Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gjensidige anbefaler kjæledyrsforsikring også om man har marsvin eller undulat. Javisst...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med bananfluer og hybelkaniner? :klo:

Skrevet

Livsforsikring på hybelkaninene kan jo være ganske innbringende - og inspirere til hyppigere husvask :idesmil:

Skrevet

Så fikk man ledd litt i dag også. Sånn går det når man plasserer tre tenorer med en litt syk humor på en scene og gir dem frie tøyler... :fnise: Vakkert synger de også, og serverer julestemning på bestilling til slutt :tre: De gikk av scenen, jeg snudde meg til Skravla og opplyste om at jeg ville ha O helga Natt som ekstranummer, og Deilig er jorden som stående allsang. De kom på og ga meg akkurat det :nigo::filer:

Skrevet

Man har da innflytelse, evnt synske evner. Eller så har man bare vært på en og annen konsert før, og vet hva som hører med... :fnise:

Skrevet

Heftig vind i natt, det gikk litt ut over nattesøvnen :Gjesp: Til gjengjeld fikk en halvtimes ekstra togsøvn siden vinden hadde blåst et tre over kjøreledningen. Ikke overbevist om at jeg synes det var et godt bytte...

Skrevet

Gikk i fakkeltoget for fredsprisvinnerne i ettermiddag (og har sotflekkene som beviser det...). Jeg har gjort det noen ganger før, men det var litt ekstra stort - større enn jeg forberedt på - å se Malala komme ut. Så ung, og så utrolig sterk. Hun er veldig ung til å få en sånn pris, men hun har også gjort og oppnådd mer enn de fleste andre av oss vil oppnå uansett hvor gamle vi blir.

Skrevet

-Vi har kost med den i hele dag.

Hans Olav Brenner har hatt en Bragepris i sin varetekt... :fnise:

Skrevet

Da har Charlene gjort det alle har forventet og krevd av henne og kan forhåpentligvis få senket skuldrene en smule... Vi kan jo håpe for ungenes skyld at de ikke følger opp familiens skandale-tradisjoner.

Skrevet (endret)

Satt og så fotballkamp, og plutselig gikk lyset. På stadion i Tyrkia, altså. De har et problem...

Endret av Daria
Skrevet

Nå har jeg aldri vært særlig begeistret for Tore Renberg og bøkene hans (en dom jeg skråsikkert feller etter å ha lest én bok og sett én film i Jarle Klepp-serien...), men denne krigen hans mot Morgenbladets anmelder er jo fullstendig hinsides. Paranoia og en noe forvokst ego er ikke en vakker kombinasjon...

Anmeldelsen som startet det hele. jeg skjønner at det ikke er denne responsen en forfatter den ønsker seg, men det er da likefullt en saklig, godt begrunnet anmeldelse. Jeg har sett veldig mye verre, for å si det pent. (Denne, for eksempel)

Renbergs svar. Ganske fascinerende lesning, egentlig, fra en mann som er så såret at han ikke engang har klart å lese anmeldelsen har kritiserer skikkelig - han presterer å kritisere anmelderen for å ha utelatt ting som står klart og tydelig allerede i annet avsnitt. Og han har fått skryt andre steder, tenk - i utlandet (Sverige...) til og med.

Kritikeren slår tilbake - et par hakk mer saklig, men slett ikke uten snert og et spark eller to.

Henning Hagerups underholdende forsøk på å snakke Renberg til litt fornuft. Jeg likte særlig dette sitatet: Selv om også jeg kan bli ergerlig når jeg får kjeft i full offentlighet, innbiller jeg meg ikke av den grunn at jeg er en ny Montaigne eller Samuel Johnson, jeg prøver i alle fall å la være å si det høyt.

Og vi venter i spenning på neste episode... :filer:

Skrevet

Og du betaler...?

Nei, jeg hadde vel ikke tenkt meg dit....... Det er ikke jeg som har lagt inn en dyr vinterferie.....

Skrevet

Vidar Magnussen! :pls: Og ikke minst :hoho::rulle:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...