Gå til innhold

The Daria diaries

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En del blir kjapt skummet (to uker gamle nyheter, for eksempel), en del utsatt til jeg er tilbake på jobb (fortrinnsvis det mest jobbrelaterte..).

Men nu skal jeg legge meg -trur eg... :Gjesp:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tommelopp:

Jeg har litt å ordne i byen, så jeg surrer vel litt rundt og slår meg ned et sted med bok. Du kan jo melde fra når du er ferdig på jobb, så tar vi detaljene derfra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morgen, formiddag, ettermiddag... :ler:

:regn:

Jeg surrer rundt, pakker ut litt, rydder litt, oppdaterer meg i blogger her og der og myter tanken på en hel ferieuke til uten planer. Som vanlig har jeg store illusjoner om å bruke hverfall deler av dagene på å være nyttig og huslig og sånn, og som vanlig kommer det neppe til å skje... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja-ja, du er i såfall ikke den eneste. Jeg vet om en sau som hadde en lang liste med ting som skulle og burde gjøres i ferien. Stort sett det eneste jeg har fått gjort er å vaske vinduene (og det var takket være en fuggel som fant det for godt å drite på vinduet mitt). :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja-ja, du er i såfall ikke den eneste. Jeg vet om en sau som hadde en lang liste med ting som skulle og burde gjøres i ferien. Stort sett det eneste jeg har fått gjort er å vaske vinduene (og det var takket være en fuggel som fant det for godt å drite på vinduet mitt). :ler:

hav tak, O Gud, at ikke i det høie

som svalen også koen flyve kan

:fnise:

:kaffekopp:

Afternoon tea. :nigo:

Det burde man -jeg pakket akkurat opp årets feriekjøpte tepakker :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hav tak, O Gud, at ikke i det høie

som svalen også koen flyve kan

:fnise:

Det burde man -jeg pakket akkurat opp årets feriekjøpte tepakker :sikle:

:ler: Du er inne på noe der ja...

Og jeg kunne ikke gjettet at du (og Skravla) har kjøpt te i ferien... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at det kom som et sjokk på de fleste :fnise: Det ble ikke så mye i år da -bare 4 pakker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:tunge1:

Det er ikke så inspirerende å handle te når det er over 30 grader varmt... Dessuten skal jo alt bæres, og jeg måtte også få plass til 2(3) kjoler, 3 vesker, et par sko og 10 bøker... :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det gikk litt fort i svingene... :fnise:

Neida, men den ene jeg kjøpte er denne -i praksis er det to kjoler som kan brukes sammen eller hver for seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...