Daria Skrevet 16. juli 2014 Forfatter #9961 Skrevet 16. juli 2014 (endret) Det har skjedd at det har snødd i juli Jeg har drevet gatelangs i dag, nærmere bestemt langs Bogstadveien og Hegdehaugsveien. Jeg hadde uansett et ærend i de trakter, og siden det nå er sluttsalg i klesbutikkene og jeg senest i går kjente på savnet av et kort hvit jakke i garderoben sier vel resten seg selv Potensielle jakker glimret med sitt fravær, men når det ytterst på "Halv pris av salgspris"-stativet hos Lindex hang et lilla-mønstret skjørt av det knelange, voluminøse, 50-tallsinspirerte slaget, og dette ene gjenværende eksemplaret er i min størrelse, skal jo ikke jeg være den som motsetter meg det som åpenbart er skjebnebestemt. En topp, et skjerf (det hadde jo både måner og stjerner...), et belte (jeg vet ikke når jeg begynte å bruke belter, men jeg har åpenbart begynt å kjøpe dem), en bling-ring og et par lilla sommerfugler - sånn går no dagan... Og i anledning varmen - en stor pakke iste-poser fra Palais des thes. Dessuten plukket jeg opp en pakke fra Gudrun Sjödén på posten. Det er forsåvidt toppen av latskap å bestille på nett derfra når de har butikk i sentrum, men jeg gadd rakk ikke å gå innom forrige uke, og jeg turde ikke ta sjansen på at salget varte en uke til... Til mitt forsvar trenger jeg faktisk de skoene, jeg kastet et liknende utslitt par i vår og savnet har vært stort. Tunikaen kan vi snakke om en annen gang... Har slanget meg på verandaen med Lahlum en stund - varmt! Kanskje på tide å bruke dagen på noe nyttig også - rydde vekk oppvasken mens det likevel er reklamepause i Tour de France-sendingen, for eksempel... Endret 16. juli 2014 av Daria
Skravla Skrevet 16. juli 2014 #9962 Skrevet 16. juli 2014 Sånn er det å ha ferie ja..... Jeg var innom Lindex og HM i dag, men hver gang jeg ser noe jeg kunne tenkt meg så kommer det en stemme som nevner oppussing og vekkpakking og da går jeg ut uten noe.
Daria Skrevet 16. juli 2014 Forfatter #9963 Skrevet 16. juli 2014 Jeg burde også hatt en sånn stemme - ikke så nøye om den lyver, så lenge den appellerer til fornuften... Men jeg brukte stort sett kortet, så tenk så mye jeg har spart i dag
Skravla Skrevet 16. juli 2014 #9965 Skrevet 16. juli 2014 (endret) Godt du har spart så mye i dag..... Endret 16. juli 2014 av Skravla
Daria Skrevet 16. juli 2014 Forfatter #9966 Skrevet 16. juli 2014 Ei krone her og ei krone der - det blir turer av sånt
Daria Skrevet 16. juli 2014 Forfatter #9967 Skrevet 16. juli 2014 Forøvrig: I tilfeldig rekkefølge...
Daria Skrevet 16. juli 2014 Forfatter #9969 Skrevet 16. juli 2014 ...med utsikt mot domen og Esplanaden...
Skravla Skrevet 16. juli 2014 #9972 Skrevet 16. juli 2014 Mistenker at tur er booket? Bekreftelse overleveres......
Daria Skrevet 16. juli 2014 Forfatter #9976 Skrevet 16. juli 2014 Med raketter! (Klare og enkle svar er oppskrytt )
Roadrunner Skrevet 17. juli 2014 #9977 Skrevet 17. juli 2014 Rene matematikken dette jo... Snakker vi Helsinki til nyttår?
Daria Skrevet 17. juli 2014 Forfatter #9979 Skrevet 17. juli 2014 Allsang på grensen er tydeligvis et hjelpetiltak for avdankede Norgesvenner, det er utrolig hva de klarer å hoste opp. I dag drar de til med Chesney Hawkes, mannen som var et one-hit-wonder av de sjeldne tidlig på 90-tallet, og som ingen har sett siden 1994. Jeg hadde tross alt mannen på veggen,så dette må jeg jo få med meg... Men velsignet være mute-knappen - etter at Kathrine Moholt starter med å radbrekke Postgirobyggets gamle klassiker dukker Jon Arne Riise opp som medprogramleder og allsangleder Hvordan kan noe som er et så åpenbart rip-off av Allsang på Skansen bli så uendelig mye dårligere?
Daria Skrevet 17. juli 2014 Forfatter #9980 Skrevet 17. juli 2014 Som om ting ikke var ille nok - ser nå at Riise er iført skjorte, blazer og shorts. Lekkert... Men Chesney Hawkes hadde jo holdt seg ganske bra... *fjortis-fniser* *kunne hver ord til The one and only*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå