Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Don Giovanni, Manon, Giselle, Tryllefløyten, Turandot, Figaros Bryllup.

Ikke veldig spennende, egentlig - premiere applaus frister mer. Vi får se litt på det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jammen.... hvem skal passe dyrene da?

Ikke sant - det blir jo bare feil...

Skrevet

Ikke veldig spennende, egentlig - premiere applaus frister mer. Vi får se litt på det.

Manon og Turandot er jo fristelsene der......

Og jeg visste at Tryllefløyten kom i klassikerab..... Slemme operasjefen!

Skrevet

Det diskuteres på gravid-forumet hvordan folk før i tiden kunne vite at de var gravide når det ikke fantes graviditetstester... :rolleyes:

Skrevet

Det diskuteres på gravid-forumet hvordan folk før i tiden kunne vite at de var gravide når det ikke fantes graviditetstester... :rolleyes:

:hoho:

Skrevet

Jeg er helt for å ha premiere applaus.

Skrevet

Vi må slutte å være så uenige... :fnise:

Skrevet

Vi må slutte å være så uenige... :fnise:

Det er jo slitsomt med all kranglingen.... men altså... jeg vet ikke om jeg kan klare å la være. :fnise:

Skrevet

Det nærmer seg baby-tid i Storbritannia igjen (hashtag #RoyalBaby) - hvis Kate virkelig er sitt ansvar bevisst føder hun i morgen - på nasjonaldagen...

Skrevet

Hun er nesten ikke til å stole på som kommende dronning hvis hun unnlater fødsel på den dagen, selvom det ikke er tronarving denne gangen.

Skrevet

Nei, det burde jo være det minste man kunne forvente... :filer: Bare synd eldstemann alt heter George - en George på St. Georges Day ville jo vært et ultimate...

Skrevet

Dårlig planlegging der altså. Hva med jente - Georgina? Lite fantasifullt, men det er det ofte i royale kretser. :ler:

Skrevet

George II? God royal tradisjon :ler:

Skrevet

Jeg var litt snurt i dag da operaen la fram et sesongabonnement helt uten svensketenoren. I ettermiddag fikk jeg vite at han stepper inn som vikar på en del forestillinger av La Traviata i vår - og jammen var det ikke brukbare billetter å oppdrive :strix: (han skulle selvfølgelig ikke synge den dagen jeg alt hadde billett til...) Jeg tror det kalles kompensasjon - fordi jeg fortjener det :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjenner det er godt han påtar seg vikaroppdrag og at vi finner det ut.

Skrevet

Tenk så surt å ha oppdaget det i ettertid...

Skrevet

Ingen tegn til noen kongelig baby så langt... Sist britene ventet et royalt avkom var mens vi var i London, og det sto horder av journalister utenfor Buckingham Palace for å være sikre på at de ikke gikk glipp av noe. Overhørte noen av dem mumle om Groundhog Day, så de hadde nok stått der noen dager allerede - og det tok enda en drøy uke til for ungen faktisk ble født. Akk, det glamorøse reporterlivet... :fnise:

Skrevet

Sulten! Bare sånn til opplysning... Dette kan selvfølgelig henge sammen med min særdeles mettende og næringsrike frokost, som besto av en litt brunflekket banan og en daggammel kanelknute fra Narvesen. Sånn går det når man ikke har brød i huset, planen om å handle på vei hjem i går utgikk og jeg i tillegg sov litt lenger enn jeg burde (forklaring på begge de to siste punktene finnes i innlegget om svensketenoren og akutt behov for å prioritere billettbestilling...).

Skrevet

Når Prince Andrew, eller hans daværende kone klarte å få et barn 08.08.88 burde kommende dronning klare det samme 23.04.15. ;)

Jeg var i London noen måneder den tiden og husker hvordan folk tok av, til og med de på min alder. Fascinerende. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...