Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har spist vafler, drukket te og les i mitt lune pledd-og-sjal-rede i sofakroken. Nå mer QI med Ross Noble og Brian Cox - episoden med den fantastiske "på hvilke måner er det mest sannsynlig at det bor ewoks"-samtalen :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja til Brian Cox på Folketeateret!!!!! Det må jo være et fint opprop å signere på?

Skrevet

En av mine favoritt-episoder :jepp:

Skrevet

Ikke lenger misunnelig på vaffel. Jeg kledde på meg og gikk på sushi-sjappa. *stappmett*

Skrevet

Ja til Brian Cox på Folketeateret!!!!! Det må jo være et fint opprop å signere på?

Ååååå! JAAAAAAAA!!!

*i fangirl-modus på første rad*

Skrevet

Ikke lenger misunnelig på vaffel. Jeg kledde på meg og gikk på sushi-sjappa. *stappmett*

:fisk:

Jeg har fortsatt en mint-daim fra sist helg - jeg tok den ut av kjøleskapet for flere timer siden og den er fortsatt uåpnet...

Skrevet

Oi, så flink du er da.

Jeg har ikke sjokolade for jeg orket ikke å gå på butikken. Fristet ikke å være ute så mye lizm....

Skrevet

Litt usikker på om det å la være å spise sjokolade fordi jeg er så mett av vafler egentlig kvalifiserer som flink :fnise:

Skrevet

Litt usikker på om det å la være å spise sjokolade fordi jeg er så mett av vafler egentlig kvalifiserer som flink :fnise:

Joda!

Skrevet

Jeg har lyst til å strikke meg en jakke i tynn ull. Og ettersom garnlageret mitt er pakket vekk så må jeg kunne kjøpe meg garn? Sant?

Skrevet (endret)

Til glede for alle som ikke har sett QI i kveld og/eller ikke kan alle episodene utenat, presenteres herved Ross Noble, prof Brian Cox og fortellingen om ewoks, Titan og lakes of liquid farts:

http://youtu.be/nNDfGAU23nE

:fnise:

Endret av Daria
Skrevet

Jeg har lyst til å strikke meg en jakke i tynn ull. Og ettersom garnlageret mitt er pakket vekk så må jeg kunne kjøpe meg garn? Sant?

Har du passende garn i garnlageret ditt?

Skrevet

Har du passende garn i garnlageret ditt?

La meg fortrenge mest mulig... så kan jeg trofast svare nei! I hvert fall ikke i de fargene jeg har lyst på. :sjenert:

Skrevet

La meg fortrenge mest mulig... så kan jeg trofast svare nei! I hvert fall ikke i de fargene jeg har lyst på. :sjenert:

Men da har du jo ikke - ergo kan du kjøpe :Nikke:

Skrevet

Men da har du jo ikke - ergo kan du kjøpe :Nikke:

Jeg liker logikken din.

Nå gjelder det å finne hvilken (lillla)farge jeg ønsker meg da.....

Skrevet

Jeg havnet også på QI-kjøret på Youtube. Kjekt med litt moro på fredda'n.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...