Daria Skrevet 5. januar 2015 Forfatter #10741 Skrevet 5. januar 2015 Jeg vil ha sånn tekopp! Og gjerne et par av de kakene også, forsåvidt...
Rosalie Skrevet 5. januar 2015 #10742 Skrevet 5. januar 2015 (endret) Har ingen planer før langt uti mars. Så er med når som helst, jeg. (Regner med at du har en kalender med betydelig fler avtaler enn meg) Endret 5. januar 2015 av Rosalie
Daria Skrevet 6. januar 2015 Forfatter #10743 Skrevet 6. januar 2015 40 minutter forsinket på jobb i dag, og møte fra kl 13 - ting tyder på at dette ikke blir den mest effektive og produktive dagen... Stor stas med Barberen i Sevilla i operaen i går (hvertfall for oss med humoren i behold. Overhørte kommentar om "Dårlig barneteater" etterpå). Latter og glede Espen Langvik og finsk tenor og norsk sopran i mer enn godkjent rolledebut. Samt en operastjerne rett ved siden av meg og en annen bak meg i salen. Bill.mrk. starstruck... Gikk hjem etterpå og var godt fornøyd med meg selv. Trening er ikke min greie, men å øke hverdagsaktiviteten litt burde ikke være så vanskelig å gjennomføre, egentlig...
Skravla Skrevet 6. januar 2015 #10744 Skrevet 6. januar 2015 Flink du var som gikk hjem. Det gjorde ikke jeg.... Men jeg var flink og gikk rett til sengs når jeg kom hjem i stedet for å logge på nett/begynne med andre ting. Så øynene er ikke like trange i dag. Hverdagsaktivitet ja..... er sittestøl i lår og rompe (kun sittemuskel som er trent i det siste) så trappen fra femte var tung for beina nå.
Daria Skrevet 6. januar 2015 Forfatter #10745 Skrevet 6. januar 2015 Denne tirsdagen gjør hva den kan for å leke mandag. Men i motsetning til den faktiske mandagen i går, da jeg i det minste hadde festlige kveldsplaner, er kveldens plan å dra hjem og vaske klær. Det hviler et stort ansvar på Anders Jacobsen & co for å redde denne dagen til godkjent...
Daria Skrevet 6. januar 2015 Forfatter #10746 Skrevet 6. januar 2015 Jammen Ammann, kjære, hva driver du med? Dette var skikkelig ugreit å se på...
Daria Skrevet 6. januar 2015 Forfatter #10748 Skrevet 6. januar 2015 Håper det kommer nytt om tilstanden hans snart. I går ble en amerikansk hopper sendt rett på operasjonsbordet etter et fall - det holder for en stund nå... Men den bredden til Østerrike er helt utrolig. Syvende sammenlagtseier på rad - med seks forskjellige hoppere
Sauen Shaun Skrevet 6. januar 2015 #10749 Skrevet 6. januar 2015 (endret) Huff ja, to stygge fall på to dager er i overkant... *venter også på tilstandsrapport* Endret 6. januar 2015 av Sauen Shaun
Daria Skrevet 6. januar 2015 Forfatter #10750 Skrevet 6. januar 2015 (endret) Siste nytt fra twitter er at det har gått bra Newsskijumping @Newsskijumping 3m3 minutes ago Latest news about the health of Simon Ammann (SUI) after the crash: Simon Ammann is OK - No injury! #4hills #skijumping #skispringen Men han er nok relativt kjøttkake i trynet vil jeg tro... Og ved godt mot, det er jo tross alt Ammann vi snakker om - mannen som kan le mens han går på trynet... Endret 6. januar 2015 av Daria
Sauen Shaun Skrevet 6. januar 2015 #10751 Skrevet 6. januar 2015 Det var gode nyheter. Kommer kanskje nien blåveisbilder i morgen da...
Skravla Skrevet 6. januar 2015 #10752 Skrevet 6. januar 2015 Jeg vil ha sånn tekopp! Og gjerne et par av de kakene også, forsåvidt... Sånn kopp
Daria Skrevet 7. januar 2015 Forfatter #10758 Skrevet 7. januar 2015 Januar er ikke min favorittmåned, ihvertfall ikke om morgenen... Synes de første par ukene etter juleferien pleier å være blytunge. Mulig det hadde hjulpet om jeg faktisk kom meg i seng i noenlunde skapelig tid - før 23 hadde jo vært en god start. De neste tre kveldene har jeg ingen planer, så da burde det vel være mulig minst en av kveldene. Skikkelig middag (det ble litt mange enkle løsninger i høst), mindre tanketom skjermsløving, mer bok og tidligere kveld, det burde man nok...
Sauen Shaun Skrevet 7. januar 2015 #10759 Skrevet 7. januar 2015 Jeg lurer ofte på hvem Burde er jeg... Jeg hører ofte om ham. Han er en stor del av livet mitt, men noe i meg strider veldig mot å bli kjent med ham... Men jeg hørte at Burde visstnok er bror til Måte. Og Måte har jeg hørt at man helst skal spise med...
Daria Skrevet 7. januar 2015 Forfatter #10760 Skrevet 7. januar 2015 Måte har jeg ikke så mye med å gjøre, men burde slenger stadig innom. Han er litt som nissen på lasset - oppvasklasset jeg burde ha gjort noe med, for eksempel...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå