Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde egentlig tenkt å legge meg, men det ser jo faktisk ut til at Norge skal vinne en fotball-landskamp :ball:

Skrevet

Er på kveldens tredje episode av Homeland. Skulle bare se én, men alle episodene ender jo med skikkelige cliffhangere... :gaah:

Straks bysselalle, altså. Ikke mer Homeland i kveld. Ikke mer Homeland i kveld. Ikke mer Homeland i kveld...

Skrevet

Her sovna vi på sofaen i går kveld, både Turbo og jeg. Skulle se Senkveld, men husker ikke annet enn introen... :fnise:

Skrevet

Noen helger kan jeg uten problemer tilbringe på sofaen uten å på noe tidspunkt føle noe behov for å konfrontere verden utenfor. Andre ganger tar rastløsheten overhånd og jeg bare MÅ ut. I dag resulterte det i fire bøker, en lysestake og en potteplante... :plystre:

Skrevet

Hvilken aften :strix: 16 flotte opera-mannfolk, Grieg og Puccini, Perlefiskerduetten og en hint av Kardemomme by, og vakkert avrundet med litt Vreeswijk. Man kan jo ikke ønske seg så mye mer... *salig*

Skrevet
Dette er høstsesongens andre Hamlet-forestilling, og handlingen er i grove trekk den samme:

Virkelig, Klassekampen? Begge oppsetningene av samme stykke holder seg noenlunde til samme handling? Så overraskende...

• Liker 1
Skrevet

Noensinne lurt på hvordan rørpostsystemet på Stortinget ser ut fra innsiden? En slask på tinget har utført et viktig stykke samfunnsforskning... :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Hallo, et lite livstegn fra meg. :) Rørpost er bare det tøffeste i hele verden!

Skrevet

Jeg har vært snill i dag :opplyser: Det kom en dame bort til meg på perrongen og spurte "Er jeg på flytoget nå?" I stedet for å følge mine naturlige instinkter og svare på det hun faktisk spurte om, var jeg vennlig innstilt og svarte på det hun mente å spørre om...

Skrevet

Såååå snill du er! :engel:
Men jeg kjenner til det, noen ganger er det absolutt mer fristende å svare på det egentlige spørsmålet enn det som det egentlig menes :plystre:

Skrevet (endret)

Det snør sidelengs! :sno::fryser: Jeg liker jo snø, men den kom litt brått på...

Endret av Daria
Skrevet

Såååå snill du er! :engel:

Men jeg kjenner til det, noen ganger er det absolutt mer fristende å svare på det egentlige spørsmålet enn det som det egentlig menes :plystre:

Noen ganger? Alltid :fnise: Men jeg innså at det er ikke sikkert stressa fremmede setter så veldig stor pris på humoren min før halv syv om morgenen...

Skrevet

Noen ganger? Alltid :fnise: Men jeg innså at det er ikke sikkert stressa fremmede setter så veldig stor pris på humoren min før halv syv om morgenen...

Du er flink til å motstå fristelser sånn tidlig på morgenen.... :fnise:

Skrevet

Oppdaget at julemarkedet på Liseberg åpner den helgen jeg skal dit - da er planene for en av dagene sikret :strix:

Skrevet

Så herrlich! Vi skal ha en dag på julemarkedet i Tivoli i år. Det glææædes!

Skrevet

Helgefreden har senket seg i sofaen etter en travel uke. Tre dager på høgskolen, to kvelder på Det Norske Teatret og en herlig konsert i Lillestrøm - sistnevnte selvfølgelig i går, da det var fullt togkaos.Heldigvis hadde vi reist utover tidlig for å spise der, så det var bare hjem vi fikk en litt alternativ reisevei,

Skrevet

Noen twitter-svar er umiddelbart legendariske. I dag (dvs i går), tidligere utenriksminister Madeleine Albrigt til komiker og programleder Conan O'Brien:

Conan O'Brien @ConanOBrien Oct 23

I picked out my Halloween costume. I’m going as “Slutty Madeleine Albright.”

Madeleine AlbrightVerified account @madeleine

.@ConanOBrien I'm considering going as hunky Conan O'Brien - but that might be too far fetched.

På godt norsk kalles dette å bli eid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...