Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gud bedre. De som har gjort det der må jo ha noen seriøse problemer...

Skrevet

I går følte jeg virkelig at jeg gjorde en innsats for et sunt sjel i et sunt legeme. Jeg leste ut Virginia Woolf-boka, spiste fisk og brokkoli til middag, så en kinesisk danseforestilling basert på Ibsens Vildanden, gikk hjem fra operaen i stedet for å ta bussen og var i seng allerede i 22-tiden. Hvor den innholdsrike petit fours-tallerkenen jeg hadde til dessert passer inn i det hele kan sikkert diskuteres, men jeg er overbevist om at sjokolade er godt for sjelen :fnise:

Skrevet

Det er vel flere som mener de har kunnet dokumentere at sjokolade er sunt - så kjør på :nigo:

Skrevet (endret)

Noe av det var jo dessuten mørk sjokolade - det er ihvertfall sunt :jepp: Mørk sjokolade med pasjonsfruktfyll, for å være nøyaktig - Skravla påstå jeg minnet om Cheshire-katten :fnise:

Endret av Daria
Skrevet

Jai ikke påstå det.... Men jeg påsto det. :hoho: Og det var en skikkelig sannhet. Ingen modifikasjoner der.

Jeg måtte... særlig når jeg så du hadde vært inne for å korrigere innlegget også.

Skrevet

Jeg ble litt distrahert av tanken på sjokolade... :fnise:

Skrevet

Jeg har heldigvis ikke noe snop i hus. Og heldigvis lang vei til butikken. Denne dagboka var farlig å bevege seg inn i i dag. :sikle:

Skrevet

Ser ut til at sjakk er farligere enn både boksing og rally..... :sjokkert:

Tror jeg holder meg til Wordfeud og Quizkampen... :sjenert:

Skrevet (endret)

Nå uttaler jeg meg om ting jeg som barnløs ikke har peiling på igjen, selvfølgelig, men altså: Når man har fire barn, hvorav en i vogn, og er to voksne, er det virkelig nødvendig at alle går inn i matbutikken fredag ettermiddag?

Endret av Daria
Skrevet

Ehhh...nei. Ikke rart i det hele tatt.

Skrevet

Helt ærlig kjenner jeg meg igjen i svært lite av det :vetikke:

Skrevet

To deltakere døde under sjakk-OL i Tromsø. Når ble sjakk en risikosport? :klo:

...forøvrig er vel dette bare nok et bidrag til at sjakk-Ol ikke akkurat ble den PR-messige gullgruven sjakkforbundet nok hadde sett for seg...

Ser ut til at sjakk er farligere enn både boksing og rally..... :sjokkert:

Tror jeg holder meg til Wordfeud og Quizkampen... :sjenert:

:daane: Og jeg som akkurat såvidt har begynt å prøve å lære meg sjakk. Kanskje tryggest å kutte det ut før jeg blir hekta...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...