Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

:lete:
Hvordan går det i sentrale strøk? Alt vel?

Hektisk start på høsten?

:kaffekopp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er nok fortsatt satt ut av all treningen vi gjennomførte på lørdag. Masse (!) trappegåing på Oslo Nye (teater som er bygd i høyden) og en del shoppetrasking etterpå. ;)

Skrevet

Hun var veldig i live når vi spiste middag på mandag. Tipper at første uken med nye elever er "hell on earth". Men jeg skal se ekstra etter om hun ser frisk ut i kveld.

Skrevet

Godt dere ser tegn til liv og passer på :jepp:

Mistenkte at det var kaosuker nå ja...

Skrevet (endret)

Jeg lever :opplyser:

De siste klassene fikk bøker i dag, så nå er det verste over. jeg feiret med kardinaltabben "Handle på Meny på tom mage" :plystre:

Vakkert gjensyn med Spelemann på taket i går :strix: Det var nok ikke siste gang...

-Jenter bør også få lære - dei er menneske dei og.

-Jasså, ein radikalar...

:fnise:

Endret av Daria
Skrevet

En veldig søt radikalar - Ivo Caprino-utgaven :fnise:

Skrevet

Jaa... :hjerter:

Må dit noen ganger til i høst altså.

Skrevet (endret)

Han kan jo skjule dialekten ganske bra når han går inn for det, bergenseren. Men skal han først gjøre det holder jeg en knapp på trøndersk heller enn østlandsk...

Endret av Daria
Skrevet

(forøvrig har jeg ikke vært på youtube-kjøret og sett LesMis-sanger på minst seks språk den siste timen... :riste: )

Skrevet

Jeg fatter enda ikke hvordan vi unngikk han på den forestillingen altså...

Skrevet

Jeg nekter å gå med på at det faktisk har skjedd - han må ha hatt vikar den dagen... :fnise:

Skrevet (endret)

Den som soser rundt på nettet lenge nok kan snuble over uventede perler (og irritere seg litt over at DNT har brukere både på youtube og vimeo - og laster opp forskjellige filmer på de to stedene...). Om jeg har fått med meg denne før, er det så lenge siden at jeg har glemt det...

:hjerte:

Endret av Daria
Skrevet

Morgen, godtfolk!

Noen ble sittende og surfe litt lenge i natt og var ikke klart for å møte verden før klokka hadde passert 10.30 i dag. Ikke at jeg har møtt annen verden enn sofaen så langt uansett, det er tross alt noen timer til det er konsert-tid. Var våken i 7-tida og hadde et øyeblikks panikk før jeg innså at det er lørdag... :fnise:

Skrevet

Jeg vil være med på spellemann på taket!

Skrevet

-Man måtte planlegge ordentlig når man skulle på do. Det var et helvete.

Dagens i-landsproblem... :rolleyes: Enkelte trenger å lære seg å gradere ting - det er forskjell på litt irriterende og et helvete, og dokø er definitivt i den første kategorien...

Skrevet

Har brukt formiddagen på bursdagsfeiring. Du vet jubilanten enten er veldig ung eller veldig gammel når det inviteres til feiring søndag kl 12... 22 mennesker, fire generasjoner mellom 1 og 92 - og en relativt fersk kjæreste de færreste hadde møtt. Fin formiddag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...