Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, hva i huleste gjør Rise der?? :klo:

Bare sett reklamen for programmet, holdt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobben som mannen som Katrine Moholt klår på i Halden er vel ikke så attraktiv, så de må ta det de får...

Et heftig tordenvær feide over her, så jeg fant det tryggest å nappe ut ymse ledninger en stund. Var tøff i trynet og stilte meg i verandadøren og så på været - det er jo litt stilig når man faktisk kan se selve lynet, ikke bare lysblinkene.

Skrevet

Allsang på grensen... *grøss*

Jon Arne Riise.. *grøss*

Katrine Moholt.. *grøss*

:ler:

Skrevet

Ikke så heftig torden her. Noen få smeller. Hsr ingen verandadør så der slapp jeg å stå.

Nå har jeg lagt meg uten å sette i ledningene til diverse. Det kan jo komme mer.

Skrevet

Her var det ganske spektakulært en stund - og såpass trøkk i tordenet at man kjente det i veggene...

Skrevet

Her var det skyfritt og fint :opplyser:

:strix:

Skrevet

Her var det ganske spektakulært en stund - og såpass trøkk i tordenet at man kjente det i veggene...

Pussig at det oppleves så forskjellig når vi bor såpass nær egentlig. Og jeg er jo ikke blant de som toner ned tordenvær. :fnise:

Skrevet

Her var det skyfritt og fint :opplyser:

:strix:

Det er vel kanskje like greit når man tenker på hva du bedrev kvelden med..... Eller?

Skrevet

Pussig at det oppleves så forskjellig når vi bor såpass nær egentlig. Og jeg er jo ikke blant de som toner ned tordenvær. :fnise:

Det var langt borte ganske lenge, og så slo det plutselig til - omtrent da jeg skulle slå meg til i sofaen (ikke at jeg ikke hadde sittet der mesteparten av kvelden allerede) og stargaze med Brian Cox og Dara O'Brien. Da passer det jo fint at det går i reprise nå - nordlys til frokost.

Skrevet

Glemte Stargaze i går... fillern. Og jeg satte ikke i tv-kontakten igjen så jeg får ikke satt igang opptak heller.

Ja ja.. det kommer nok i reprise senere, eller på youtube. Største grunn til å se programmet er jo for å sikle litt.... :plystre:

Skrevet

:hoho:

Mistenker at AB snakker om gåsehud av det mindre gode slaget :fnise: Men det var ikke meg - jeg kastet meg desperat over mute-knappen så snart han viste seg...

Skrevet

Barnet sover - på tvers i sengen (babyreiseseng, ikke min 120 brede), med det ene benet rett ut i spagat. Uten dyne, med smokk og med en hånd på flaska...

• Liker 1
Skrevet

Oooooo... kurr. Da er de skjønne.

:hjerte:

Skrevet

Har veldig lyst til å ta bilde, men er redd for å vekke henne med blitzen...

Skrevet

Overlevd helgen med barnet? Blitt bleieskifteekspert? ;)

Skrevet

Heeey!

Grattis med 500 sider! :hoppe:

Skrevet

Helgen er overlevd :opplyser: Det hjelper jo med en unge det bare å dumpe i seng, så skravler hun seg i søvn på egenhånd, og som er like strålende blid når hun våkner midt på natta. Dessuten slo hun ikke til med et av sine spektakulære våkne-med-bæsj-helt-opp-til-ørene-numre, og det setter tante stor pris på...største tilløp til hyl og skrik kom da frokost-brødskiven var oppspist og tallerkenen var tom - jeg måtte da skjønne at hun skulle ha en skive til! :fnise: Som lillebror sa da han avleverte henne: Hun spiser alt du spiser - og overraskende mye av det...

Overveier en ikea-tur i morgen - har lyst på noe sånt til balkongen...

Skrevet

Der er jo typisk... Fant fram en bunke håndarbeidsblader for å se om jeg hadde noe passende kjolemønster til Paris-stoffet. Fant et som kunne funke i det første bladet - det var selvfølgelig det eneste hvor jeg manglet mønsterarket :sur: men jeg fant et par andre som liknet, så jeg skal nok få til noe... Dessuten fant jeg oppskrift på en strikkegenser som så overkommelig ut, hvis jeg føler for en utfordring i høst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...