Daria Skrevet 17. januar 2015 Forfatter #10841 Skrevet 17. januar 2015 Godt poeng. Det blir jo litt som at jeg skulle skrive et avisinnlegg hvor jeg klager over at det er andre mennesker på toget om morgenen og at de til tross for at de ikke nødvendigvis reiser daglig - i motsetning til meg - ikke tar tilstrekkelige hensyn til meg og mine behov. Noe som forsåvidt irriterer meg stadig vekk, men jeg har jo vett nok til å se at det er mitt irrasjonelle problem og at de faktisk har like stor rett som meg både til å være der og til å oppføre seg annerledes enn det jeg anser som ideelt...
Daria Skrevet 17. januar 2015 Forfatter #10842 Skrevet 17. januar 2015 For øvrig er det grunnet folk med den type holdning at mange gir seg etter svært kort tid, da man føler seg uglesett av treningsfantastene uansett hvor man snur seg. Hun . sammen med enkelte tråder på forumet her - bekrefter jo en del av de paranoide tankene jeg har om det å trene på sånne sentra...
Rosalie Skrevet 18. januar 2015 #10843 Skrevet 18. januar 2015 Hun . sammen med enkelte tråder på forumet her - bekrefter jo en del av de paranoide tankene jeg har om det å trene på sånne sentra... Det er veldig stor forskjell på sentrene, også. Senteret et par kilometer unna der jeg bor har lite slikt. Der trener veltrente mennesker side om side med tjukkaser, damer med hijab osv, og det er lite flashing av hud. Senteret rett ved der jeg jobber, derimot, har mange pyntedokker og BMI-faktoren er lav, samt hudfaktoren mye høyere. Jeg bryr meg ikke spesielt mye om det, men tenker i mitt stille sinn at det er triveligere å trene på østkanten (der jeg bor) enn på vestkanten (der jeg jobber).
Daria Skrevet 18. januar 2015 Forfatter #10844 Skrevet 18. januar 2015 Ser utforrennet fra Wengen - det blir jo ikke stort mer spektakulært/perverst enn disse som raser ned fjellsiden i en fart langt over det som er tillatt på norske motorveier, iført en tynn trikot...
Rosalie Skrevet 18. januar 2015 #10845 Skrevet 18. januar 2015 Det er asnt! Allikevel klarer jeg ikke å finne interessen for utfor eller annen utoverbakkeskiing som TV-sport. Kjedelig. Nå hopper'em, gitt! Midt ut i tåkehavet...
Gjest Ludodama Skrevet 19. januar 2015 #10846 Skrevet 19. januar 2015 Det er veldig stor forskjell på sentrene, også. men tenker i mitt stille sinn at det er triveligere å trene på østkanten (der jeg bor) enn på vestkanten (der jeg jobber). Dette kan jeg bekrefte i aller høyeste grad. ElixiaSats Storo/Carl Berner har veldig lav sminkedukkerestylanesilikonfettsugingsfaktor, mens Colosseum og delvis Ringnes Park(i mindre grad, men de har noen selv om det er på forsåvidt østkant) har mye høyere. Ergo, jeg digger å trene på Carl Berner&Storo, jeg har hatt både mer og mindre flesk og sprettrumpe der uten at det har brydd noen fra eller til.
Daria Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #10847 Skrevet 20. januar 2015 (endret) Denne uka starter vi to nye prosjekt på jobben - begge ligger an til å bli mer krevende enn det så ut som da jeg sa ja til dem. Dette er også uken min kollega -som hadde hovedansvaret for det ene - er sykemeldt. Dessuten har jeg klart å dobbeltbooke torsdag kveld, og går derfor glipp av en konsert jeg hadde gledet meg til (selv om jeg dobbelbooket med noe annet gøy, så det er ikke så veldig synd på meg) Men det er snø - det hjelper på humøret, selv om det ikke er så innmari stas å gå til toget på glatta med sur inn blåsende inn i hetten og under skjerfet... Det er blir lysere og koseligere - jeg får nesten lyst til å gå på ski Ukas mantra får bli å puste med magen og tenke på lørdag - da venter svensketenoren i operaen Endret 20. januar 2015 av Daria
Skravla Skrevet 20. januar 2015 #10848 Skrevet 20. januar 2015 Dobbelbooking er kjipt uansett - særlig når man oppdager det på et tidspunkt hvor det ikke er mulig å endre. Jeg har landet litt nå etter en litt for intens årsoppgjørstid. Nå skal jeg bare få unna en lønnsutbetaling, planlegge 8 1-times kurs og gå gjennom 58 "følg-opp" saker i mailen.
Daria Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #10849 Skrevet 20. januar 2015 Ryddet i tørrvare-skuffene på kjøkkenet i kveld - en øvelse ikke ulik 3D-tetris... Konklusjonen er at jeg må gjeninnføre tradisjonen med dessert til søndagsmiddagen, utvalget av gele, mousse, pudding og fruktsupper var overraskende stort. Trist, men leit 1
Skravla Skrevet 20. januar 2015 #10850 Skrevet 20. januar 2015 Søndagsdessert høres herlig ut. Du har vel shoppet noe på tur også...
Daria Skrevet 21. januar 2015 Forfatter #10851 Skrevet 21. januar 2015 Tørrvare-desserter er da en helt naturlig ting å kjøpe meg seg når man er på tur...? Dessuten har jeg 6 pakker mintsjokoladekjeks, det må jeg jo også gjøre noe med... Og all Finlandssjokoladen som jeg nesten ikke har begynt på... Men så langt i år har jeg faktisk vært flink til å lage skikkelig middag stort sett hver dag - og (mye mer sjokkerende) jeg spiser den ved spisebordet, ikke i sofaen! Det er strengt tatt den store revolusjonen...
Daria Skrevet 21. januar 2015 Forfatter #10852 Skrevet 21. januar 2015 Tor Endresen og Elisabeth Andreassen synger duett i årets MGP. Det er jo rent så man blir litt nostalgisk...
Daria Skrevet 21. januar 2015 Forfatter #10853 Skrevet 21. januar 2015 Jeg skjønner nytten av å jogge med hodelykt når man jogger i skogen og andre steder det er mørkt. Jogger du derimot midt i sentrum, hvor gatene er praktisk talt flombelyste ser det virkelig bare teit ut... Min plan om å kjøpe tekstilfarge etter jobb feilet. Til gjengjeld fant jeg et par singletter med blondekant (forbruksvare), den hvite jakka jeg har vært ute etter på Indiska (jeg har savnet en hvit strikkejakke), en svart topp (jeg har ingen unnskyldning for dette, bortsett fra at den, som jakka, var på halv-pris-av-rød-pris-salg) og to tynne skjerf (ditto). Dessuten synes jeg det er litt trist at det den avdelingen jeg finner mest attraktiv i byen største bokhandel er musikkavdelingen...
Daria Skrevet 22. januar 2015 Forfatter #10854 Skrevet 22. januar 2015 På tide med litt kulturelt påfyll igjen - det er jo faktisk en hel uke siden sist! BBC-humor med Sean Lock i kveld, det må jo bli festlig. Jeg er veldig tilhenger av den trenden vi har sett de siste par årene med at britiske og andre engelspråklige komikere opptrer i Norge. 2 xEd Byrne, 2x Craig Campbell, Shappi Khorsandi, Michael McIntyre - nå venter jeg bare på Sarah Millican og Jo Brand...
Skravla Skrevet 22. januar 2015 #10855 Skrevet 22. januar 2015 På tide med litt kulturelt påfyll igjen - det er jo faktisk en hel uke siden sist! BBC-humor med Sean Lock i kveld, det må jo bli festlig. Jeg er veldig tilhenger av den trenden vi har sett de siste par årene med at britiske og andre engelspråklige komikere opptrer i Norge. 2 xEd Byrne, 2x Craig Campbell, Shappi Khorsandi, Michael McIntyre - nå venter jeg bare på Sarah Millican og Jo Brand... Ja, takk!
Daria Skrevet 22. januar 2015 Forfatter #10856 Skrevet 22. januar 2015 Jeg har nesten skremt hjertefeil på en elev i dag - gleden var på min siden Men det var ikke med vilje - det var med boktralla
Daria Skrevet 22. januar 2015 Forfatter #10857 Skrevet 22. januar 2015 To av de nominerte bøkerene til P2s litteraturpris heter hhv Sju dagar i august og Sju dager i september. Det må jo ha vært litt banning rundt om på forlagene da de oppdaget navnelikheten - begge kom ut i fjor høst...
Roadrunner Skrevet 22. januar 2015 #10858 Skrevet 22. januar 2015 Noen venter kanskje på "Sju dager/dagar i oktober"??
Daria Skrevet 22. januar 2015 Forfatter #10860 Skrevet 22. januar 2015 Tja, vi har jo allerede En dag i oktober...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå