Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Livet er farlig, sannsynligheten for å bli rammet er mikroskopisk og de fleste ulykker skjer i hjemmet. Men ja, jeg kjenner også litt på de tankene disse dagene - det finnes jo tryggere reisemål enn storbyene. Men det er jo der det skjer mest gøy også...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En indremedisiner ville sagt at du sikkert bare lagret alt på innsiden.... :fnise:

Men jeg har tro på hverdagsaktiviteter og et godt liv.

Men altså, jeg er ikke Hermiones veske - det er ikke ubegrenset med lagringsplass der inne uten at det gir utslag utenpå... :fnise:

Skrevet

Livet er farlig, sannsynligheten for å bli rammet er mikroskopisk og de fleste ulykker skjer i hjemmet. Men ja, jeg kjenner også litt på de tankene disse dagene - det finnes jo tryggere reisemål enn storbyene. Men det er jo der det skjer mest gøy også...

Det var dette med å ha et godt liv..... og jeg er ikke villig til å droppe det v redsel. Men tankene dukker jo opp.

Skrevet

Men altså, jeg er ikke Hermiones veske - det er ikke ubegrenset med lagringsplass der inne uten at det gir utslag utenpå... :fnise:

Ikke ubegrenset, men ganske god plass. ;fnise:

Skrevet

Jeg vet at naglehalsbånd er ment å være punkete og tøft, men man får jo litt assosiasjoner til en hund...

Skrevet

Antyder du at jeg er et tomrom? :jolie:

Skrevet

Skulle nok fint passet klær fra 10 år tilbake (kanskje litt store?), men det skyldes ikke min smale fasong :sjenert: Og kjenner at jeg virkelig ikke trives, så da MÅ grep tas! Dessuten, denne skrotten eier ikke begrensninger rundt sjokolade...

Skrevet

Jeg forvillet meg inn på opphørssalget på GlasMagasinet i går. Ikke at jeg skulle ha noe, men det skader jo ikke å kikke... Tok rulletrappen ned i kjøkkenavdelingen, så hvor folksomt det var der nede og dro rett opp igjen. Så slang jeg innom sesonghjørnet i første etasje, det lå det en stor stabel med de tre vise menn i blått og gull fra Hadeland Glassverk. Jeg synes de er så fine, jeg har siklet etter dem i årevis. Ikke nå lenger :nigo: Bare synd at det er julepynt, og at det er januar...

De har jeg også, jeg elsker :hjerte: dem, de er så fine! :smilbla:

Kjenner forresten folk som har de fremme hele året jeg, så det er sikkert 'lov'. :ler:

Skrevet (endret)

Den te-duftende fletteboka er byttet i en praktbok med Oslo-bilder fra 80- og 90-tallet - også kalt minnebok fra min oppvekst :ler: Brød, frukt og grønnsaker handlet - hva pålegg og middager angår lever jeg stadig på overskuddet fra jul - klesvask startet, avis lest, de siste sjokolade-lakris-kulene jeg fikk til jul en saga blott. Ikke så verst med tanke på at klokka bare er 12, egentlig...

Endret av Daria
Skrevet

En teateropplevelse som virkelig satt i kroppen i kveld. Brand trenger ikke store effekter for å overvelde, teksten er sterk nok i seg selv.

Skrevet

-Denne låta har dere helt sikker hørt mange ganger før, sa Anne Rimmen på Idrettsgallaen. Har aldri hørt om hverken låta eller artisten... :vetikke:

Skrevet

Anders Baasmo Christiansen siterte den danske filosofen Søren Kirkeby på Idrettsgallaen... Jeg forventer ikke all verden av idrettsutøverne (selv om noen burde fortelle Aksel Lund Svindal at det finnes andre adjektiv enn "sinnssykt"), men jeg lever jo i den tro at teaterskuespillere er litt mer intellektuelle...

Skrevet

-Årets hederprisvinnere brukte begge idrettskarrieren sin på venstresvinger. Eg vet ikkje helt om eg liker det...

Erna Solberg har jo humor :ler:

Skrevet

Ett snøfall, og t-banen er full av folk med ski og det kryr av unger, ski, akebrett og snømenn i Frognerparken. Den største snømannen var et hore høyere enn meg, der har noen holdt på en stund...

Skrevet

Tydeligvis mange som hadde vært ute i snøkaoset på dagen i går, også. Var på butikken i 5-tiden, og det var kassakø gjennom halve butikken, selv med to åpne kasser. Slett ikke vanlig, altså.

I dag har jeg vasket rundt. Fint og rent her. Digg.

Skrevet

Traff en liten unge i dag tidlig - med største selvfølgelighet på ski på skoleveien (ungen altså, ikke meg...). Det er da jeg får en anelse om hvorfor Norge stadig dominerer i langrenn...

Skrevet

Dagens. En terror-"ekspert" lirer av seg følgende perle på FoxNews: In Britain, it’s not just no-go zones, there are actual cities like Birmingham that are totally Muslim where non-Muslims just simply don’t go in. Og twitter svarer med den fantastiske emneknaggen #foxnewsfacts. Man må jo elske britisk humor og selvironi...

Skrevet

Jeg har fått vm-billetter i posten i dag :danser:

Skrevet (endret)

Fordi man kan trenge en tenor-arie på en mandag...

Tror faktisk jeg var i salen den dagen denne ble tatt opp.

Endret av Daria

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...