Daria Skrevet 10. april 2015 Forfatter #11261 Skrevet 10. april 2015 Håper han får så øra flagrer på hjemmebane... Det er godt mulig de primært tenkte humor, parodi og satire da de planla det, men da går det an å ta kritikk på at det ikke ble oppfattet sånn og at mange tok det ille opp - kort sagt, at de gjorde en beklagelig feilvurdering. Alle kan gjøre feil, de smarte beklager og lærer av det. 2
Daria Skrevet 10. april 2015 Forfatter #11262 Skrevet 10. april 2015 Enkelte lærer aldri... Skal du bestille en bok så søker du opp den boka, klikker gå til kasse og blir ferdig. Du begynner ikke å tenke Hmm, var det ikke noe jeg skulle ha samtidig - og kanskje de har noen gode tilbud...? Da er det nemlig så fort gjort at man i stedet for den ene boka man skulle ha (bind 3 av selviografien til Stephen Fry) ender opp med to bøker (nevnte Frys bok om klassisk musikk) og intet mindre enn 7 cder - de var jo så billige... Status en drøy måned etter bestilling: -7 nye cder er i hus -boka om klassisk musikk er utsolgt. -den boka som faktisk var utgangspunktet for bestillingen kom det regning på for flere uker siden, men boka så jeg intet til. Ingen mail fra cdon om at den var sendt, ingen hentemelding fra posten - men i dag kom det mail fra cdon om at returnert vare (uspesifisert, men jeg hart jo ikke noe annet utestående med dem for tiden) var mottatt. Eh... Mottatt fra hvem? Og hvor har den vært når den ikke engang er varslet sendt? Venter i spenning på svar fra kundeservice...
Daria Skrevet 10. april 2015 Forfatter #11263 Skrevet 10. april 2015 Arbeidsministeren sparket NAV-sjefen fordi han er misfornøyd med jobben han har gjort - og han går over i en stilling som ministerens rådgiver. Det er noe som skurrer her, ja?
Daria Skrevet 11. april 2015 Forfatter #11264 Skrevet 11. april 2015 Josh Groban leser fanfiction om seg selv på Senkveld
Daria Skrevet 11. april 2015 Forfatter #11265 Skrevet 11. april 2015 En kveld med Nordic Tenors er aldri feil Sveinung Hølmebakk lo så han nesten ikke klarte å synge, men det var ikke vår feil denne gangen...
Skravla Skrevet 11. april 2015 #11266 Skrevet 11. april 2015 Det er ALDRI vår feil.... vår fortjeneste heter det. Og jeg var lykkelig når jeg noen minutter etter hjemkomst kikket ut og så det plaskregnet.
Daria Skrevet 11. april 2015 Forfatter #11267 Skrevet 11. april 2015 Godt poeng Men det var ikke vår fortjeneste heller - hvertfall ikke at han begynte...
Skravla Skrevet 11. april 2015 #11268 Skrevet 11. april 2015 Men jeg tror vi hjalp til sånn at han ikke fikk samlet seg sånn umiddelbart.
Daria Skrevet 11. april 2015 Forfatter #11269 Skrevet 11. april 2015 Vel, altså... De kan ikke bevise noe
Skravla Skrevet 11. april 2015 #11270 Skrevet 11. april 2015 Eller... jeg har jo en stille latter som knapt høres, så det var vel mest din fortjenete.
Daria Skrevet 11. april 2015 Forfatter #11271 Skrevet 11. april 2015 Har du glemt at vi har snakket om dette før - jeg har en svært dannet, diskret og ladylike latter. Hvorfor damen foran snudde seg kan jeg ikke forstå.
Skravla Skrevet 11. april 2015 #11273 Skrevet 11. april 2015 Yeah right (to both of you...) Frekk eller?
Skravla Skrevet 11. april 2015 #11274 Skrevet 11. april 2015 Har du glemt at vi har snakket om dette før - jeg har en svært dannet, diskret og ladylike latter. Hvorfor damen foran snudde seg kan jeg ikke forstå. De var sikkert de skravlefolkene bak oss hun sjekket....
Daria Skrevet 11. april 2015 Forfatter #11275 Skrevet 11. april 2015 Yeah right (to both of you...) Nå skjønner jeg ikke hva du antyder...? De var sikkert de skravlefolkene bak oss hun sjekket.... Det må jo være forklaringen (selv om hun som stadig hvisket med gubben og på et tidspunkt sang! ikke hadde så mye å komme med...).
Daria Skrevet 12. april 2015 Forfatter #11276 Skrevet 12. april 2015 Mål for dagen: Hente opp og rydde på plass sommerjakker og -sko. Savnet begynner å bli stort - særlig etter skoene...
Skravla Skrevet 12. april 2015 #11277 Skrevet 12. april 2015 Fått opp en runde her. Jeg tror siste ferieuken min betyr ekstremrydding i boden.
Mafalda Skrevet 12. april 2015 #11278 Skrevet 12. april 2015 Mål for dagen: Hente opp og rydde på plass sommerjakker og -sko. Savnet begynner å bli stort - særlig etter skoene... Det er jo nesten hyggelig... gjensynsglede og alt det der Å pakke ned, derimot, er alltid dødskjedelig. Hittil har jeg klart å unngå oppgaven ved å tenke "Det KAN jo bli kaldt igjen", men nå spørs det om ikke den unnskyldningen henger i en tynn tråd....
Daria Skrevet 12. april 2015 Forfatter #11279 Skrevet 12. april 2015 Jeg må pakke ned for å få plass til å pakke opp - bøygen er mer å få det ned i boden etterpå... Men det er nok -til tross for at jeg har et nokså bredt utvalg av både yttertøy og sko til enhver årstid og anledning - en litt mindre omfattende jobb hos meg enn hos deg...
Skravla Skrevet 12. april 2015 #11280 Skrevet 12. april 2015 Jeg pleier å starte i kjelleren med å fylle en sekk med ting som skal opp, så fyller jeg sekken med ting som skal ned og slik går no dagan..... Litt enklere om jeg kunne hatt det i esker og sendt det i heis opp, men jeg orker ikke bære på esker opp alle trappene. men nå er alt av sommertøy oppe og klar til sortering. Mye av vinterklærne er i kjelleren. Noe er igjen oppe for jeg må vurdere det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå