Daria Skrevet 8. desember 2014 Forfatter #10581 Skrevet 8. desember 2014 Gjensidige anbefaler kjæledyrsforsikring også om man har marsvin eller undulat. Javisst...
Roadrunner Skrevet 8. desember 2014 #10583 Skrevet 8. desember 2014 Hva med bananfluer og hybelkaniner?
Daria Skrevet 8. desember 2014 Forfatter #10584 Skrevet 8. desember 2014 Livsforsikring på hybelkaninene kan jo være ganske innbringende - og inspirere til hyppigere husvask
Daria Skrevet 9. desember 2014 Forfatter #10585 Skrevet 9. desember 2014 Så fikk man ledd litt i dag også. Sånn går det når man plasserer tre tenorer med en litt syk humor på en scene og gir dem frie tøyler... Vakkert synger de også, og serverer julestemning på bestilling til slutt De gikk av scenen, jeg snudde meg til Skravla og opplyste om at jeg ville ha O helga Natt som ekstranummer, og Deilig er jorden som stående allsang. De kom på og ga meg akkurat det
Daria Skrevet 10. desember 2014 Forfatter #10587 Skrevet 10. desember 2014 Man har da innflytelse, evnt synske evner. Eller så har man bare vært på en og annen konsert før, og vet hva som hører med...
Daria Skrevet 10. desember 2014 Forfatter #10588 Skrevet 10. desember 2014 Heftig vind i natt, det gikk litt ut over nattesøvnen Til gjengjeld fikk en halvtimes ekstra togsøvn siden vinden hadde blåst et tre over kjøreledningen. Ikke overbevist om at jeg synes det var et godt bytte...
Daria Skrevet 10. desember 2014 Forfatter #10589 Skrevet 10. desember 2014 -Hvadå jävla grevling?! Tror jeg har postet denne før, men den tåler en gjentagelse...
Daria Skrevet 10. desember 2014 Forfatter #10590 Skrevet 10. desember 2014 Gikk i fakkeltoget for fredsprisvinnerne i ettermiddag (og har sotflekkene som beviser det...). Jeg har gjort det noen ganger før, men det var litt ekstra stort - større enn jeg forberedt på - å se Malala komme ut. Så ung, og så utrolig sterk. Hun er veldig ung til å få en sånn pris, men hun har også gjort og oppnådd mer enn de fleste andre av oss vil oppnå uansett hvor gamle vi blir.
Daria Skrevet 10. desember 2014 Forfatter #10591 Skrevet 10. desember 2014 -Vi har kost med den i hele dag. Hans Olav Brenner har hatt en Bragepris i sin varetekt...
Skravla Skrevet 10. desember 2014 #10592 Skrevet 10. desember 2014 Det har blitt en prins og en prinsesse. http://www.vg.no/rampelys/monaco/fyrstinne-charlene-har-foedt-tvillinger/a/23353388/
Daria Skrevet 10. desember 2014 Forfatter #10593 Skrevet 10. desember 2014 Da har Charlene gjort det alle har forventet og krevd av henne og kan forhåpentligvis få senket skuldrene en smule... Vi kan jo håpe for ungenes skyld at de ikke følger opp familiens skandale-tradisjoner.
Daria Skrevet 11. desember 2014 Forfatter #10594 Skrevet 11. desember 2014 (endret) Satt og så fotballkamp, og plutselig gikk lyset. På stadion i Tyrkia, altså. De har et problem... Endret 11. desember 2014 av Daria
Daria Skrevet 12. desember 2014 Forfatter #10595 Skrevet 12. desember 2014 Nå har jeg aldri vært særlig begeistret for Tore Renberg og bøkene hans (en dom jeg skråsikkert feller etter å ha lest én bok og sett én film i Jarle Klepp-serien...), men denne krigen hans mot Morgenbladets anmelder er jo fullstendig hinsides. Paranoia og en noe forvokst ego er ikke en vakker kombinasjon... Anmeldelsen som startet det hele. jeg skjønner at det ikke er denne responsen en forfatter den ønsker seg, men det er da likefullt en saklig, godt begrunnet anmeldelse. Jeg har sett veldig mye verre, for å si det pent. (Denne, for eksempel) Renbergs svar. Ganske fascinerende lesning, egentlig, fra en mann som er så såret at han ikke engang har klart å lese anmeldelsen har kritiserer skikkelig - han presterer å kritisere anmelderen for å ha utelatt ting som står klart og tydelig allerede i annet avsnitt. Og han har fått skryt andre steder, tenk - i utlandet (Sverige...) til og med. Kritikeren slår tilbake - et par hakk mer saklig, men slett ikke uten snert og et spark eller to. Henning Hagerups underholdende forsøk på å snakke Renberg til litt fornuft. Jeg likte særlig dette sitatet: Selv om også jeg kan bli ergerlig når jeg får kjeft i full offentlighet, innbiller jeg meg ikke av den grunn at jeg er en ny Montaigne eller Samuel Johnson, jeg prøver i alle fall å la være å si det høyt. Og vi venter i spenning på neste episode...
Skravla Skrevet 12. desember 2014 #10597 Skrevet 12. desember 2014 Eia var jeg de-er... Du får ta en langhelg.....
Skravla Skrevet 12. desember 2014 #10599 Skrevet 12. desember 2014 Og du betaler...? Nei, jeg hadde vel ikke tenkt meg dit....... Det er ikke jeg som har lagt inn en dyr vinterferie.....
Daria Skrevet 12. desember 2014 Forfatter #10600 Skrevet 12. desember 2014 Vidar Magnussen! Og ikke minst 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå