Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

97 000... det hadde blitt ferien sin, det :nigo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Konsert i disse trakter på torsdag :nigo:

Skrevet

Regner med at du kjenner din besøkelsestid, gliset tatt i betraktning :fnise: Synes det er litt urettferdig at de konserter i hytt og pine nede hos deg, mens vi stort sett må nøye oss med julekonserter - og to av dem har jeg måttet reise ut av byen for :jolie:

Skrevet

Når det gjelder homsekor, gruser Oslo Skansen på alle måter...

Skrevet

Det var tirsdag i dag ja.... ja ja...

Skrevet

Ooh, Oslo Nye skal ha loppemarked... *sikle* Må se hva jeg rekker, har planer både 16. og 30., men vet ikke helt når...

Skrevet

Fra stillingsannonse - sjelden noen er så konkrete på hva som skal med i søknaden:

• Det er ønskjeleg å vite noko om motivasjonen din for søknaden
  • Ta med annan realkompetanse og ev interessefelta dine
  • Gje opp to, helst tre referansar: Noverande overordna leiar, ein sideordna (kan vera kollega) og ein eventuell underordna referanse.

Skrevet

Dagens mest optimistiske junkmail har som subject: Du er veldig interessert i meg!

:fnise:

Skrevet

Har du sjekket nærmere om du kanskje er det.... Eller sletter du bare?

Skrevet

Selvfølgelig sjekker jeg, man er da nysgjerrig :fnise: Men jeg er svært lite interessert i å sexchatte med østeuropeiske damer som bruker google translate til å skrive mail...

Skrevet (endret)

Jeg skal begynne å pakke kofferten. Snart. Først: litt musikk :hjerte:

Endret av Daria
Skrevet

Jeg har akkurat kommet hjem og skal snart pakke litt. Men musikken din er jo ikke så ga så kofferten kan vente litt.

Skrevet

Jeg har begynt å tenke - det er en god start. Tross alt er det ikke den rent praktiske handlingen - ta klærne ut av skapet og legge dem i kofferten - som ta mest tid...

Skrevet

Planlegging er absolutt det mest slitsomme og tidkrevende og det kan jo like gjerne gjøres fra sofaen som foran klesskapet.

Skrevet

Jeg er inne i planlegging av strikketøy til togturen...... Jeg har et, men bør jo ha et par i tilfelle jeg går lei....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...