Daria Skrevet 30. januar 2015 Forfatter #10901 Skrevet 30. januar 2015 Stakk innom min lokale Kiwi på vei hjem i går - de hadde pusset opp, bygget om og reorganisert hele butikken. Jeg trodde ikke det var så lenge siden jeg hadde vært der sist Full forvirring og desorientering fulgte - ingenting sto jo der det pleier, vanligvis har jeg kunnet handle der i blinde... Forandringer! Hjelp!
Skravla Skrevet 30. januar 2015 #10902 Skrevet 30. januar 2015 Godt det ikke bare er meg som driver sånn.......
Sauen Shaun Skrevet 30. januar 2015 #10903 Skrevet 30. januar 2015 Skjønner ikke hva dere snakker om...
Daria Skrevet 30. januar 2015 Forfatter #10904 Skrevet 30. januar 2015 Det har blitt veldig fint, altså, det var bare litt ...uvant. Og kom litt brått på Har hatt mitt årlige besøk hos tannlegen. Vi sludrer litt om skolen (hun har vært elev der jeg jobber), hun tar et par bilder, pirker og pusser, jeg spytter litt blod, hun kommer med de vanlige superlativene og så sees vi igjen om et år. Same procedure...
Roadrunner Skrevet 30. januar 2015 #10905 Skrevet 30. januar 2015 Synes butikker burde sende ut kart og kompass ved slike ombygginger slik at vi er forberedt... Og tannlegebesøket høres kjent ut, bortsett fra at jeg går hvert andre år
Skravla Skrevet 30. januar 2015 #10906 Skrevet 30. januar 2015 Her er det tannlege 2 ganger i året. Men det er lenge lenge siden jeg hadde hull. Ikke siden jeg betalte ned huset som tannlegen har i Karibien..... (altså jeg aner jo ikke om hun har det, men hun har råd etter den runden jeg hadde for noen år siden). Sunket ned i sofaen. Gjorde den tabben at jeg ikke fikset te før jeg satte meg. Jeg fikset middag og tok med på stuen og burde jo laget fikset te samtidig. Men kanskje om en stund.
Daria Skrevet 30. januar 2015 Forfatter #10907 Skrevet 30. januar 2015 (endret) Dagens emneknagg: #myozobituary Forfatteren Colleen McCullough (Tornefuglene) døde for et par dager siden, og den australske avisa The Guardian The Australian åpnet nekrologen med følgende, selvfølgelig overhodet ikke sexistiske, gullkorn: “Colleen McCullough, Australia’s best selling author, was a charmer. Plain of feature, and certainly overweight, she was, nevertheless, a woman of wit and warmth." Hvem hadde trodd at en kvinne kunne være både sjarmerende, varm og vittig (samt en bestselgende forfatter), til tross for at hun hverken var pen eller slank... Edit: Jeg la visst skylda på feil avis... Endret 31. januar 2015 av Daria
Daria Skrevet 30. januar 2015 Forfatter #10908 Skrevet 30. januar 2015 Amatør, Skravla... Jeg har både te og sjokolade innen rekkevidde. Dessuten har jeg vaffelrøre på kjøkkenet...
Skravla Skrevet 30. januar 2015 #10909 Skrevet 30. januar 2015 Nå har jeg te og oppskåret frukt. Det ringte på døren og en gutt skulle bare hente lommeboken han glemte på festen i går. Han trengte litt overbevisning om at det garantert ikke hadde vært fest her igår og at Jørgen nok flyttet herfra for maaaaaaaaaaaange år siden. Men jeg kom meg opp og fikk ordnet te .
Daria Skrevet 30. januar 2015 Forfatter #10910 Skrevet 30. januar 2015 Heelt sikker på at du ikke hadde fest?
Skravla Skrevet 30. januar 2015 #10911 Skrevet 30. januar 2015 Heelt sikker på at du ikke hadde fest? Helt sikker..... Og om det var fest her i går så var det dårlig gjort å ikke innvie meg i det. Jeg satt tross alt i sofaen hele kvelden.
Daria Skrevet 31. januar 2015 Forfatter #10912 Skrevet 31. januar 2015 Ser La Bohéme og har stadig lyst til å endre bildeutsnitt og kameravinkel (samt utvalgte deler av ensemblet...) - ulempen ved å ha sett oppsetningen på scenen også...
Daria Skrevet 1. februar 2015 Forfatter #10913 Skrevet 1. februar 2015 I dag har jeg gjort absolutt ingenting, det er ikke mer enn en time siden jeg kom meg ut av nattøyet. Fra rutete flanellsnattskjorte til rutete flanellskjole - det er det som kalles en glidende overgang... Zapper litt mellom hopprenn og kunstløpsoppvisning - den 16 år gamle russiske jenta som tok bronse danset oppvisningsnummeret sitt til Conchita Wursts Rise like a Phoenix. I løpet av nummeret gikk hun fra kort, mørkt hår og smoking til langt blondt hår og glitterkjole. Tøft valg - lurer på hva Putins aviser synes om det...
Skravla Skrevet 1. februar 2015 #10914 Skrevet 1. februar 2015 Ingenting er omtrent det samme som her. Har vasket klær og tatt oppvasken, men det er jo ikke arbeid. Har hengt ut klær på verandaen og nå lukter det friskt i hele leiligheten. Klærne var nærmest frysetørret når jeg tok de inn. Ellers har dagen bestått av tv, strikking, sjokolade og sofa.
Gjest Ludodama Skrevet 1. februar 2015 #10915 Skrevet 1. februar 2015 Åh. Jeg kjenner bitterheten sige inn her Sofa, soving&sjokolade(sistnevnte heiv jeg innpå nok av igår, så der trenger jeg ikke påfyll asså) er akkurat hva jeg trenger!
Daria Skrevet 1. februar 2015 Forfatter #10916 Skrevet 1. februar 2015 Sånn går det når man spiller ludo i tide og utide - da får man ikke gjøre ingenting på sofaen en hel søndag lenger
Rosalie Skrevet 1. februar 2015 #10917 Skrevet 1. februar 2015 Hadde latestedagen i går, så da måtte jeg ta lørdagsvasken i dag. Gjorde det mens gubben var ute på ski, og det gikk riktig så greit med "Chess in Concert" på full guff på anlegget (og ja, jeg sang med at full hals. ) Ellers har jeg ryddet litt i kleshaugen på soverommet. Kjedelig. Forresten fått med deg at det begynner en serie som heter "The Librarians" på Fox Norge? Visste ikke at dere bibliotekarer egentlig er superhelter som driver med jakt på uhyrer på si, gitt! Spennende hverdag du egentlig har!
Daria Skrevet 1. februar 2015 Forfatter #10918 Skrevet 1. februar 2015 Du vet, vi liker å gå stille i dørene, så vi snakker ikke så mye om det - men du skal huske at forskjellen på uhyrer og tenåringer ikke nødvendigvis er så stor alltid...
Serafina. Skrevet 1. februar 2015 #10919 Skrevet 1. februar 2015 Åh. Jeg kjenner bitterheten sige inn her Sofa, soving&sjokolade(sistnevnte heiv jeg innpå nok av igår, så der trenger jeg ikke påfyll asså) er akkurat hva jeg trenger! Om ikke lenge kan Ludoungen og mor se på fine barnefilmer eller teater og da blir det glede i heimen igjen. Har sett på Paddington med tantebarn i dag, veldig koselig altså.
Rosalie Skrevet 1. februar 2015 #10920 Skrevet 1. februar 2015 Du vet, vi liker å gå stille i dørene, så vi snakker ikke så mye om det - men du skal huske at forskjellen på uhyrer og tenåringer ikke nødvendigvis er så stor alltid...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå