Daria Skrevet 1. desember 2014 Forfatter #10561 Skrevet 1. desember 2014 Det er jo litt spesielt at min mest effektive metode for umiddelbar julestemning inkluderer en gjeng velstelte homofile menn iføst rosa matrosdresser, røde paljettbefengte korpsuniformer eller flanellspysj...
Skravla Skrevet 1. desember 2014 #10562 Skrevet 1. desember 2014 Men en vakker form for forberedelse....
Daria Skrevet 3. desember 2014 Forfatter #10563 Skrevet 3. desember 2014 Vores broderfolk i Norge har endnu engang bevæget sig på den hårfine grænse mellem at være gal eller genial. BT er litt usikre på hva de egentlig synes om salmebok-tv...
Daria Skrevet 4. desember 2014 Forfatter #10564 Skrevet 4. desember 2014 Jeg skal ikke nekte for at det er litt deilig med uventet fri på en hverdag, og at det er litt luksus å sitte hjemme i sofaen med te og tente lys nå. Men det er også ganske frustrerende at det som skulle vært tre dagers studiesamling har blitt redusert til to halve dager. I går var vi ferdige kl 13, i dag kl 12, og i morgen er alt avlyst. For all del, ingen kan noe for at de blir syke, men det er jo irriterende likevel. Ikke at jeg skal klage, det er jo verre for de (det er et par) som reiser til Oslo ens ærend for disse dagene og bor på hotell. Men man får se lyst på den - en uventet frifredag, om enn litt dyrekjøpt. Jeg har ulønnet permisjon disse dagene, så helt gratis er de jo ikke...
Roadrunner Skrevet 4. desember 2014 #10565 Skrevet 4. desember 2014 Kjiper'n når sånne dager ikke går etter planen, og blir jo ikke superbillig fridag med ulønnet permisjon... Men du får nyte den så godt du kan og bare kose deg! Fri en fredag før jul er jo ikke feil...
Skravla Skrevet 4. desember 2014 #10566 Skrevet 4. desember 2014 Om du vil lære også i morgen så kan du får lære turnusregistrering i stedet for meg. *snill*
Jerle Skrevet 4. desember 2014 #10567 Skrevet 4. desember 2014 (endret) Når vi snakker om gamle tanter som blir pliktinvitert... Jeg har invitert onkelen min til julaften, men jeg vet ikke om han kommer. Han er ungkar og har alltid vært det, alle andre år har han sagt nei og heller feiret på hytta si alene. Han ble alvorlig syk i sommer og siden da har vi hatt en del kontakt, og han virket som han trivdes hos oss. Så da inviterte jeg. Han sa faktisk ja, men jeg vet jo ikke om han kommer. Men i år er ikke hytta et alternativ, da han hadde revet alt gulv før han ble syk og ikke fått det på plass igjen enda. Heldigvis satt han pris på at vi ville hjelpe han når ting ble som de ble i sommer, og han sa selv at han satt mer pris på det sosiale. For meg er det ikke en plikt, men en glede. Han er en veldig trivelig kar, men før har han vært veldig einstøing. Endret 4. desember 2014 av Jerle
Daria Skrevet 6. desember 2014 Forfatter #10568 Skrevet 6. desember 2014 Hyggelig og sen kveld i går ga en tilsvarende sen og lat start på morgenen formiddagen i dag. men nå begynner det å ta seg opp - har vært på posten, i butikken og i vaskekjelleren. Stand-up i kveld (Ed Byrne! ), fram til det er planen en gammel slager - tv-sport, te og huslig aktivitet i skjønn forening. Samt en og annen pepperkake
Skravla Skrevet 6. desember 2014 #10569 Skrevet 6. desember 2014 Tenkte å komme en tur rundt 18. Har noe som er ditt.....
Daria Skrevet 6. desember 2014 Forfatter #10570 Skrevet 6. desember 2014 Den er grei, har ingen planer om å ikke være hjemme...
Daria Skrevet 6. desember 2014 Forfatter #10571 Skrevet 6. desember 2014 Kvelden kort oppsummert: Ed Byrne er genial, sånn er det bare
Daria Skrevet 6. desember 2014 Forfatter #10572 Skrevet 6. desember 2014 Men altså. Damen rett foran oss var mer opptatt av å kose på typen og snakke inn i øret hans, o0g snudde seg flere ganger og så på meg når jeg lo høyt. På et stand-up show...
Sauen Shaun Skrevet 7. desember 2014 #10573 Skrevet 7. desember 2014 Men altså. Damen rett foran oss var mer opptatt av å kose på typen og snakke inn i øret hans, o0g snudde seg flere ganger og så på meg når jeg lo høyt. På et stand-up show... Hun hadde sikkert gått inn feil dør, og trodde hun var i en hotellbar...
Daria Skrevet 7. desember 2014 Forfatter #10574 Skrevet 7. desember 2014 Noriaki Kasai på Sportsrevyen: -I Japan sier man at skihopping startet som en norsk henrettingsmetode...
Daria Skrevet 7. desember 2014 Forfatter #10577 Skrevet 7. desember 2014 Han mente også at det godt kunne stemme - I Japan tror alle at det er sånn. Hvis noen spør meg om jeg tror på det, svarer jeg ja... Mannen som debuterte i verdenscupen før de fleste andre av dagens utøvere var født har planer om å holde på til han er rundt 50 - med mindre Sapporo får OL i 2026. Da vil han holde på noen år til... Beste OL-argumentet jeg har hørt noen gang.
Daria Skrevet 8. desember 2014 Forfatter #10578 Skrevet 8. desember 2014 Den store Karsten og Petra-debatten står mellom to som heter Ask og Eik. Jeg burde egentlig ikke synes at det er så festlig, men så barnslig er jeg visst...
Daria Skrevet 8. desember 2014 Forfatter #10579 Skrevet 8. desember 2014 Og man ser fram til at Schlieri skal begynne å gi intervjuer på norsk - med trønderske innslag
Daria Skrevet 8. desember 2014 Forfatter #10580 Skrevet 8. desember 2014 Jeg innser jo at å spørre i tråden - eller på kjæledyrforumet generelt - er å be om bråk og verbal juling, men altså - hvorfor har man livsforsikring på en hund? Livforsikring på mennesker handler jo om å sikre de etterlatte, men hva skal det dekke når en hund dør? Avlivning? Innkjøp av ny? At man forsikrer seg mot veterinærutgifter er jo forståelig, men livsforsikring for dyr viste jeg ikke at fantes, har aldri tenkt tanken engang.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå