Daria Skrevet 16. november 2014 Forfatter #10462 Skrevet 16. november 2014 Hold på å poste en rapport her i går kveld, da nettet sa takk for seg og kom ikke tilbake, så jeg rettet all min oppmerksomhet mot Romeo og Julie og Orlando Bloom på svensk tv i stedet Men man har shoppet og kommet i julesteming
Daria Skrevet 16. november 2014 Forfatter #10463 Skrevet 16. november 2014 Har stått i tidenes lengste frokost-kø - sånt har jeg ikke tålmodighet til... Ikke fordi spisesalen er liten - det er nok av bord - men fordi buffet-området er så lite og alle tydeligvis skulle spise nå. Skjønt, i går var jeg nede en time tidligere, og det var køer da også, så kapasiteten er tydeligvis ikke der den burde være.
Daria Skrevet 16. november 2014 Forfatter #10464 Skrevet 16. november 2014 Neste gang tar jeg toget - det blir ikke en time forsinket av køkork på grensen Det hjalp jo også på humøret da jeg kom slepende på en koffert som unektelig har lagt på seg litt de siste dagene og oppdaget at både rulletrappen og heisen på t-banen sto. Og selvfølgelig kom det en fyr som bare måtte presse seg forbi meg halvveis i trappa Men jeg har gjort en genialt kjøp på Åhlens i dag (tror jeg...) - leggings med fleece-for! Her skal ingen fryse i korte skjørt (og jeg kjøpte et lekkert på Myrorna i går) i vinter
Daria Skrevet 17. november 2014 Forfatter #10465 Skrevet 17. november 2014 (endret) Mandager etter ekstra fridager (joda, jobbseminar på hotell i utlandet er nesten som fridager å regne) er ekstra tunge. Tre undervisningstimer hjelper heller ikke, er stadig glad for at jeg ikke er lærer (uten at det betyr at det er noe galt med elevene, altså - noen stilte til og med spørsmål og lånte bøker). Skal hente dyret hjem fra feriekoloni i kveld - det frister ikke veldig å dra seg ut i mørke og kulde når jeg har en koffert med sjokolade, te og bøker hjemme... Tilståelse 1) Jeg kjøpte 8(!) bøker i Göteborg - men de kostet meg tross alt bare drøyt 350 (svenske) kroner... Tilståelse 2 )Jeg glemte kofferten ute i natt! Dvs, ute i oppgangen. Jeg satte fra meg kofferten, låste opp døra, gikk inn med ryggsekk og bærenett - og så har jeg åpenbart bare låst døra bak meg og ikke skjenket kofferten en tanke før jeg skulle på jobb i dag tidlig og den plutselig sto der midt i korridoren. Sånt skjer... Endret 17. november 2014 av Daria
Daria Skrevet 17. november 2014 Forfatter #10466 Skrevet 17. november 2014 Forøvrig har jeg lest en av bøkene allerede Den var ganske liten og tynn, og jeg følte meg ikke så rent lite intellektuell der jeg satt i operaen og på kafé og leste årets Nobelpris-vinner
Daria Skrevet 17. november 2014 Forfatter #10467 Skrevet 17. november 2014 I dag har NSB ikke vært min venn... Toget jeg skulle ta hjem fra jobb ble innstilt, avgangen etter ble først 15 min forsinket og så innstilt siste del av strekningen. Istedet for å være på Nationaltheatret klokka fem kom jeg til Oslo S ti på halv syv - ikke helt det samme...
Sauen Shaun Skrevet 18. november 2014 #10468 Skrevet 18. november 2014 God morgen. <= varm te Håper NSB har vært snillere med deg i dag. Forsinkelser er ikke noe kjekt...
Roadrunner Skrevet 18. november 2014 #10469 Skrevet 18. november 2014 Synes stort sett NSB skal blande seg inn og forkludre litt planer når jeg avtaler med mennesker som skal benytte NSB sine tjenester. Ikke få ganger det har gått i ball...
Daria Skrevet 18. november 2014 Forfatter #10470 Skrevet 18. november 2014 Stort sett er de faktisk veldig flinke til å legge forsinkelsene til dager jeg ikke har viktige avtaler etter jobb - og jeg har mye planer på kveldstid...
Daria Skrevet 18. november 2014 Forfatter #10471 Skrevet 18. november 2014 (endret) Link-dialogboksen vil ikke samarbeide med meg Må jeg kode selv, altså...? Alt jeg ville meddele var at en av 90-tallets kjekkeste eliteseriespillere (og nei, vi snakker ikke om Martin Andresen) har holdt seg godt... Edit: Surprise - det var Explorer som var problemet. Gikk over til Chrome og alt fungerte som det skulle... Endret 18. november 2014 av Daria
Daria Skrevet 18. november 2014 Forfatter #10472 Skrevet 18. november 2014 Jeg har i utgangspunktet ikke noe imot å være hjemme tidligere enn beregnet. men når et dagskurs kommer sent i gang fordi kursholderne er forsinket, og kurset likevel er ferdig over halvannen time tidlig, føler jeg at noen har gjort en dårlig planleggingsjobb og at tiden min kunne vært utnyttet bedre...
Daria Skrevet 19. november 2014 Forfatter #10473 Skrevet 19. november 2014 Det er ikke så ofte jeg blir rammet av akutt havesyke når jeg leser Det Nye (nei, jeg kjøper det ikke, jeg bare kvalitetstester det vi tilbyr elevene...), men det er en akutt fare for at jeg bare må ha disse. Eller disse, som jeg fant da jeg lette etter bilde av det første paret...
Rosalie Skrevet 19. november 2014 #10474 Skrevet 19. november 2014 Det er ikke så ofte jeg blir rammet av akutt havesyke når jeg leser Det Nye (nei, jeg kjøper det ikke, jeg bare kvalitetstester det vi tilbyr elevene...), men det er en akutt fare for at jeg bare må ha disse. Eller disse, som jeg fant da jeg lette etter bilde av det første paret... Det står jo Daria på de der. Så de må du bare ha, ja. Begge parene, altså.
Rosalie Skrevet 19. november 2014 #10475 Skrevet 19. november 2014 Fikk for øvrig akutt have-syke selv i dag, og har bestilt meg disse og disse Veldig mye sprekere enn jeg er kjent for, men gu' så kule!
Daria Skrevet 19. november 2014 Forfatter #10476 Skrevet 19. november 2014 Stilig! Jeg får nok vente til nyåret og se hvordan shoppingbudsjettet ser ut da - denne månedens er brukt allerede (hei, alle nye Göteborgsklær) og i desember er det jo både jul og Helsinki...
Rosalie Skrevet 19. november 2014 #10477 Skrevet 19. november 2014 Seeee: http://lekmer.no/leker/adventskalendere/kjente-karakterer/mummi-adventskalender-2014
Daria Skrevet 19. november 2014 Forfatter #10478 Skrevet 19. november 2014 Søt - men hva skal jeg med 24 plastfigurer Blir nok sjokolade, tenker jeg. Elle BodysSop...
Sauen Shaun Skrevet 20. november 2014 #10479 Skrevet 20. november 2014 Det er ikke så ofte jeg blir rammet av akutt havesyke når jeg leser Det Nye (nei, jeg kjøper det ikke, jeg bare kvalitetstester det vi tilbyr elevene...), men det er en akutt fare for at jeg bare må ha disse. Eller disse, som jeg fant da jeg lette etter bilde av det første paret... Det står nok Daria på begge de parene der ja. Fikk for øvrig akutt have-syke selv i dag, og har bestilt meg disse og disse Veldig mye sprekere enn jeg er kjent for, men gu' så kule! Tøffe.
Daria Skrevet 20. november 2014 Forfatter #10480 Skrevet 20. november 2014 Jeg vil til Sverige i morgen... Stockhomsoperaens Madama Butterfly-forestilling direktevises på kinoer over hele landet - og svensketenoren synger Pinkerton
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå