Skravla Skrevet 28. august 2014 #10141 Skrevet 28. august 2014 Rydder..... men mindre kvalm nå. Dette blir så bra.
Daria Skrevet 29. august 2014 Forfatter #10142 Skrevet 29. august 2014 Jeg traff norsklæreren min fra vgs i Konserthuset i går. Nå som sist (et par år siden, samme sted) var det hun som kjente igjen meg, og hun husker på stående fot hele navnet mitt, hvilket år jeg var russ og selvfølgelig også hva jeg jobber med, for det fortalte jeg jo forrige gang. Noen har hukommelsen i orden... Dessuten lurte hun på om jeg fortsatt leste like mye. Jeg husker videregående som en periode jeg ikke leste all verdens mye, men alt er vel relativt. Forøvrig følte jeg meg veldig voksen og veldig ung der jeg satt mitt blant alle de gråhårete abonnentene som tydeligvis har vanket der i årevis og kjenner hverandre alle sammen...
Skravla Skrevet 29. august 2014 #10143 Skrevet 29. august 2014 Den følelsen av å være på pensjonisttreff når man er på ab-kvelder er kjent ja. Her har det vært pakking fra hell i dag. Så nå har jeg vondt både her og der. Men nå er det aller meste ferdig pakket. Litt søppel som skal ut og et par ting til kjelleren og så er alt klart. Kjenner det er litt kjipt å sitte på en luftmadrass sånn en fredag kveld, men det blir bra til slutt. Det er for øvrig mitt nye mantra......
Skravla Skrevet 29. august 2014 #10144 Skrevet 29. august 2014 Men jeg har pc, te fra Paris og Fjordland var min venn til middag.
Daria Skrevet 29. august 2014 Forfatter #10145 Skrevet 29. august 2014 September blir en fin måned har vært mitt mantra på jobb de siste ukene. Du får bytte det til oktober
Daria Skrevet 31. august 2014 Forfatter #10146 Skrevet 31. august 2014 Var i 60-årslag i går med god mat og hyggelig selskap - nå ligger jeg på sofaen som en strandet hval og er den pussige kombinasjonen av stappmett og skrubbsulten som man bare er morgenen etter å ha spist altfor mye kvelden før...
Skravla Skrevet 31. august 2014 #10147 Skrevet 31. august 2014 Høres herlig ut. Jeg sitter her og venter på skyss. Skal en tur til i kjelleren for å satse på at det er plass til en bag til i boden uten at alt raser..... og vakumpakke dynen min og så er det tomt her. Utrolig merkelig å ha lyd i et tomt kjøkken. Nesten så man ikke tør å lage lyd der.
Daria Skrevet 2. september 2014 Forfatter #10149 Skrevet 2. september 2014 <-arbeidsdagen i et nøtteskall <-plan for kvelden
Daria Skrevet 2. september 2014 Forfatter #10150 Skrevet 2. september 2014 Panikken råder i heimen - ledningen til zen er sporløst forsvunnet og batteriet er tomt! Må jeg kjøre bussfortog uten mulighet for å stenge ute medpassasjerers telefonsamtaler og busssjåførenes radiovaner?!
Sauen Shaun Skrevet 3. september 2014 #10153 Skrevet 3. september 2014 God morgen. <= varm te Hvordan gikk turen til jobb i dag? Hadde du selskap av zen, eller hadde du selskap av dine medpassasjerer?
Daria Skrevet 3. september 2014 Forfatter #10154 Skrevet 3. september 2014 Fikk haik til stasjonen av en kollega etter jobb, dermed lå jeg plutselig 10 min foran skjema. Gikk innom Narvesen med en vag tanke om is - de hadde Mint-Daim og bøker til halv pris...
Daria Skrevet 3. september 2014 Forfatter #10155 Skrevet 3. september 2014 Forøvrig er ledningen fortsatt sporløst forsvunnet
Sauen Shaun Skrevet 4. september 2014 #10157 Skrevet 4. september 2014 Du har lett gjennom alle dine vesker? Spesielt den veska du brukte sist du hadde med deg laderen på tur? *prøver å være hjelpsom*
Daria Skrevet 4. september 2014 Forfatter #10159 Skrevet 4. september 2014 Vurderer å stikke innom Claes Ohlson og se om det er mulig å få tak i erstatningskabel - sikreste måten å få den gamle til å dukke opp Forøvrig har jeg en skikkelig øm kvise på puppen, plassert akkurat sånn at bh-kanten gnager på den når jeg rører på meg. Bare sånn til opplysning...
Daria Skrevet 4. september 2014 Forfatter #10160 Skrevet 4. september 2014 Jeg har ny kabel Til den voldsomme sum av 79 kr kan jeg leve med at den gamle dukker opp igjen også... Men det er jo litt slemt å legge Claes Ohlson så langt unna senterinngangen - og rett over gangen for Indiska...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå