Roadrunner Skrevet 5. november 2014 #10381 Skrevet 5. november 2014 Jeg vil si det effektivt kan plassere deg i kategorien "skrullete, observant nerd"
Daria Skrevet 5. november 2014 Forfatter #10382 Skrevet 5. november 2014 Skrullete synes jeg var unødvendig ufint Det var såpass stilige og spesielle sko at vi kommenterte dem etter forrige stykke - og påfallende nok ble de båret av homofile karakterer i begge stykkene...
Daria Skrevet 5. november 2014 Forfatter #10383 Skrevet 5. november 2014 Det Norske Teatret slipper vårprogrammet i dag *trykker oppdater annethvert minutt - selv om de har sagt ca kl 11*
Daria Skrevet 5. november 2014 Forfatter #10384 Skrevet 5. november 2014 Man kan da sine bakveier Sven Tindberg som Brand - det må man jo Ane Dahl Torp skal spille Brecht igjen - det må man også... Nytt barnestykke med Heidi Ruud Ellingsen, solostykke fra Gjerturd Jynge - det finnes mange grunner til å opprettholde gode besøksrutiner...
Daria Skrevet 5. november 2014 Forfatter #10386 Skrevet 5. november 2014 Som sagt - man kan sine bakveier. At det ikke ligger lenker på forsiden betyr ikke at det ikke ligger der...
Daria Skrevet 5. november 2014 Forfatter #10387 Skrevet 5. november 2014 Jeg er litt nysgjerrig på hvem som har bodd på Grand i natt... Kom nedover Karl Johan på vei fra teatret i går, og fikk beskjed av en politimann at jeg måtte krysse veien, for her kunne jeg ikke gå. Rett etterpå kom det tre svarte biler og stoppet foran hotellet - flere av dem som kom ut var helt klart sikkerhetsvakter, men jeg så ikke hvem hovedpersonen var. Må jo være noe statsbesøk eller minister eller noe sånt
Daria Skrevet 5. november 2014 Forfatter #10388 Skrevet 5. november 2014 -Hadde jeg visst hva FrP sto for, ville jeg aldri i verden stemt på dem. Nei. Det er derfor man skal sette seg litt inn i sånt før man stemmer...
Skravla Skrevet 5. november 2014 #10389 Skrevet 5. november 2014 Nå er du kravstor. Før valg setter man seg kun inn i valgløftene. Partiprogram og sånn er jo kjedelig.
Rosalie Skrevet 7. november 2014 #10390 Skrevet 7. november 2014 Ærlig talt. Alt som partipampene sier i valgkampen er sant. Og alt de roper høyt om i opposisjon er også løfter, må du skjønne... Takk for i går! Herlig, dystert stykke, og du verden så gammel Herborg Kråkevik så ut! De er virkelig gode, disse sminkefolkene...
Daria Skrevet 7. november 2014 Forfatter #10391 Skrevet 7. november 2014 Det er klart, man skal jo ikke forvente at folk tenker litt lenger enn overskrifter før de stemmer... Forøvrig:
Sauen Shaun Skrevet 7. november 2014 #10392 Skrevet 7. november 2014 Å tenke er kanskje oppskrytt for noen...
Daria Skrevet 7. november 2014 Forfatter #10395 Skrevet 7. november 2014 Dro fra jobb en time tidligere enn vanlig og er allerede i fredagsmodus i sofaen Har en date med Sigvart Dagsland i konserthuset i morgen kveld, ellers er helgen blank. Det eneste jeg må gjøre er å lese ut den nye Guillou-boka - jeg har lovet en lærer at hun skal få den på mandag
Skravla Skrevet 7. november 2014 #10396 Skrevet 7. november 2014 Så digg med tidlig fredag. Her er det også fredag. Skal bestille pizza eller noe senere i kveld. Fryseren min er ikke akkurat overfylt Helgeplanene her er IKEA i morgen, jobbing og svaner på søndag.
Daria Skrevet 7. november 2014 Forfatter #10397 Skrevet 7. november 2014 Jeg hadde en pizza i fryseren, det har jeg ikke lenger... Nå er fredagens store dilemma is eller vafler. Jeg er litt frossen i dag, så sånn sett frister det mer med vafler og te, men det krever jo mer innsats. Akk, alle disse valgene...
Skravla Skrevet 7. november 2014 #10398 Skrevet 7. november 2014 Altså hva er feil med is og vafler..... Jeg bare spør. Og nå angrer jeg på valget om å være her.
Daria Skrevet 7. november 2014 Forfatter #10399 Skrevet 7. november 2014 Vaffelrøren står og sveller på kjøkkenet Og Sean Lock er på QI...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå