Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du får hive deg på buss/tog. En fridag har du jo fortjent?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fortjener alltid en fridag :jepp: Men jeg har en date med Hamlet i morgen, så svensken får vel vente en måneds tid...

Skrevet

Aha.... Date med Hamlet skal man jo ikke droppe. Det tar seg ikke pent ut.

Skrevet

Man skal jo ikke fornærme kongelige...

Skrevet

Søt - men hva skal jeg med 24 plastfigurer :vetikke: Blir nok sjokolade, tenker jeg. Elle BodysSop...

Pynte rundt Mummi-pepperkakehuset? :vetikke:

Jeg skal ha tekalender i år. De har på Jernia.

Skrevet

Tekalender er jo mye sunnere enn sjokolade...

Ja takk begge deler? :nigo:

Skrevet

Ja, man bør jo ha sjokolade til teen...

Skrevet

Og at jeg har tre store sjokoladeplater fra Sverigeturen, samt fire poser løsvektte og en pakke assorterte poser fra samme sted, betyr jo ikke at jeg ikke trenger egne kalender-utgaver...

Skrevet

Her er det strikking og te i dag.

Stuen er såpass kald at det frister ikke å montere møbler eller sove der til natten. Sitter i varmen på kjøkkenet. Står en liten varmeovn på i stuen, men det gir ikke nok varme til at jeg orker å holde på der. Men jeg får se til helgen. Drev på litt hardt i går og er sliten i dag kjenner jeg, så en dag med youtube og strikking er vel fortjent. En tur på butikken om en stund hører også med. Må kjøpe julepapir så jeg får pakket inn adventskalender som skal sendes i morgen.

Skrevet

Ja dørene er inne, men ikke håndtak så det er god ventilasjon der.

Har på en liten vifteovn der nå så blir det kanskje bedre mot kvelden. Så får jeg rydde litt bøker etc. Har jo hele helgen til resten og det er ganske deilig med fri også.

Skrevet

Gleden ved å være alene hjemme har ikke mistet nyhetens interesse? Du får tenne masse lys, det hjelper jo litt...

Skrevet

Jeg har dør til kjøkkenet. Her er det radiator og godt og varmt. Hadde jeg hatt mykere stol så ville alt vært perfekt. :fnise:

Jeg skal nok få ordnet i stuen, men akkurat nå er de to stor pakkene med sofa og seng litt for uoverkommelige. Men overmadrassen gjør gjestesengen nesten perfekt. :fnise:

Skrevet

Det ble snakk om kamferdrops i lunsjen i dag. Hodet mitt var umiddelbart på Eg elskar deg, du er helt perfekt... og scenen med de to gamle som flørter i begravelse. Assosiasjonsvirus vet jeg ingenting om, ei heller ensporethet... :fnise:

Skrevet

:reise: <--- egentlig et fly...

Skulle bare fly innom og si hei fra flyplassen

:fnise:

Skrevet

Fly, bil - flyfilla er uansett i farta :fnise:

Ååååå. Den kan fint kommr tilbake

Ikke meg imot... Har ikke tenkt på det nummeret på lenge, men ett ord om kamfer og alt kommer tilbake :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...