Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har ikke kommet i gang her ennå, men snart en tur på butikken før litt husarbeid. Får besøk fra fjøset i dag, så må se representativt ut her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg oppdaget akkurat hva klokka var og ble overrasket - sånn går det når man for en gangs skyld står opp tidlig (vel, relativt, tatt i betraktning at det er lørdag osv... :fnise: ) Rydding og vasking står nederst på prioriteringslista foreløbig - konfekt og gaver må jo være klare til julaften, men jeg får ikke gjester for 27. Dessuten har jeg ingen planer hverken mandag eller tirsdag, så jeg har jo en evighet av tid...

Skrevet

Der er den store skjegg-dagen for deg i dag... :fnise:

Skrevet (endret)

Bare 18 og bakover..... ja ja... det var en vakker tanke.

Endret av Skravla
Skrevet

Vi får nok innfinne oss med at det er over for denne gang... :sukk:

Skrevet

Prøvde å se litt på Desembertoner på TV2 - det er noe som skurrer litt når John Brungot skal være seriøs konferansier... Dessuten får jeg eksem av Melissa Horn, så det var tryggest å skifte kanal.

Skrevet

Jeg må forsøke å finne ut hvem som har hovedrollen... om det er innbytter så må jeg nok.

Skrevet

Du forsøkte i hvert fall.... jeg leste beskrivelsen og gikk for noe annet.

Men jeg tror jeg skal fikse litt te, finne strikketøy og sette på en film.

Skrevet

Har te og kake, og ser litt musikaler mens jeg venter på James Bond...

Skrevet

Jeg vil gjerne ha protokollført at jeg faktisk gikk hjemmefra kl 9 på en fridag for å dra i butikken - og da snakker jeg ikke om den rett rundt hjørnet, men en så langt unna at det involverte en trikk... Nå er kjøleskapet fylt til bristepunktet og tilgangen på frukt, nøtter og sjokolade sikret. Til og med Bunnpris har jo stengt 1. juledag (tror jeg? håper jeg...), så det er viktig å ikke risikere å gå tom for noe de få timene jeg faktisk skal være hjemme...

Nå: julete og julekonsert på svt. Snart blir det burde-burde over en lav sko, men siden jeg har vært i butikken allerede ligger jeg jo langt foran skjema :nigo:

Skrevet

Viktig å ikke gå tom ja.....

Jeg skal innom butikken etter min lille spa-stund i dag. :nigo:

Skrevet

Julelunsj: I stedet for musli smulderet jeg et par pepperkaker i (appelsin)yoghurten...

Skrevet

Dessuten har jeg slengt sammen en ladning cookies. Oppskriften overdrev ikke på punktet om at kakene fløt utover under steking...

Skrevet

Det var færre kaker på det andre brettet - ergo ble de enda større. Cookies med dim på 10+ cm, noen? :fnise:

Skrevet

Den selvtilfredse følelsen av å ha kommet godt i gang og ligge foran skjema var jammen lett å gjøre noe med :fnise: Alt som trengtes var en kanne te, et par cookies og Peter Pan på dvd - det var jo mye mer fristende (og hyggeligere) enn å gjøre nyttige ting. :plystre: Men nå er gulv og sofa støvsugd og julepyntet hentet opp fra kjelleren (de to store bøygene, selv om ingen av delene tar mange minutter :rolleyes: ), så da blir det vel jul her også i løpet av kvelden.

Forøvrig har jeg fått varige Peter Pan-relaterte mén av årets Fagott-konsert - å se Tingeling gir nå helt nye bilder i hodet :fnise:

Skrevet

Jeg liker Knut Anders Sørum, særlig med hatt, men den up-tempo-versjonen av O come all you fathfull, en av de flotteste og mektigste julehymnene, han akkurat presenterte på tv2, kunne jeg godt vært foruten. Ut fra jule-medleyet til Simone er det tydeligvis meningen at alt skal gå fort...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...