Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Egentlig sverger jeg til mandeleggene, men alt de hadde i går var dragé-eggene. Ikke at det er noe stort offer, altså... :fnise:

Har ennå ikke kommet meg opp på sofaen, begynte å se Company igjen istedet. Men snart...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jammen, det er jo de beste eggene! :sikle:
Eier ikke selvkontroll når de kommer på bordet :flau:

Skrevet (endret)

Her er det flere igjen - du kan veien ;)

Endret av Daria
Skrevet

Her har jeg hatt et par effektive timer. De eneste jeg ikke har fått gjort er å pusse vinduer.... kanskje en annen dag.

Nå er det sofasløving før jeg må en tur på butikken.

Her har jeg fått strikket et sjal hittil i påsken..... Ikke så veldig effektivt, men jeg har i tillegg hatt en tur i konserthuset og to turer i operaen så det er slett ikke så ille. Fikk sett et par episoder av Poirot i går kveld så da er get-boksen tom for Poirot. Jeg har sett alle episoder av Lewis så jeg vet ikke helt hva jeg skal ha av påskekrim enda. Foyle går på nrk så jeg får se.

En tur på biblioteket i morgen.... for jeg har litt lite bøker selv. :fnise:

Skrevet

Jeg har ryddet høyskapet på kjøkkenet, lest en bok, hentet opp påskepyntet og fikset litt her og ordnet litt der - nok til at jeg føler at jeg egentlig har fått gjort en god del, men uten å egentlig ha anstrengt meg så mye. Vinn-vinn, med andre ord :ler:

Snart på tide å skifte fra daffe-rundt-hjemme-klær til ut-og-spise-middag-antrekk. I anledning påsken burde man sikkert kle seg i gult, men det er ikke min farge...

Skrevet

Ifølge teksteren på nrk2 nå trengte hæren til til Vilhelm Erobreren 36 hektoliter vin pr mann pr dag. :vin:

Skrevet

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne.

Så lite lyst til å være på jobb i dag. :sukk:

Skrevet

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne.

Så lite lyst til å være på jobb i dag. :sukk:

Håper arbeidsdagen går fort, slik at du også kan starte påskeferien. :)

Skrevet

Arbeidslyst? Hva er det?

:klo:

Skrevet

Arbeidslyst? Hva er det?

:klo:

Det var et fremmedord som dukket opp og som jeg ville teste ut i en setning. Det er nok ikke et ord jeg kommer til å bruke så ofte..... :fnise:

Skrevet

Årets påskelam er i hus :nigo: 1,3 kg rent kjøtt burde vel holde til to mennesker... *ser rester i min framtid* :ler:

Påskesjokolade var de derimot ikke så gode på hos Meny, så jeg må nok ut en tur til...

Skrevet

Minner om at du må sitte klar kl 12. :opplyser:

Bør strengt tatt holde med 1.3 kilo og kake etterpå. :sikle:

Skrevet

Så du mener sjokolade er unødvendig? Den er grei - mer Anton Berg til meg :sikle:

Skrevet

Så du mener sjokolade er unødvendig? Den er grei - mer Anton Berg til meg :sikle:

Vel.... Det bør vel være litt sjokolade til 60-års feiringen av Grand Prix. :sjokolade:

Skrevet (endret)

Hmmm... 60-års feiring av GP, ja. Takk for påminnelsen. Da vet jeg hva jeg skal lørdag kveld. :hoppe:

Endret av Sauen Shaun
Skrevet

Endelig har jeg også påskeferie. Ikke lekt husmor etter jobb i dag, noe må man jo bruke hellifdagene til, også.

Skrevet

Herved erklærer jeg verandasesongen for åpnet. :opplyser: En kanne te (hvit te md eple, mynte og sjokolade, innkjøpt i København i påsken i fjor), to brødskiver (med hhv eplegele og kantarell-smøreost og røkelaks), to biscotti (med sjokolade, innkjøpt på Coop i går) samt drøyt 120 boksider (hele Camillas lange netter av Mona Høvring, samt de første kapitlene av Bare i Brooklyn, Una LaMarche) er konsumert der ute i tidvis strålende sol og mange varmegrader, mens Kielfergen tutet og forsvant i det fjerne.

Ser ingen grunn til å savne påskefjellet...

Skrevet

Gamle (de aller eldste, faktisk) episoder av Kar for sin kilt på tv - vakkert gjensyn. Årets sommerferie går til Skottland, tror nok vi må en sving opp i høylandet også....

Skrevet

I dag har jeg ikke holdt hviledagen hellig... I stedet har jeg farget tøy, vasket bad og kjøkken og gått tur og sett på månen. Nå har jeg sunket ned i sofaen, og her skal jeg nok bli, med mindre jeg må ut på kjøkkenet etter forsyninger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...