Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Informasjon og tilbakemeldinger og sånt er ikke hans sterke side...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Refresh-terroren min fungerte :hoppe:

Nytt leketøy til lading! :nigo:

Skrevet

Så kjedelig, Skravla... :kose:

Misunnelig på kveldens sprell, Daria!

Og grattis, Føggeln!

Skrevet

:hjerte:

Skjønne guttene - Emil Johnsen er jo alltid strålende når ham spiller barn. og Oddgeir Thune er så kjekk og fryktløs som Jonatan skal være. Scenen, som primært er stoff og lys er tidvis magisk, og Tengills vakter er stokk dumme, til salens store fryd :fnise:

Skrevet

Høres herlig ut. Gleder meg til å se det.

Skrevet

Og har du ikke sett for deg bergenseren som Jean Valjean før, så gjør du det hvertfall nå, når han er utstyrt med grått skjegg og matchende skulderlangt hår...

Skrevet (endret)

Har brukt kvelden til å drikke te, spise sjokoladekjeks og se Company. Kanskje være lur og finne senga nå... :Gjesp:

Endret av Daria
Skrevet

Den emigrerte Sauen er innom og hilser på. Ser at Daria koser seg godt om dagen. Og det liker jeg. :jepp:

Men jeg ser også at Skravla sliter med håndtverkeren, og det liker jeg ikke. Håper du snart er hjemme i nyoppusset og fin kåk, Skravla. :kose:

Skrevet

Da er høstferien over :sukk: Hadde jeg vært lur, ville jeg pakket ferdig vesken, tenkt litt på hva jeg skal ha på meg og kommet meg i seng i skapelig tid. Siden jeg ikke er så lur blir jeg nok sittende og surre en stund til...

Skrevet (endret)

(Og jada, jeg vet at dere andre ikke har hatt ferie og derfor ikke har noen medlidenhet med meg overhodet... :tunge1: )

Endret av Daria
Skrevet

Jeg sov knapt i natt - det begynner å merkes... Satser på litt kvalitetssøvn på toget etterpå, ellers kan det bli tungt med Ibsen i kveld :Gjesp:

Skrevet (endret)

I dag lurer jeg på:

1)Når man, som menn ofte gjør, insisterer på å sitte og skreve som om man hadde kokosnøtter mellom beina, hvorfor ikke sette seg midt på en 3-seter, hvor det er god plass på begge sider, heller enn å sette seg ytterst så man blokkerer halve midtgangen med skrytet sitt?

2)Hvor mange telefonsamtaler er egentlig tvingende nødvendig å ta i det offentlige rom kl 6.30?

3)Hvorfor ha på seg sykkelhjelm inne på toget, når man ikke engang har med seg sykkel? (ikke at man trenger ha på seg hjelmen innendørs selv om man har med seg sykkelen, men det ser tross alt en anelse mindre teit ut).

Mvh

Undrende

Edit - rettet en stygg slurvefeil

Endret av Daria
Skrevet

Jeg har ingen svar på spørsmålene dine. Men jeg fikk mange syke bilder i hodet her... :ler:

Skrevet

Jeg syns det er litt morsomt når folk glemmer (eller lar være) å ta av seg hjelmen på tog/buss/butikken. Noen ganger tenker jeg "lurer på om de vet noe jeg ikke vet?". Plutselig ramler himmelen (eller taket) ned i hodet på oss? :fnise:

Skrevet

En fin dag å glemme paraplyen hjemme...

:regn:

*nesten ikke våt*

Skrevet

Hans Olav Brenner lager tv om bøker igjen :strix: Ikke like lykkelig over alle gjestene han har invitert til første program, dog...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...