Daria Skrevet 16. februar 2015 Forfatter #11001 Skrevet 16. februar 2015 Noe sier meg at det er rift om de billettene... Ferie-mandag! To korte, elevfrie dager og så er det faktisk ut på tur jeg er ikke helt i reisemodus ennå, det kommer fortsatt litt overraskende på meg at det bare er to dager igjen. Man burde jo snart pakke og planlegge litt og sånt...
Roadrunner Skrevet 16. februar 2015 #11002 Skrevet 16. februar 2015 Herlig Tre dager på jobb her, passe lang uke det gitt. Skal du langt? Husker ikke helt sånt jeg (tror noen ikke har vært flinke nok til å markedsføre turen sin altså - jeg har jo glemt!). Pakke og planlegge? Her begynner det å ligne innfallsmetoden og skippertak...
Daria Skrevet 16. februar 2015 Forfatter #11003 Skrevet 16. februar 2015 Det er dette lille ski-arrangementet på den andre siden av Kjølen... Må jo finne ut hvor mange ullgensere, luer, votter, sjal og fleecetights man bør ha med seg for å holde varmen. Jeg ender sikkert med like mange kilo klær i bagasjen som deg, selv om jeg bare skal være borte fire dager
Skravla Skrevet 16. februar 2015 #11004 Skrevet 16. februar 2015 Om du og RR har lik mengde tøy så tror jeg det har mest med værforhold dit dere skal enn at du overpakker (ikke at det også kan skje altså ) Her har jeg vært hos legen for fastende blodprøver og innom butikken på vei hjem. Nå er det frokost og så får jeg vel få startet det jeg skal bruke uken til. Håper du tåler rot...
Daria Skrevet 16. februar 2015 Forfatter #11005 Skrevet 16. februar 2015 Hadde jeg ikke tålt rot, ville jeg hatt store problemer med å oppholde meg i eget hjem... Litt overpakking må man regne med - men det går ganske mange bikinier på en ullgenser, både i vekt og volum...
Roadrunner Skrevet 16. februar 2015 #11006 Skrevet 16. februar 2015 Mistenker at du kommer til å ha med flere ullgensere enn jeg har bikinier (nei, jeg har ikke en for hver dag og gjerne en for hver anledning, med matchende sarong, sjal, hodebånd og sandaler...). Så vektmessig er det ikke sikkert vi kommer så ulikt fra det, singleter, shorts og bikini veier ikke allverden. Men solkrem, ørten bøker, og litt varmere tøy til de første dagene utgjør nok sin del av vekta. Fotoutstyr ++ hjelper på håndbagasjen...
Daria Skrevet 17. februar 2015 Forfatter #11007 Skrevet 17. februar 2015 Vært en ulykke på Vevelstad, så all togtrafikk inn mot Oslo er stengt, så må jeg vente en time på buss? EN TIME!!! Hva faen NSB? #nsb Fra twitter. Jeg lurer alltid på hva folk egentlig mener NSB skal kunne få til i sånne situasjoner. Det står faktisk ikke en armé av ledige busser og sjåfører klare til å rykke ut på et øyeblikks varsel når noe skjer - skulle de hatt en sånn beredskapsgjeng hadde togbilletten virkelig blitt dyr...
Skravla Skrevet 17. februar 2015 #11008 Skrevet 17. februar 2015 (endret) Hallo... ha litt forståelse for denne stakkars, traumatiserte personen da. Vente en time - det er jo for jævlig.... Oh the irony.... Endret 17. februar 2015 av Skravla
Daria Skrevet 17. februar 2015 Forfatter #11009 Skrevet 17. februar 2015 Bagen (sekken var mystisk og sporløst borte) er pakket med ull og fleece i store mengder (samt en 6-pakning KvikkLunsj. Det hører jo med...). Billetter både til tog og arena er på plass i veska, lesestoff of mat til togturen og også under kontroll. Den siste timen har, i stedet for å ta oppvasken (den venter jo trofast til jeg kommer hjem igjen...) eller sove (det har man jo en lang togtur til) blitt brukt til lakkering av neglene - de er nå påført ti ulike flagg.
Sauen Shaun Skrevet 18. februar 2015 #11010 Skrevet 18. februar 2015 God tur. Håper du dukker opp som linselus på skjermen iløpet av de kommende dagene.
Daria Skrevet 18. februar 2015 Forfatter #11011 Skrevet 18. februar 2015 Framme på hotellet (for noen timer siden, forsåvidt). Har kjøpt semlor
Skravla Skrevet 18. februar 2015 #11012 Skrevet 18. februar 2015 Høres herlig ut. Er missunnelig på Sverigetur, men ikke frysing på stadion.
Gjest Ludodama Skrevet 18. februar 2015 #11013 Skrevet 18. februar 2015 Det er dette lille ski-arrangementet på den andre siden av Kjølen... Må jo finne ut hvor mange ullgensere, luer, votter, sjal og fleecetights man bør ha med seg for å holde varmen. Jeg ender sikkert med like mange kilo klær i bagasjen som deg, selv om jeg bare skal være borte fire dager Fleecetights?!?!?!? Hvor i alle dager får man tak på noe så komfortabelt noe?
Daria Skrevet 18. februar 2015 Forfatter #11014 Skrevet 18. februar 2015 Jeg kjøpte mine på Åhlens i Göteborg, men jeg har sett det i Norge også. Cubus eller KappAhl, kanskje? Hotellrommet har ikke vannkoker - er det virkelig lov?
Gjest Ludodama Skrevet 18. februar 2015 #11015 Skrevet 18. februar 2015 Ah, om du mener sånne som ser vanlige ut men med fleece inni så har jeg 2 stykk
Daria Skrevet 19. februar 2015 Forfatter #11016 Skrevet 19. februar 2015 Fin dag. Sol og medaljer og god stemning. Leggetid snart nå...
Skravla Skrevet 20. februar 2015 #11017 Skrevet 20. februar 2015 Håper du koser deg med jentehopp nå. Dyret lever, har fått mat, vann, salat og gulrot. Mulig hun kommer til å sladre på den utroooolig treige barnevakten du har skaffet. Man åpner ikke kjøleskapet for så å tappe vann i flasken. Hun ga temmelig kontant beskjed om det. Men vi ble venner igjen når jeg kom med salat.... lettkjøpt
Daria Skrevet 20. februar 2015 Forfatter #11018 Skrevet 20. februar 2015 Hun er ganske enkel sånn... Lang dag i dag - vi dro fra hotellet litt over 8 og var tilbake kvart på ti. 8,5 timer på stadion, med en del utsettelser og venting, men de fikk gjennomført alt. Fikk kost litt med VM-maskotten også - en kontaktsøkende ugle Dessuten har jeg sett meg selv nok på storskjermen til at jeg kan hevde at linselus-tradisjonen er videreført. Morgendagen blir like lang, og avsluttes med togtur til Stockholm.
Skravla Skrevet 21. februar 2015 #11019 Skrevet 21. februar 2015 Jeg tipper du har hatt en fantastisk dag. Særlig siste øvelse kanskje?
Daria Skrevet 23. februar 2015 Forfatter #11020 Skrevet 23. februar 2015 Det var helt fantastisk Det var så spennende, og vi trodde egentlig ikke han skulle klare det, så de gledeshylene som kom da var høye og entusiastiske :ler:Synge Ja, vi elsker fikk vi også gjort før vi måtte gå. Sølvet til Astrid Urenholdt Jacobsen var også stort. Stas med gull til Johaug, for all del, men at Jacobsen endelig lyktes - man gråt en skvett på tribunen da... Herlige dager, vi hadde så lite lyst til å dra hjem... Og slitsomme dager, jeg er helt kake i dag. Selv om jeg faktisk prioriterte søvn over Oscar i natt...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå