Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

God tur og takk for info. Fint med innspill til nye byer å besøke. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt nytt år til Daria og Skravla. :skaal:

Skrevet

Godt nytt år!

Jeg er tilbake på sofaen, kofferten står fortsatt i gangen. Den har lagt på seg noen kg, hvorav to primært er sjokolade. Samt noen bøker, et par vinterstøvler, skjerf, hansker, almanakk, te, litt bling... Vi hadde en flott nyttårsfering, med nydelig mat og utsikt over Helsinki sentrum fra et vindusbord i 8. etage med fyrverkeri på alle kanter. Dessuten ble kulturåret avsluttes med La Bohéme (årets 3. for min del . det er virkelig en av de vakreste operaene. Puccini kunne sine saker) og svensketenoren med isbjørnskinn :strix: (nei, nei, nei - det var en rekvisitt, ikke et kostyme...)

Så lite motivert for jobb i morgen...

Skrevet

Ikke motivert jeg heller... Men det er tross alt fredag i morgen! :nigo:

Skrevet

Det er selvfølgelig et godt poeng :ler:

Skrevet

Anders Jacobsen vant nyttårshopprennet i Garmish-Partenkirchen, Tottenham knuste Chelsea. Sportsåret 2015 har fått en god start :nigo:

Skrevet

Jeg var flink - jeg leste av strømmåleren og sendte inn til Hafslund på riktig dato, så åpnet jeg kofferten med en vag tanke om å begynne å pakke ut, selv om jeg bare hadde vært hjemme i noen timer, og tok ut posen som lå øverst. Så tullet jeg meg inn i mitt nye skjerf og vendte tilbake til QI mens jeg bildegooglet "Daniel Johansson isbjørn" - uten hell...

Skrevet

:fnise:

Daria er med andre ord oppdatert på de sportslige resultater og koser seg på sofaen :veslejenta:

Skrevet

Har begynt å pakke ut :opplyser:

Skrevet

Flink du er da. Her står kofferten rett innenfor døren enda og jeg har ikke tenkt å flytte den enda....

Skrevet (endret)

Jeg tenkte faktisk på deg og hadde en mistanke om at du ikke delte min glede over det resultatet :fnise::nigo:

Flink du er da. Her står kofferten rett innenfor døren enda og jeg har ikke tenkt å flytte den enda....

Sist jeg var på tur glemte jeg jo kofferten ute i oppgangen over natta, så jeg synes jeg er veldig flink nå...

Endret av Daria
Skrevet

Jeg traff en mann i baktrappa i dag :daane: Joda, jeg vet jo at det er andre mennesker i gården, men det er ikke så mange som bruker baktrappa, særlig ikke 6.15 om morgenen. Tror faktisk aldri jeg har truffet noen der på den tiden i løpet av de tre årene jeg har trillet ned der på daglig basis. Pen i tøyet var han også, med Burberry-skjerf og matchende lommetørkle i brystlommen, og veloppdragen nok til å stoppe, venhte og holde døra for meg. Enten skjer det mystiske ting i huset, eller så var jeg enda trøttere enn jeg trodde...

Skrevet

:kaffekopp:

En velkledd, dannet mann som farter rundt i baktrappa til ukristelige tider? :klo:

Høres ut som en interessant start på det nye året :nigo:

Skrevet

Får håpe det blir en fortsettelse på det møtet. :nigo:

Skrevet

Strengt tatt foretrekker jeg en tom trapp - jeg har ikke overskudd til å forholde meg til andre så tidlig på morgenen...

Skrevet

Sauen er i det amorøse hjørnet (Kompis vettu), så følger vel opp hos andre også så fort hun ser et snev av mulighet :fnise:

Apropos - hvordan går det med Kompis, Sauen? :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...