Sauen Shaun Skrevet 2. januar 2015 #10721 Skrevet 2. januar 2015 Lite nytt å fortelle om Kompis. Prøver etter beste evne å fortrenge alle amorøse følelser...
Daria Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #10722 Skrevet 3. januar 2015 I natt sov jeg som en stein - deilig, det har vært litt ymse i det siste... Hentet hjem dyret fra juleferie i går kveld og fikk te, julekaker og litt teatersladder på kjøpet - kjekt å ha kontakter på innsiden Forøvrig tid for årets første teater i kveld, det er jo viktig å få en god start så tidlig så mulig, skjønner jeg på de som snakker om nyttårstrening Men før den tid bør jeg vel pakke ut resten av kofferten, rydde vekk julegavene som fortsatt ligger i den andre kofferten og se Tour de Ski og hoppkvaliken. Teste litt ny te burde man også...
Daria Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #10723 Skrevet 3. januar 2015 Pakker ut julegavene, som alle lukter av te etter å tilbragt halvannen uke tett sammen i en (julegaveny) koffert og funderer: -Hvorfor insisterer alltid noen på å gi meg håndkrem til jul? Jeg bruker ikke håndkrem, de bare hoper seg opp i skapet... Årets lover både body beauty og a new sense of self, så kanskje jeg skulle gi den en sjanse... -Kan bokhandelen bruke det mot meg at boka jeg vil bytte unektelig har en eim av te rundt seg...? -Er overfallsalarm virkelig noe jeg vil gå rundt med i veska? Dessuten er det åpenbart at jeg ikke trenger kjøpe hverken te, sjokolade eller bøker på denne siden av påske, men det vil nok skje likevel...
loffen Skrevet 3. januar 2015 #10724 Skrevet 3. januar 2015 Håndkrem setter dessuten ekle flekker i bøker! *grøss*
Daria Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #10725 Skrevet 3. januar 2015 Nå pleier jeg ikke å smøre hendene mens jeg leser, så akkurat det kan jeg ikke si at har plaget meg nevneverdig... Kulturåret er innledet med lett snufsing til Brørne Løvehjarte. Kan meddele de som måtte være interessert (dvs Skravla ) at herrene Devik og Gundersen ikke pleiet omgang med barberhøvelen nyttårsaften. Jeg er trøtt, det er ikke noe på tv. Det logiske ville jo være å gå og legge seg (etter å ha ryddet bort at tøyet som ligger stablet på senga, selvfølgelig. Lærer aldri...)
Skravla Skrevet 3. januar 2015 #10726 Skrevet 3. januar 2015 Ikke noe fellesbarbering? Skikkelig skuffet...... Håndkrem finnes stort sett alltid i vesken min, Jeg fikser ikke livet uten. Har håndkrem her hjemme, i vesken, på jobben.....
Daria Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #10727 Skrevet 3. januar 2015 Jaja, så er ikke alltid logikk min sterke side...
Skravla Skrevet 3. januar 2015 #10728 Skrevet 3. januar 2015 Jaja, så er ikke alltid logikk min sterke side... Man kan ikke alltid være logisk. Men jeg har tenkt å legge meg nå.
Daria Skrevet 4. januar 2015 Forfatter #10729 Skrevet 4. januar 2015 Jeg nærmer meg det punktet hvor jeg må finne enten senga eller mat - så da blir det nok det første...
Sauen Shaun Skrevet 4. januar 2015 #10730 Skrevet 4. januar 2015 Jeg er også avhengig av håndkrem - spesielt om vinteren. *liker ikke å ha sandpapirhender*
Mafalda Skrevet 4. januar 2015 #10731 Skrevet 4. januar 2015 God mooooorgen! Opp og hoppe, full fest og fyrverkeri og hipp hurraaaa! Spent på om du får byttet bok som dufter av te. Strengt tatt kunne det ses på som et aktivum: jeg fikk en vanlig bok til jul, og dere får en svært velduftende bok tilbake? Eller?
Daria Skrevet 4. januar 2015 Forfatter #10732 Skrevet 4. januar 2015 Det var voldsomt til bråk på ukristelige tider tidlig en søndag morgen, da - enkelte kom seg ikke i seng før i 2-tida og var ikke særlig bevisst før klokka nærmet seg 11... Te-duftende bok må jo være bedre enn de røyk- eller parfymestinkende eksemplarene jeg får innlevert på jobben. Du vet du overdriver godlukt-bruken en smule når lukta henger igjen i skolebøkene dine...
Daria Skrevet 4. januar 2015 Forfatter #10733 Skrevet 4. januar 2015 Prøver å se tungtvann-serien, er ikke helt revet med ennå. Mulig det ville hjelpe om jeg la bort pcen og faktisk viet den min fulle oppmerksomhet... Dennis Storhøi var ganske ugjenkjennelig, men det er da han...? Venninnebesøk i dag - middag og hopprenn og skravling. Jeg burde bli flinkere til å invitere folk på middag...
Daria Skrevet 5. januar 2015 Forfatter #10734 Skrevet 5. januar 2015 (endret) Mandag Ny uke, nytt år. Motivasjonen på topp. Eller ikke. Men det er alltid lyspunkt - gjensyn med Barberen i Sevilla i kveld, for eksempel. Sist vi så den satt vi på første rad og lo så halve operaorkesteret kikket opp og flirte Det skjer nok ikke i dag - vi sitter nemlig lenger bak Men jeg forventer en festlig hr Langvik, en fin finsk tenor og fantastisk scenografi. Spent på å se hvordan den fungerer på hovedscenen. Endret 5. januar 2015 av Daria
Roadrunner Skrevet 5. januar 2015 #10735 Skrevet 5. januar 2015 Mårnings! Mandag ja... Og tid for fulle arbeidsuker igjen - hva er galt med de to-tredagers ukene noen av oss har hatt den siste tiden. Er jo behagenlig... Lite kulturelt på planen min fremover - ikke bra.. Meeen, hjelper med litt luft under vingene da
Daria Skrevet 5. januar 2015 Forfatter #10736 Skrevet 5. januar 2015 Jevnlig kulturpåfyll er viktig Men det er jo litt mer å velge i på disse kanter...
Rosalie Skrevet 5. januar 2015 #10737 Skrevet 5. januar 2015 Apropos kultur - kjøpe billetter til Chicago snart? Ser for meg at jeg vil se flere ganger, så greit å starte tidlig i "sesongen"..?
Sauen Shaun Skrevet 5. januar 2015 #10738 Skrevet 5. januar 2015 Ingen kulturelle planer her... Hvis ikke pizzafest på lørdag kan regnes som kulturelt da...
Daria Skrevet 5. januar 2015 Forfatter #10739 Skrevet 5. januar 2015 Riktignok snakker man om matkultur... men nei Rosalie, du får komme med noen datoforslag...
Sauen Shaun Skrevet 5. januar 2015 #10740 Skrevet 5. januar 2015 Riktignok snakker man om matkultur... men nei Filler'n... Da får jeg være ukulturell da... *gleder meg likevel til pizzafest*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå