Daria Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter #10301 Skrevet 9. oktober 2014 (endret) Nobelprisen i litteratur offentliggjøres i dag *spent* Håper det er noen jeg faktisk har lest - eller i det minste har hørt om - det gjør alltid godt for selvfølelsen Endret 9. oktober 2014 av Daria
Daria Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter #10305 Skrevet 9. oktober 2014 Det fulgte gavekort på danskebåtcruise med et bokklubb-blad. Hmmm, tenkte jeg, en helgetur er jo aldri feil, og begynte å bla i kalenderen. Så kom jeg på båtturen til Køben i påsken, hvor vi begynte å kjede oss føre båten hadde lagt fra land... Skulle reiselystene melde seg før jul, får jeg heller satse på en togtur.
Skravla Skrevet 9. oktober 2014 #10306 Skrevet 9. oktober 2014 Det fulgte gavekort på danskebåtcruise med et bokklubb-blad. Hmmm, tenkte jeg, en helgetur er jo aldri feil, og begynte å bla i kalenderen. Så kom jeg på båtturen til Køben i påsken, hvor vi begynte å kjede oss føre båten hadde lagt fra land... Skulle reiselystene melde seg før jul, får jeg heller satse på en togtur. Høres velkjent ut. Fikk også et sånn gavekort og var nesten i ferd med å sende deg en sms før jeg kom på at det nok var for tidlig etter forrige gang. Heller en tur til Bergen....
Daria Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter #10307 Skrevet 9. oktober 2014 Eg ve te Bergen, ve te Bergen med det samme... Led meg ikke ut i fristelse - det er ikke så god plass i kalenderen...
Skravla Skrevet 9. oktober 2014 #10308 Skrevet 9. oktober 2014 En januarkveld på Dickens med fiskesuppe og dessert????
Daria Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter #10309 Skrevet 9. oktober 2014 Vi får se hva DNS kommer med av fristelser...
Daria Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter #10310 Skrevet 10. oktober 2014 Heftig tordenvær i går kveld Det er ikke ofte jeg våkner av sånt, men jeg bråvåknet to ganger av heftige brak. Kom et skikkelig et da jeg gikk til toget i dag tidlig også - er ikke så glad i å være utendørs da... Men det er fredag Ingen planer før søndag kveld (og hvilke planer - en scene full av flotte opera-mannfolk ), med mindre jeg finner ut at jeg har lyst på noen...
Skravla Skrevet 10. oktober 2014 #10311 Skrevet 10. oktober 2014 Heftig tordenvær i går kveld Det er ikke ofte jeg våkner av sånt, men jeg bråvåknet to ganger av heftige brak. Kom et skikkelig et da jeg gikk til toget i dag tidlig også - er ikke så glad i å være utendørs da... Men det er fredag Ingen planer før søndag kveld (og hvilke planer - en scene full av flotte opera-mannfolk ), med mindre jeg finner ut at jeg har lyst på noen... Planer eller opera-mannfolk? Jeg kjenner at det er så digg å vite at jeg er planløs helt til søndag kveld. Forsøke å glemme leilighet, jobb og alt i helgen. Ida kommer over på overnatting i morgen ettermiddag og da blir det trolldeig og maling. Et lite hobbyverksted for damene. 1
Skravla Skrevet 10. oktober 2014 #10312 Skrevet 10. oktober 2014 Og jeg skjønte at setningen pekte tilbake på planer.... men noen og hver kan jo ha lyst på opera-mannfolk også. Både den syngende sorten, men kanskje også den velkledde og operaelskende typen?
Skravla Skrevet 10. oktober 2014 #10313 Skrevet 10. oktober 2014 Og det har lynt og tordnet ujevnt gjennom natten. Jeg har vært sånn delvis våken av og til av lysglimt og smell.
Daria Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter #10314 Skrevet 10. oktober 2014 Det var primært planer jeg tenkte på i denne omgang - man har da alltid lyst på opera-mannfolk (begge varianter)...? Forøvrig leste jeg nettopp dette om søndagens konsert og siklet i tastaturet i ren begeistring: Et kremlag av mannlige sangere med dirigent Reza Aghamir i spissen byr på en romantisk aften med mye Grieg og operasnask som Toreador-arien og duetten fra Perlefiskerne. Perlefiskerduetten! Kanskje jeg kan håpe på bittelittegranne Puccini også...?
Daria Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter #10315 Skrevet 10. oktober 2014 Hobbyverksted blir jo gøy - kanskje det er flere som skulle satse på det i helgen... Eller så kan det vel være jeg finner meg et loppemarked eller to
Daria Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter #10316 Skrevet 10. oktober 2014 Jeg nekter å gå inn på lenken, så jeg har ikke ytterligere detaljer. Men via en overskrift i RSS-feeden min melder Dagbladet at Pia Haraldsen og Einar Gelius skal gi ut bryllupsbok sammen. *vantro taushet* Hvem kjøper noe sånt?
Skravla Skrevet 10. oktober 2014 #10317 Skrevet 10. oktober 2014 Jeg nekter å gå inn på lenken, så jeg har ikke ytterligere detaljer. Men via en overskrift i RSS-feeden min melder Dagbladet at Pia Haraldsen og Einar Gelius skal gi ut bryllupsbok sammen. *vantro taushet* Hvem kjøper noe sånt? Utrolig hva folk kjøper.... jeg har med vantro sett de merkeligste ting i handlekurvene til folk i bokhandelen. Men det burde vært på og Hank v.Hell.... Da kunne boken hete Bryllup fra (for ) helvete...
Daria Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter #10318 Skrevet 10. oktober 2014 Holder det ikke at han har gitt ut grillbok...?
Skravla Skrevet 10. oktober 2014 #10319 Skrevet 10. oktober 2014 Holder det ikke at han har gitt ut grillbok...? Har han? Der kan du se hvor godt jeg følger med i litteraturverden.
Daria Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter #10320 Skrevet 10. oktober 2014 Helvetes god grillmat Ja, det høres ut som en dårlig spøk, men jeg har sett den i bokhandelen...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå