Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Spamkommentarer på bloggen er jo alltid festlig - flirte litt av dagens som begynner med Wonderful wedding blog! Jepp, mye bryllupsstoff å ta av der :rolleyes: Det nærmeste den har komme noe bryllupsrelatert var vedkommende som havnet der etter å ha søkt på "Jon Bleiklie Devik gift" - og hen fant neppe svaret hos meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

:fnise:

Fått endel sånne kommentarer i det siste jeg også. Trodde nesten (neida) at bloggen var blitt superpopulær over natta (joda, ehhh... neida), men var påfallende mange anonyme kommentarer gitt. :plystre:

Endret av Roadrunner
Skrevet (endret)

10 min ut i 10-årsforestillingen fra Latter på nrk1 kan jeg melde om null latterutbrudd, men minst en impuls om å gjemme seg bak nærmeste pute og gremmes og/eller hive seg etter fjernkontrollen pr minutt. Jeg som i min evige optimisme trodde det skulle være litt morsomt. Men Ingrid Bjørnov kommer etterhvert, så jeg får holde ut...

Dagens kulturopplevelse: Gubben og katten. Barnekino på dagtid lørdag. Oh joy...

Men jeg har sjokolade :nigo:

Endret av Daria
Skrevet

Det tok en halvtime med selektiv bruk av mute-knappen før jeg faktisk lo høyt - av Halleluja-parodien. Gammel, men god :ler:

Sirkus Eliassen, derimot... *skeptisk*

Skrevet

Nå over på komiprisen - jeg venter igjen på at noe skal få meg til å le :filer: Sangen om reservasjonsretten var ikke i nærheten - å tro at et standpunkt er såpass ekstremt i seg selv at det ikke må overdrives og settes på spissen for å bli morsomt er litt for optimistisk. Dessuten hjelper det å finne et tema som det er et snev av humor i i utgangspunktet - abort er ikke det...

Skrevet

Muteknappen - min venn i nød og desperasjon...

Skrevet

Komipris til Shockheaded Peter :hoppe:

Og der dukket Knut Nærum opp - mannen som forleden ble beskrevet som "Overraskende billig" :fnise:

Skrevet

Bare jeg som er på KG i kveld ja... *Ensom og forlatt* :grine:

Men det er fortsatt sjokolade igjen, så jeg skal nok klare meg :nigo: Og Vidar Magnussen fikk nok en velfortjent pris for Shockheaded Peter. Kjenner at djeg er godt fornøyd med å ha kjøpt billett til den for et par uker siden, dette vil nok sette fart på salget...

Skrevet

Hadde nok vært her mer om jeg hadde vært hjemme. :troest:

Skrevet

Hadde nok vært her mer om jeg hadde vært hjemme. :troest:

Driver du og er sosial og høflig og sånt, bare fordi du er gjest hos noen? Skjønner ikke den prioriteringen...

Skrevet

Det å kun ha telefontilgang legger jo også litt demper på mitt kg-liv.

Skrevet

Har du ikke med deg hverken pc eller brett? :daane:

Skrevet

Brett er med men wifi funker ikke som det skal. Er på detox...

Skrevet

Abstinenser og delirium?

Ser litt på Ringene Herre-tegnefilmen på nrk2. Ikke helt det samme som den nye versjonen...

Skrevet

Beklager Daria, måtte leke vertinne for gjestene...

Skrevet

Jøss, er du våken på denne tiden av døgnet?! :daane:

Jeg hadde forøvrig tenkt å legge meg (relativt) tidlig i dag, sånn gikk det...

Skrevet

Jeg tror jeg sov mer enn jeg var våken i går kveld. Var ikke bevisst nok til å være på nett... :sjenert:

Skrevet

Mårrån!

*spiser frokost*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...