Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Deilig ute i ettermiddag :sol: Måtte innom Det Norske og fikse noen billetter på vei hjem, så siden jeg uansett var ute og vandret ble det en is i sola på Aker Brygge (og litt boksikling på Norli. Jeg utviste stor selvkontroll og kjøpte ingenting.) :is:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har ballet litt på seg med billettbestillinger de siste dagene :plystre: En kjapp opptelling viste rundt 40 kulturplaner for resten av året, det burde jo holde (men det kommer til å bli flere, sånn er det bare :fnise: )

En kollega snakket om noen hun kjente som gikk mye på konserter og skjønte ikke hvordan denne noen hadde energi til det. jeg skjønte ikke problemstillingen - jeg får energi av å gå på sånne ting. Denne uka hadde jeg bare en plan, det føltes egentlig litt lite, særlig siden jeg bare på en ting forrige uke også. Da passet det jo fint at det dukket opp et teatertilbud i dag også :jepp:

Skrevet

En ting denne uken? *nysgjerrig* (eller forresten - jeg tror jeg vet hva det kan være.

Fint med teatertilbud sånn ut av det blå. Det kan man like.

Skrevet

Debuterer som Filharmoni-abonnent i morgen - føler meg veldig finkulturell og veldig voksen :fnise:

Skrevet

FØRTI! :daane:

Ser jeg har et stykke å gå ja...

Men jeg krysser fingrene for en viss turnè neste år, som vil kunne kreve både litt penger og fridager (flybilletter og hotellovernattinger også kanskje? :lur: )

Skrevet

Var det jeg kom på at det muligens var ja.

Skrevet

Forøvrig er jeg bare bittelitt utålmodig og nysgjerrig på Baksnakk-programmet til Det Norske i høst. Jeg spurte på mandag og fikk til svar Så snart som råd er! Vi ventar på nokre stadfestingar, berre. så jeg får vel smøre meg med tålmodighet noen dager til... Kalenderen gror jo igjen, jeg må ha dem inn før det er fullt :bond::fnise:

Skrevet

FØRTI! :daane:

Ser jeg har et stykke å gå ja...

Men jeg krysser fingrene for en viss turnè neste år, som vil kunne kreve både litt penger og fridager (flybilletter og hotellovernattinger også kanskje? :lur: )

Vel, altså. når man har et abonnement hos Filharmonien og to i operaen og fort må innom Det Norske 10-15 ganger og National 4-5 ganger i løpet av høsten, en Sigvart Dagsland-konsert her og et Bjørnov/Sunde-show der, for ikke å snakke om alle julekonsertene, så blir blir det plutselig litt...

Hvor mange konserter satser du på å få med deg på den turnéen...? :fnise:

Skrevet

Det er vanskelig å si gitt. Spørs jo om man i det hele tatt får billetter... :sjenert:

Men jeg håper at jeg kan få med meg den eller de konsertene som evt blir i Norge, kanskje et par i Sverige (helst Gøteborg), og kanskje Danmark, og aller helst en konsert et annet sted i Europa. Men da begynner vi å snakke MØE penger og reising, så begrenser seg fort... :sukk:

Skrevet (endret)

Hva med en der Skravla og jeg skal på sommerferie? :nigo:

Endret av Daria
Skrevet

Hvor går sommerferien? Har dere booket og bestilt allerede? Er jo ikke sikkert en viss turnè passer med ferieplanene, men hadde jo ikke gjort noe :lur:

Skrevet

Hvor går sommerferien? Har dere booket og bestilt allerede? Er jo ikke sikkert en viss turnè passer med ferieplanene, men hadde jo ikke gjort noe :lur:

Her er ingenting booket og bestilt, men Wien og evnt Salzburg er så langt den heteste kandidaten...

Skrevet

Blond og blåøyd forsker er vel det første jeg tenker.....

Skrevet

Kulturplaner for høsten har man visst ikke. Håper det skal skje noe i kirka og kulturhuset i min mye bygd når det nærmer seg jul. :)

Skrevet

Utro-skrap

Coelho får så hatten passer og litt til. Jeg er litt uenig med meg selv om jeg synes anmeldelsen er underholdende eller litt for useriøs til å komme fra en av landets største aviser...

Skrevet

Lurte veldig på hvorfor "Norway & Switzerland" trendet på twitter UK, og tenkte det kanskje var en EU/EØS-debatt på gang. Hva det faktisk var? England skal visst spille fotballandskamper mot begge i september... :ball:

• Liker 1
Skrevet

Forøvrig er jeg bare bittelitt utålmodig og nysgjerrig på Baksnakk-programmet til Det Norske i høst. Jeg spurte på mandag og fikk til svar Så snart som råd er! Vi ventar på nokre stadfestingar, berre. så jeg får vel smøre meg med tålmodighet noen dager til... Kalenderen gror jo igjen, jeg må ha dem inn før det er fullt :bond::fnise:

...og nå har deler av programmet kommet, fikk jeg akkurat beskjed om. Jeg synes jo det er ganske imponerende at de husker på og følger opp helt uformelle twitter-henvendelser.

Skrevet (endret)

:tommelopp: til Nemi!

Og det norske teater.

Endret av Skravla

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...