Rosalie Skrevet 4. august 2010 #1081 Del Skrevet 4. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 4. august 2010 #1082 Del Skrevet 4. august 2010 I kveld er det tydeligvis fotball et sted...... *Har jazz på spotify* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. august 2010 #1083 Del Skrevet 4. august 2010 RBK! Og ang. DM's så hadde jeg kjøpt rosa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse Skrevet 4. august 2010 #1084 Del Skrevet 4. august 2010 Hvis ikke jeg husker helt feil, så så jeg Dr.M på tilbud på nettsiden til LilleVinkel i går, bare sånn i tilfelle du ville vite det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. august 2010 Forfatter #1085 Del Skrevet 4. august 2010 I kveld er det tydeligvis fotball et sted...... I Trondheim: Rosenborg - AIK (Sverige) 3-0 e-cup-kvalifisering Dagens sitat fra Vadim Demidov: "Jeg fikk meg en trøkk, men det er ingenting for en stopper. Hadde jeg vært spiss, hadde jeg vært ute." Hvis ikke jeg husker helt feil, så så jeg Dr.M på tilbud på nettsiden til LilleVinkel i går, bare sånn i tilfelle du ville vite det *iler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 5. august 2010 #1086 Del Skrevet 5. august 2010 Herlig kommentar fra Demidov ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. august 2010 Forfatter #1087 Del Skrevet 5. august 2010 Fra Dagsavisen: For første gang krever fagorganiserte TV-arbeidere felles tariffavtale og bedre arbeidsforhold. En eventuell streik kan ramme høstens TV-underholdning og realityserier. Det beste argumentet for streik på lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 5. august 2010 #1088 Del Skrevet 5. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. august 2010 Forfatter #1089 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Det er mange rare blogger å finne. Another persons trash presenterer interessante funn i amerikanske bruktbutikker. Griser i biniki eller en frosk i kjole, noen? Endret 5. august 2010 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. august 2010 Forfatter #1090 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Det må være deilig å være så sikker på at du har rett og dermed være så full av rettferdig harme over å være gjort urett mot at du ikke engang er interessert i å høre fra motparten om hva denne uretten skylden eller hvorfor den har skjedd. Hadde akkurat en telefonsamtale hvor jeg ikke fikk fullføre en eneste setning, for dette fant han seg bare ikke i! Siden jeg ikke lot meg overbevise om at han hadde rett (det var ikke akkurat noe enkeltstående tilfelle og vi har klare regler å forholde oss til), forlangte han å få snakke med noen andre. For all del... Endret 5. august 2010 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse Skrevet 5. august 2010 #1091 Del Skrevet 5. august 2010 Det er mange rare blogger å finne. Another persons trash presenterer interessante funn i amerikanske bruktbutikker. Griser i biniki eller en frosk i kjole, noen? Den frosken i den pene kjolen var jo bare :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. august 2010 Forfatter #1092 Del Skrevet 5. august 2010 Du ønsker deg en sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse Skrevet 5. august 2010 #1093 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Da jeg så det første bildet tenkte jeg at "jøss, den kjolen falt fint bak, lurer på hvor fin den er foran"... Edit: Nei, jeg ønsker meg ikke en slik Endret 5. august 2010 av vimse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 5. august 2010 #1094 Del Skrevet 5. august 2010 Det må være deilig å være så sikker på at du har rett og dermed være så full av rettferdig harme over å være gjort urett mot at du ikke engang er interessert i å høre fra motparten om hva denne uretten skylden eller hvorfor den har skjedd. Hadde akkurat en telefonsamtale hvor jeg ikke fikk fullføre en eneste setning, for dette fant han seg bare ikke i! Siden jeg ikke lot meg overbevise om at han hadde rett (det var ikke akkurat noe enkeltstående tilfelle og vi har klare regler å forholde oss til), forlangte han å få snakke med noen andre. For all del... Noen er mer idioter enn de har godt av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. august 2010 Forfatter #1095 Del Skrevet 5. august 2010 *gauler sammen med A1* *kan hvert ord* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 5. august 2010 #1096 Del Skrevet 5. august 2010 Nettopp sett Kongelaget på Landsskytterstevnet. Skyting (på blink) er god TV-underholdning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 5. august 2010 #1097 Del Skrevet 5. august 2010 Nettopp sett Kongelaget på Landsskytterstevnet. Skyting (på blink) er god TV-underholdning! Det var det jeg skulle se på tv i kveld ja. Men jeg glemte det visst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 5. august 2010 #1098 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Ridende rytter til hest som også synger Endret 5. august 2010 av Wadjet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. august 2010 #1099 Del Skrevet 5. august 2010 Det er mange rare blogger å finne. Another persons trash presenterer interessante funn i amerikanske bruktbutikker. Griser i biniki eller en frosk i kjole, noen? Å fyttigrisen så mye stygt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6. august 2010 Forfatter #1100 Del Skrevet 6. august 2010 Dagens nyord er blotterfiasko. Jeg så for meg at fiaskoen skyltes at han ikke fikk opp frakken, men blottingen var mislykket fordi kvinnen gikk sin vei. Blir de fleste som utsettes for blotting stående og glo? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå