Daria Skrevet 26. mars 2015 Forfatter #11182 Skrevet 26. mars 2015 Idalou Larsen Scenekunst National Blogg
Skravla Skrevet 26. mars 2015 #11183 Skrevet 26. mars 2015 Idalou Larsen Scenekunst National Blogg Takker og bukker.
Daria Skrevet 27. mars 2015 Forfatter #11184 Skrevet 27. mars 2015 Palmefredag! Så klar for ferie - men det er jeg vel som regel, når sant skal sies... Operaen i går, i morgen og søndag, men i kveld er det meg og sofaen, samt en haug nystekte vafler, hadde jeg tenkt... Ispedd enten noe severdig på boksen eller en av de mange bøkene jeg har tenkt å slepe med meg hjem (siden jeg jo ikke har noen uleste hjemme i hylla...). Carmen tålte absolutt et gjensyn - hun er en slitesterk dame... Jeg liker den oppsetningen veldig godt, mulig jeg må en tur til når den kommer tilbake i høst. Hvertfall hvis Don José også kommer tilbake... *fra boyband-fjortis til operatenor-trettis*
Skravla Skrevet 27. mars 2015 #11185 Skrevet 27. mars 2015 Espen Langvik (han liker musicals) får spørsmål om hvilken musicalrolle han kunne tenke seg.... og en Javert ville han ikke takke nei til. Og jeg er helt enig!!!!! Pretty please!
Skravla Skrevet 27. mars 2015 #11186 Skrevet 27. mars 2015 Her er det fri mandag..... og det er fristende å si at jeg drar hjem i ettermiddag og ikke ut igjen før tirsdags morgen..... men så er det noen kulturhus som skal besøkes og en restaurant som skal ha besøk og da blir det en og annen tur ut. Men akkurat nå angrer jeg på billetten i kveld. *trøtt*
Daria Skrevet 27. mars 2015 Forfatter #11187 Skrevet 27. mars 2015 Espen Langvik (han liker musicals) får spørsmål om hvilken musicalrolle han kunne tenke seg.... og en Javert ville han ikke takke nei til. Og jeg er helt enig!!!!! Pretty please! Gjesterolle i Det Norskes oppsetning...?
Daria Skrevet 27. mars 2015 Forfatter #11188 Skrevet 27. mars 2015 To nye følgere på twitter så langt i dag - et skiresort i Rocky Mountains og en med daily beauty secrets. Fordi skiferie og sminke er av det jeg twitere mest om (på engelsk)...?
Skravla Skrevet 27. mars 2015 #11189 Skrevet 27. mars 2015 Gjesterolle i Det Norskes oppsetning...? Men da får jeg jo ikke original-Javert... og jeg vil ha begge deler *kravstor*
Daria Skrevet 27. mars 2015 Forfatter #11192 Skrevet 27. mars 2015 (endret) En egen opera-versjon? Svensken som Valjean, Yngve Søberg og Eli Kristin Hansveen som Thenadiérs, lommetenoren som Enjolras? Endret 27. mars 2015 av Daria
Daria Skrevet 27. mars 2015 Forfatter #11194 Skrevet 27. mars 2015 Og når man snakker om både Carmen og opera-relatert sikling og andre gleder, kommer Audun Iversen med denne på twitter. Jeg vet ikke helt hva de driver med, men jeg gleder meg uansett - det ser jo særdeles lovende ut...
Skravla Skrevet 27. mars 2015 #11195 Skrevet 27. mars 2015 Espen L. hadde også noe om Reza tidligere i dag.
Daria Skrevet 27. mars 2015 Forfatter #11196 Skrevet 27. mars 2015 Siden KORK er involvert burde det jo dukke opp noe på tv etterhvert...
Daria Skrevet 30. mars 2015 Forfatter #11199 Skrevet 30. mars 2015 Anton Berg-egg til frokost - det må være påske Tror dagens vage Ikea-planer utgår, til fordel for en fungerende husmor - eller en av de mange bøkene jeg dro med meg hjem på fredag... Effektiv påske så langt - to forstillinger i operaen, fire dokumentarer sett og slettet fra get-boksen, to bøker lest ut, og mange kanner te drukket. Har til og med fått byttet knapper i jakken jeg farget tidligere i vinter *flink* Tror jeg trenger et egg til før jeg gjør noe nyttig. Og mer te...
Roadrunner Skrevet 30. mars 2015 #11200 Skrevet 30. mars 2015 Herlig! Egg er jo sunt... Er det marsipaneggene du sverger til? Jeg har gjort meg selv og mine kollegaer en liten tjeneste, og fylt opp påskeegget jeg har stående i vinduet. Så nå flommer det over av snop, og dumme fuggel'n kjøper jo bare det hun liker selv Fristelser? Her? Jeg?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå