Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har åpenbart grodd fast på sjeselongen i dag. Tanken på å bevege seg ut en tur streifet meg imidlertid nå - sjokoladelysten slo inn :plystre: Men jeg har is, det burde jo holde...

Dessuten har jeg bestilt ny mobil - av det usmarte slaget. Min gamle har begynt å spise meldinger, så noe må gjøres...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres herlig ut med fastgroing. Lei av å bo sammen med noen og gleder meg til å skilles. Digger hotellrom alene og i kveld har jeg nytt tiden alene. En spasertur rundt bryggen var deilig. Hjemover i morgen.

Skrevet

Skjønner godt at du er klar for skilsmisse - jeg hadde gått på veggen for lenge siden...

Skrevet

Det er vel etter en sånn periode som du har hatt nå, Skravla, at man setter ekstra stor pris på eget hjem og eget selskap. Lykke til med innflyttinga i "ny" leilighet. :klem:

Skrevet

Hvor lettlurt idiot kan man bli? Og hadde jeg vært så dum, hadde jeg hverfall holdt veldig munn om det heller enn å stå fram og fortelle verden om det. Men for noen er vel all oppmerksomhet en god ting...

Skrevet

Hvor lettlurt idiot kan man bli? Og hadde jeg vært så dum, hadde jeg hverfall holdt veldig munn om det heller enn å stå fram og fortelle verden om det. Men for noen er vel all oppmerksomhet en god ting...

Jeg tenkte akkurat det samme. Det ble bare enda en mulighet for oppmerksomhet... :roll:

Skrevet (endret)

På tenåringsrommet i naboleiligheten, vegg i vegg med stuen min, har musikkvalget den siste halvtimen gått fra Wham! til soundtracket til The Bodyguard...

Endret av Daria
Skrevet

I dag har jeg gjort noe jeg ikke har gjort på lenge - jeg har lest en hel bok i ett strekk. Parkerte på sofaen med tekanne, amaretto-kjeks og en lenge etterlengtet bok og flyttet meg ikke derfra for annet enn te-relaterte behov før hele boka var ferdig, det tok i underkant av 6 timer. Slett ikke dårlig bruk av en feriedag.

Skrevet

Oi. Det hørtes helt fantastisk ut! Jeg savner å lese annet enn lekser!

Skrevet

Startet dagen med å bestille billetter til Spelemann på taket - dermed ser samlet antall visninger ut til å bli 7... (forøvrig ikke rekord om noen skulle lure...) Det jeg bestilte i dag var ikke mitt valg - jeg ga mormor teater i bursdagsgave og hun ville gjerne se denne - men du har kanskje sett den allerede? Jeg forsikret om at det ikke var noe problem, jeg skulle nok klare å se den en gang til... :fnise: Edel og oppofrende som alltid :ler:

• Liker 1
Skrevet

Jeg skulle bare rusle en tur langs sjøen, og endte opp på Bygdø. Sånt skjer. Så i dag har jeg vært både på Vikingeskipmuseet og Holocaustsenteret. Greit å ikke tilbringe hele ferien på sofaen...

Skrevet

Så langt i dag har jeg

-kjøpt ny hengelås til kjellerboden, hvor uvedkomne har vært på besøk. Ikke at jeg har noe vært å stjele, bare de holder seg unna vinterskoene og julepynten. Skjønt, mine årgangs-skistaver i bambus må vel nærme seg antikvarisk verdi snart :fnise:

-returnert en ellos-pakke. Høstjakken satt feil, genseren var akryl-ekkel og vinterkåpen var for liten. Dessuten var fargen"lys frostlilla", som hørtes så lekker ut, ganske gusjegrå og kjedelig i virkeligheten, så det hadde ikke vært så aktuelt uansett.

-handlet. Ica hadde sjokoladeterapi-kjeks på tilbud, kanskje det blir kjeks og chai latte etter teateret i kveld :nigo:

Det er nemlig premiere-tid i kveld for Brørne Løvehjarte :strix: Mitt bortskjemte indre barn gleder seg stort. Sist stykket gikk på teater var jeg 8, det jeg husker best er Katla som steg opp i bakgrunnen med blinkende øyne og mye røyk - skumle saker! Får tro jeg er litt tøffere nå...

Skrevet

Ikke dårlig! :nigo:

Jeg har:

- trykket Refresh minst 100 ganger på sporingssiden til Posten (det hjelper ikke... :sukk: )

- bestilt ny fleecejakke til tur og sofatid (ELSKER fargen - håper fasongen er perfekt!)

- trykket Refresh minst 100 ganger på sporingssiden til Posten (det hjelper fremdeles ikke... :sukk: )

- spist vaffel

- trykket Refresh minst 100 ganger på sporingssiden til Posten (hvor lenge skal pakka ligge på terminalen her i byen? :klo: )

- konkludert med at kveldens avtale blir avlyst, og at sofaen blir inntatt med pledd og Freia.

- trykket Refresh.. (ja, dere skjønner vel tegninga... :plystre: )

Helg snart? :klo:

Skrevet

:hoho:

Hva venter du så tålmodig på...?

Absolutt lekker farge, ja :jepp:

Helgefølelsen er litt fraværende her, eventuelt har den vært svært nærværende hele uka... Sofa og Freia er jo ingen dum fredagskveld, det, særlig ikke hvis den kam kombineres med noe bra på tv og/eller en god bok. Min blir nok ikke helt ulik - med barneteater som begynner 18 blir det jo ikke en sen kveld ute...

Skrevet

Jeg var jo en kjapp tur innom en liten fotobutikk i hovedstaden sist jeg var på besøk, men endte med å gå derfra tomhendt (var jo litt i tvil må vite - bruker jo lengre tid på å kjøpe kompaktkamera enn å kjøpe ny bolig :plystre: ). Vel, nå har jeg lest litt mer tester, sammenlignet og grublet, og funnet svaret :idesmil: Så i går ble nytt vidunder bestilt (til Fuggel'n fra Julenissen - omtrent to og en halv måned på forskudd). Det ble postlagt i går, sendt fra hovedstaden i går, og har ankommet terminal her i byen. Men hva skal den ligge der etter? *finner ikke tuben med tålmodighet*

:sjenert:

Skrevet

Det er jo helt naturlig at man bruker et år på å bestemme seg for kamera, men impulskjøper bolig med dagers betenkningstid :fnise:

Jeg kjøpte meg forresten ny mobil forleden, tror det tok 10 minutter...

*søke*

Den ser fin ut...

*kikke litt til*

Kan like gjerne gå for den første, den hadde det viktigste. Men har de den ikke i en mer spenstog farge? Ikke det, nei...

*bestill*

:mobil:

Skrevet

Kan jeg få lov å grave meg ned og sove frem til jul......... *sliten*

Det eneste jeg venter på er den gjøken som pusser opp hjemme hos meg. Lurer på om jeg må flytte på hotell eller ikke......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...