Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg syntes det var litt drøyt da jeg ble møtt av to store reoler med scientologi-bøker på Eldorado - der kan tydeligvis hvem som helst kjøpe seg hylleplass. Men denne fra Sverige var jo ganske mye verre:

Min vän har fått dagis till hennes son PÅ EN SCIENTOLOG förskola!! Tackar hon nej, förlorar hon garantin. Grattis välfärden!
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:overrasket: Den virker ganske så drøy ja...

Skrevet

Dette må jo være første gang jeg faktisk har ledd av Truls Svendsen... :fnise:

Sofa-horisontalen er inntatt, med tekoppen innen rekkevidde og X-games på tv. På kjøkkenet gråter noen boller så sårt i sin ensomhet, jeg skal nok gjøre en den på deres lidelse i løpet av kvelden *snill*

Skrevet

Truls Svendsen er faktisk morsom. Har vært konferansier på et par jobbgreier, og jeg har ledd så tårene har trillet. Liker godt programmet til han og Cecilie Skog, altså.

X-games-folkene er gærne. Rett og slett.

Skrevet (endret)

Han er virkelig ikke min kopp med te... Min kopp er forresten uten te akkurat nå, det burde man gjøre noe med *ikke lett å distrahere i det hele tatt*

Endret av Daria
Skrevet

Jeg fikk gjort noe med koppens tomhet - opptil flere ganger :nigo: Bollene er også befridd fra sin triste tilværelse.

Dessuten ramler jeg visst på en liten ellos-ordre - enkelte ting må man bare ha...

Skrevet

Synes også Tjukken og Lillemor fungerer fint, Rosalie - fin og lun tone de to i mellom. :jepp:

Skrevet

Jeg har lurt på å bruke søndag til litt baking av boller.

Jeg må jo nesten gjøre det nå etter å lest om det her inne.

Må si det er snilt av deg å bekymre deg over bollenes tilstand, godt du tok ansvar!

Skrevet

Tjukken og Lillemor følger jeg ikke med på. Men jeg liker Truls Svendsen. Så hele serien da han var på Hurtigruta, og ja, jeg så visst reprisene også...

Skrevet

Jeg tar alltid ansvar for selskapssyk bakverk :Nikke:

Skrevet

Nei, skulle man gjøre noe, kanskje...? *frigjør seg fra sofaen en stund*

Skrevet

Jeg elsker Carmen, Carmen elsker meg,,, :romeo: Selv om jeg først og fremst er betatt av Don José, da... Eller, det er kanskje feil ord om en karakter som blir gal av sjalusi og kjærlighet og dreper sin elskede, det er jo ikke akkurat sjarmerende, men som alltid - fine svensken :strix: Og han ser fortsatt like overrasket glad ut når han kommer ut og blir møtt av applausen - ispedd en ikke liten mengde lettelse i dag, sikkert godt å være ferdig med første forestilling og rolledebut. Alle de store rollene var rolledebutanter i kveld, det er ganske imponerende. For ikke å snakke om bilparken - aldri har jeg sett så mange biler på en scene...

Skrevet

Morgenstund er et stadium jeg strengt tatt sov over i dag, egentlig... Har spist frokost, da, og drukket dagens første kopp te. Skal etterhvert komme meg ut av morgenkåpen og inn i noe som tåler dagens lys og noen kuldegrader og dra meg opp til Skravla. Har noen hvite klesplagg som skal farges, og det er greit å ikke gjøre det i fellesvaskeriets ekstra store maskin. Bare litt mer te først...

Skrevet

Jeg vil ikke ha regn om vinteren :opplyser: Regn på snø blir fort is og skøytebane og særdeles lite festlig å bevege seg på...

Skrevet

Det aller verste er når den isen fryser skikkelig til, og det kommer nysnø oppå den... Det er farlig det, hilsen sau med blått kne...

Skrevet

Først snø - så mildvær før frost = solid is.

I dag er vi så heldige at vi får regn oppå.

Herlig...

Nevnte jeg at det var 23 dager igjen? *teller*

:sol:

Skrevet

Aune Sand vil skrive erotisk litteratur, leser jeg på twitter. *bunnløs angst*

*flykter inn i Carmen-boblen min*

Skrevet

*har dyttet fingrene i ørene og lukket øynene - NEKTER å forholde meg til at Aune Sand skal skrive erotisk litteratur*

:bond:

Skrevet

La oss trøste oss med litt skikkelig litteratur - et lite sitat fra Tom Lotheringtons Et dikt om Elise. Elise er Elise Wolff, en av kvinnene som inspirerte Henrik Wergelands Stella. Dem omtalte tafatte mann var en annen av hennes friere...

Som en annen Hamlet var han født på Kronborg slott. Ikke at det forklarer hans gemytt, men han er i alle fall av den typen som tenker seg om to ganger før han nøler.

:fnise:

Sitatet er ganske dekkende for bokas tone og formuleringer - me like!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...