Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vil hevde at forkle er et typisk inne-plagg... Må jeg løpe ned på Bunnpris for å nødhandle mens jeg baker tar jeg meg tid til å ta av forkleet først.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mamma Mia! går på dansk tv - den duger alltid som bakgrunnslyd. Bare ikke begynn å regne på datoer, aldre og kontinuitet, da faller hele historien sammen...

Skrevet

Høstens første loppemarked er besøkt. De hadde posesalg på bøker, det går jo aldri bra... Jeg sto imot en stund, men så fant jeg en, og en til, og da kunne jeg jo like gjerne ta en pose, og da forsvinner alle hemninger. En ganske stor pose for 50 kr - jeg fikk plass til 12 bøker og en trippel cd-bok. Jeg kunne fått klemt ned noen flere, men da syntes jeg det holdt. Jeg skulle jo bære det hjem også... Til gjengjeld motsto jeg fristelsen i form av to lekre retro kakebokser - de var priset så høyt at valget plutselig ble veldig enkelt.

Skrevet

Som en direkte følge av å ha drukket afternoon tea i Palmehagen på Grand sitter jeg nå og leser om forsvarets graviduniformer...

Skrevet

Jøss, ble du gravert av servitøren?

Skrevet

Jepp - og vervet på vei ut...

Skrevet

Anne Holt, den dypsindige og seriøse politiske analytikeren, omtaler Feministisk Initiativ som "tulleparti". :rolleyes: Å retweete henne inn i feeden min er nesten grunn til å avfølge...

Skrevet

SverigeDemokratene løy til KFUK/M for å få leid lokalet deres til valgvake (hvor de i god demokratisk ånd bare slipper inn de mediene de selv vil ha). Hva utleier gjør når det blir oppdaget? Kutter strømmen. Løsningsorientert :tommelopp:

Skrevet

Løsningsorientert er bra :jepp:

:nigo:

Synes førstesida til Expressen var hakket interessant også...

Skrevet

Se der ja - to sjeler, én tanke :5:

Skrevet

Jeg har kjøpt - og begynt å lese - pensumlitteratur i dag :hoppe: Første samlingsdag onsdag. Dessuten ble det selvfølgelig en bok til, jeg kan jno ikke vandre rundt på både Norli og Tanum uten å finne noe jeg bare må ha. Tanken var egentlig å klå litt på den nye til Ian McEwan, men før jeg kom så langt fant jeg en roman basert på mitt favorittpar hos Shakespeare - Beatrice og Benedict fra Much Ado About Nothing :hoppe: Jeg kan ha kommet med noen ukontrollerte lyder i ren begeistring :plystre:

Skrevet

:jepp:

Jeg skal ta 5 studiepoeng litteratursosiologi i høst. Ikke akkurat omfattende, men det er det første faget jeg tar siden jeg tok bachelor for 11 år siden, så jeg er litt spent.

Skrevet

:jepp:

Jeg skal ta 5 studiepoeng litteratursosiologi i høst. Ikke akkurat omfattende, men det er det første faget jeg tar siden jeg tok bachelor for 11 år siden, så jeg er litt spent.

Oiii!

Så spennende!

Lykke til :hoppe:

Skrevet

Digger den framsiden til Expressen. :ler:

Ellers; Lykke til som student! :hoppe:

Skrevet

Student-Daria. Det høres bra ut. Lykke til. :duskedame:

Skrevet

Luksusmorgen. Skal avgårde nesten tre timer senere enn vanlig, så jeg sov to timer ekstra, har spist frokost i sofaen med tv og pc og har fortsatt 45 minutter før jeg bør tenke på å bevege meg ut av døra. Kunne vendt meg til dette...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...