Skravla Skrevet 23. september 2014 #10241 Skrevet 23. september 2014 Jeg sovnet (ikke veldig hardt) på t-banen og tannlegen min vekte meg.
Supramundane Skrevet 23. september 2014 #10242 Skrevet 23. september 2014 Inne og melder meg på tråden! Du får tilgi meg for at jeg ikke leser de 512 sidene du alt har her
Skravla Skrevet 23. september 2014 #10243 Skrevet 23. september 2014 Inne og melder meg på tråden! Du får tilgi meg for at jeg ikke leser de 512 sidene du alt har her Men Supra... tenk på alt det viktige du går glipp av.
Daria Skrevet 23. september 2014 Forfatter #10244 Skrevet 23. september 2014 Jeg har ikke mer enn 2 faner oppe i chrome og 3 faner i explorer. I tillegg har jeg 4 ulike programmer oppe og i det ene programmet har jeg 6 faner oppe. Og enda blir det nok et par til i løpet av dagen. Men altså de som er oppe i chrome er ren underholdning og ikke jobb. Her er det jobb og underholdning i skjønn forening - og mange glidende overganger. Lederen i Norsk Biblioteksforening hadde nettopp et utspill om viktigheten av at bibliotekarer er aktive i sosiale medier - der føler jeg at jeg gjør en god innsats Inne og melder meg på tråden! Du får tilgi meg for at jeg ikke leser de 512 sidene du alt har her Velkommen skal du være - du kommer nok inn i det etterhvert Men Supra... tenk på alt det viktige du går glipp av. For ikke å snakke om at det uviktige, men akk så (u)interessante...
Daria Skrevet 23. september 2014 Forfatter #10245 Skrevet 23. september 2014 Kveldens oppdagelse: Internet Broadway Database. Tilsvarende imdb.com - men for musikaler
Daria Skrevet 25. september 2014 Forfatter #10247 Skrevet 25. september 2014 Den eldre damen ved siden av meg i abonnementsavdelingen i konserthuset var svært misfornøyd. Det sto et moderne verk på menyen - så moderne at komponisten selv var tilstede og fortalte litt om verket først. Det var "helt bak mål - dessuten var han kjedelig" og selve verket var "helt grusomt". Selv syntes jeg det var spennende å høre om tankene bak komposisjonen og at det er morsomt å høre noe moderne og annerledes, selv om det ikke nødvendigvis er helt i min smak. Men hva vet vel jeg... Kveldens solist var iført en lang glitrende kjole som la seg i en dam rundt henne når hun sto stille - og bare føtter.
Daria Skrevet 26. september 2014 Forfatter #10248 Skrevet 26. september 2014 Feriefredag! Aldri har høstferien vært så etterlengtet... Egentlig burde jeg sikkert vært på jobb en dag eller to, men jeg tror jeg trenger fridagene enda mer. Etter høstferien begynner min nye kollega, så da blir nok ting bedre på sikt. Markerer feriestarten med det som nok blir en festlig kveld - Ingrid Bjørnov og Øystein Sunde på samme scene kan jo ikke bli annet enn bra Og selvfølgelig fyller jeg på med litt kultur i ferien også, litt Ibsen, litt Prøysen og ikke minst premiere på Brørne Løvehjarte neste fredag Men første burde jeg vel jobbe litt til - rydde skrivebordet som nevnte kollega skal ha, for eksempel. Alle åpne flater har som kjent en tendens til å gro igjen...
Daria Skrevet 26. september 2014 Forfatter #10249 Skrevet 26. september 2014 Thomas Morgenstern legger opp. Ikke så vanskelig å forstå med tanke på alt som skjedde forrige sesong, men litt trist er det jo...
Skravla Skrevet 26. september 2014 #10250 Skrevet 26. september 2014 Jeg trodde du hadde ferie i dag jeg når du hos RR skrev feriefredag. Sikkert fordi jeg ønsker meg fri til å sløve. Men Bergen i helgen og et par ryddedager neste uke og så blir det en slitsom oktober. Men man overlever på litt overtidsbetalt og kveldskos.
Daria Skrevet 26. september 2014 Forfatter #10251 Skrevet 26. september 2014 (endret) Sperm - verdifulle og kreative safter med fantastiske krefter (og glem ikke konemors ansvar for å gi dem en mest mulig entusiastisk mottakelse, for å gjøre opp for mannens store tap ved å gi dem fra seg) Sitat 2. The great potential of semen. Semen, on the other hand, was given much props in books such as Womanhood and Marriage. “Wives must understand that the life-giving fluid called the semen, which is produced in the creative organs of the man, is of great value in the upbuilding of his own body. It is only within comparatively recent times that the marvelous power of this creative fluid in building up and making over the body of the individual has been thoroughly understood.” The book also notes that women who weren’t that fond of sex with their husbands were draining their vitality like non-sexy vampires. “In sexual intimacies, there is a discharge of this creative fluid from the body of the man, but where there is a full response on the part of the wife, there seems to be an exchange of magnetism or energy which makes up for the loss. If, however, his desire alone is active and she is simply fulfilling a supposed wifely duty, she gives nothing to him, and he, therefore, suffers a definite loss in vitality. It is claimed by some that such one-sided intimacies are almost as harmful to the man as masturbation.” Så vet dere det... Eller som Monty Python sa(ng) det - every sperm is sacred... Endret 26. januar 2016 av Daria
Supramundane Skrevet 26. september 2014 #10252 Skrevet 26. september 2014 Hahaha i min prøveorienterte verden må jeg si at jeg lo godt av dette sperm-innlegget ditt
Daria Skrevet 26. september 2014 Forfatter #10253 Skrevet 26. september 2014 Foran meg i køen på Kiwi sto fire tenåringsjenter som tydeligvis handlet inn til tacokveld sammen. De skulle betale en fjerdedel hver. Med hvert sitt kort. Jeg holdt på å være sur kjerring og si hva jeg mente om den løsningen, men jeg nøyde meg med demonstrativ himling med øynene...
Daria Skrevet 26. september 2014 Forfatter #10254 Skrevet 26. september 2014 Hahaha i min prøveorienterte verden må jeg si at jeg lo godt av dette sperm-innlegget ditt Les og lær Og i en relatert kommentar kan jeg fra kveldens Bjørnov&Sunde-show melde om nyordet Nerdrum-krok...
Roadrunner Skrevet 26. september 2014 #10255 Skrevet 26. september 2014 Les og lær Og i en relatert kommentar kan jeg fra kveldens Bjørnov&Sunde-show melde om nyordet Nerdrum-krok... Men det er da et gammelt nyord? Versert her i åresvis
Skravla Skrevet 27. september 2014 #10256 Skrevet 27. september 2014 God helg og god ferie. Her inntas frokost sammen med litt prosjektstyring. Spennende bok....NOT!
Daria Skrevet 27. september 2014 Forfatter #10257 Skrevet 27. september 2014 Her inntas frokost sammen med Top Gear... Men det er da et gammelt nyord? Versert her i åresvis Er vel bare jeg som har levd en beskyttet tilværelse, da
Daria Skrevet 27. september 2014 Forfatter #10258 Skrevet 27. september 2014 Har ryddet i strømpebukseskuffen og sorter etter farge (as one do - særlig etter å ha stått en tidlig morgen og frustrert gravd etter et passende svart par), og midt inne i den største vasen fant jeg skjørtet jeg har savnet et par måneder. Jeg har virkelig ingen anelse om hvordan det kan ha havnet der.
Rosalie Skrevet 28. september 2014 #10259 Skrevet 28. september 2014 Haha, hørtes rimelig kjent ut! Herlig med helg, må jeg si. Gubben er på jakt, de felte to elger i går, så hjemme alene.
Daria Skrevet 28. september 2014 Forfatter #10260 Skrevet 28. september 2014 (endret) Helg er aldri feil Jeg hadde planer om å gjøre noe fornuftig i dag, det kan fortsatt skje... Endret 28. september 2014 av Daria
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå