del så har det nærmest vært dødt siden Anne Kat sluttet ....

Jepp, det ble aldri helt det samme igjen...

Skrevet

:tommelopp:

Jeg trodde vi måtte vente til ordinært abonnementssalg siden vi skulle bytte abonnement, men jeg kan leve med å ta feil av og til... :ler:

Skrevet

Neida, men ved bytte må man ringe inn og ikke bare gå på lenken. :)

Skrevet (endret)

Da er 8 operaforestillinger og 10 filharmoni-konserter i boks for det neste årets - det er jo en god start... :nigo:

Endret av Daria
Skrevet

Ja, du har litt mer enn meg....

Jeg må vel vurdere filharmoni snart også i tilfelle.

Skrevet

Jeg tror kvalitetesbevisst opera-entusiast med visse preferanser er ordene du egentlig leter etter...

Det er fødselsdatoen sin, Fergie skal ha ros for den timingen. Kate begynner å få det travelt...

Neh. tenor-groupie er nok ordet, ja.

Skrevet

Jeg kikker litt etter nye stuegardiner, de jeg har er ganske falmet nå. Jeg likte dette stoffet - begge fargevariantene - men nesten 400kr pr meter er litt i overkant når jeg trenger seks meter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...