Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Innlegg nr 10.000 ikke boka di

Takk for æren...

:tommel:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, den blomsterkassesaken var genial! :hoppe:

Skulle ønske Ikea var i nærheten.

Skrevet

Pidestall heter det vel kanskje. :P

Skrevet

Denne pidestallen, samt noen kleshengere og to rosa rammer er innkjøpt. Sint mail til Ruter, pga hendelse jeg var vitne til (og blandet meg litt inn i) med kontrollørene på bussen, skrevet. Nå skal jeg en tur på Ica og kjøpe is og vannmelon og se om blomsterbutikken ved siden av fortsatt har tilbud på potteroser - jeg har jo tre etasjer å fylle...

Skrevet

Har fått ånden over meg og sparket i gang symaskinen. ikke, som man kanskje skulle tro, for å gjøre noe med alt stoffet jeg kjøpte i Paris, men restestoff-trekk til putene til utestolene. Eneste problemet er at det krever en del omgang med strykejernet...

Har sett - nesten ikke misunnelig...

Skrevet

Det er jo link til hvor stoffet er kjøpt...... *hint*

Skrevet

Tanken streifet meg, men vi ferdes litt for mye i de samme sirkler...

Skrevet

Er det lov å si at man savner Måns Zelmerlöw...?

Skrevet

Er det lov å si at man savner Måns Zelmerlöw...?

JA!!!! Eller Lasse Berghagen (var ikke han før Måns?)

Men kult med BanArne da. Barndommens sommerminner for oss med svenskeantenne.

Skrevet

For enkelte som ikke har barndomsminner fra de tider,hverken med eller uten svenskeantenne, var reaksjonen mer i retning av WTF?!

Skrevet

Barne-tv kl 09.00 på svensk tv på sommeren.

Men altså de var yngre og kjekkere den gang da.....

Skrevet

:murvegg:

Det er jo ikke mulig å være så gjennomført blåst?

Skrevet

:murvegg:

Det er jo ikke mulig å være så gjennomført blåst?

Programleder på reiseradioen mente at mannen tullet.... jeg er ikke så sikker.

Skrevet

Jeg skulle gjerne trodd det, men jeg tviler dessverre...

Skrevet (endret)

-Lokal-tv fra 90-tallet

Jeg fikk bare med meg siste del av Prøysen-hyllesten i går (dvs, jeg tok den opp og spolte meg gjennom det meste) og reagert på mye av det samme. Det virket veldig amatørmessig - både framføringer, presentasjon og filming - til å sendes på nrk1. Hadde de bare streamet det -tilgjengeliggjøring ser jeg de kaller det - hadde det vært noe annet, men når man vier store deler av sendeflaten til det forventer jeg litt mer *kravstor elitist*

Endret av Daria
Skrevet

Jeg hverken tok opp eller så på det og skjønner at jeg ikke har gått glipp av noe.

Skrevet

Jeg tvitret noe Tour de France-relatert, og dermed fikk jeg en ny følger - den norske kontoen til et fransk sykkel-lag :fnise:

I dag hadde jeg en plan om å overvinne varmen og faktisk gjøre noe med dagen, men varmen vant... Etter å ha nådd første delmål kapitulerte jeg og bestem meg for å ta trikken tilbake og handle på veien - helt til jeg kom på trikken og oppdaget at jeg hadde glemt lommeboka. Ergo ble det å gå hjem, uten å handle underveis...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...