Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har flere tresnitt av Terje Grøstad, men har jo spesiell tilknytning til kunstneren så betyr nok litt ekstra for meg og familien. Har også lyst på noe nytt å henge på veggen i nye boligen (plutselig masse veggplass :nigo: ), men får ta det litt over langs

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir gjerne med på gallerirunde, om du skulle lure...

Vi får ta noen lørdager utover høsten.... før vi slår oss ned på en restaurant for litt mat.

Skrevet

Vi får ta noen lørdager utover høsten.... før vi slår oss ned på en restaurant for litt mat.

For jeg så overhodet ikke for meg noe i retning av siste del av setningen... :fnise:

Kanskje du kan finne noe fint i Helsinki?

Skrevet

Jeg har flere tresnitt av Terje Grøstad, men har jo spesiell tilknytning til kunstneren så betyr nok litt ekstra for meg og familien. Har også lyst på noe nytt å henge på veggen i nye boligen (plutselig masse veggplass :nigo: ), men får ta det litt over langs

Også mye bra.

Jeg må bli ferdig med oppussing slik at jeg vet hva jeg har og hva som evt. skal opp på veggen igjen. Men jeg har jo lyst til å ha noe varig for pengene også.

Har et par bilder som mamma har brodert og det ene skal nok på veggen.

Skrevet

Du kan jo slå deg løs med det meste, så mye bedre plass som du får. Jeg kan donere et originalkunstverk fra tegnetimene på videregående :jepp: Hva med en Skrik-kopi? :ler:

Skrevet

For jeg så overhodet ikke for meg noe i retning av siste del av setningen... :fnise:

Helsinki er noe jeg skal sjekke ut ja.

Tove Jansson har jo fine illustrasjoner, men jeg har ikke helt sett for meg mummi på veggen..... :sjenert:

Skrevet

Du kan jo slå deg løs med det meste, så mye bedre plass som du får. Jeg kan donere et originalkunstverk fra tegnetimene på videregående :jepp: Hva med en Skrik-kopi? :ler:

Har også noe original kunst fra barndommen så RR kan få mye fint på veggene.

Og der kom jeg på at jeg har noen tegninger som pappa har laget... de må jo i ramme og opp på veggen.

Skrevet

Du gjorde ikke det nei..... :fnise:

Skrevet

Og der ble det avtalt aktiv vindrikking i helgen. Fort gjort! :fnise:

Skrevet

*løper ut av boka til Daria før det kommer budbil med "originale" kunstverk på døra*

Skrevet

Og der ble det avtalt aktiv vindrikking i helgen. Fort gjort! :fnise:

Finnes det passiv vindrikking?

*løper ut av boka til Daria før det kommer budbil med "originale" kunstverk på døra*

Utakknemlig :jolie:

Skrevet

Og når man snakker om Mummi - Mark Levengood leder som vanlig kronprinsessans bursdagsfeiring på svt nå. Den hvite jakka (som han slipper unna med fordi den er brokade og står lekkert til resten av antrekket. Den hvite dressen til han som synger nå, derimot... ) og mangelen på hår gjør jo ikke akkurat assosiasjonen mindre...

Skrevet

Fikk ikke møte Backstreet Boys.

Jeg skjønner frustrasjonen - men samtidig tror jeg aldri jeg ville stått fram offentlig og innrømmet at jeg som 34-åring hadde betalt 2500 for å få møte et relativt avdanket boyband... *slem* Eller en hvilken som helst annen artist heller, egentlig. Jeg kunne fint punget ut såpass for reise, opphold og konsertbilletter (ok, så har jeg gjort det), men for muligheten til å møte dem såvidt på et utested etter konserten? Neppe... men så har jeg aldri helt skjønt det store behovet for å treffe og snakke med artister jeg liker. Hva i all verden skulle jeg snakket med Josh Groban om i en "Meet & greet"-setting? Det ville jo bare blitt kleint.

Skrevet

Og når man snakker om Mummi - Mark Levengood leder som vanlig kronprinsessans bursdagsfeiring på svt nå. Den hvite jakka (som han slipper unna med fordi den er brokade og står lekkert til resten av antrekket. Den hvite dressen til han som synger nå, derimot... ) og mangelen på hår gjør jo ikke akkurat assosiasjonen mindre...

Og da slo jeg også over. Gikk glipp av flintis med hvit dress.........

Skrevet

Jeg hadde nok ikke takket neo til et møte med et par artister, men hadde nok heller ikke betalt dyrebare konsertkroner for møtet...

Skrevet

Fikk ikke møte Backstreet Boys.

Jeg skjønner frustrasjonen - men samtidig tror jeg aldri jeg ville stått fram offentlig og innrømmet at jeg som 34-åring hadde betalt 2500 for å få møte et relativt avdanket boyband... *slem* Eller en hvilken som helst annen artist heller, egentlig. Jeg kunne fint punget ut såpass for reise, opphold og konsertbilletter (ok, så har jeg gjort det), men for muligheten til å møte dem såvidt på et utested etter konserten? Neppe... men så har jeg aldri helt skjønt det store behovet for å treffe og snakke med artister jeg liker. Hva i all verden skulle jeg snakket med Josh Groban om i en "Meet & greet"-setting? Det ville jo bare blitt kleint.

Til min store overraskelse er jeg helt enig med deg.

Jeg foretrekker å slippe å møte stjernene..... Tenk om de er arrogante eller dumme? Det vil jo påvirke mitt syn på dem.

Skrevet

Altså.... det er ORIGINALER! Ikke noe hermetegn her. At det ikke er originaler av kjente kunstnere er jo ikke min feil.

Skrevet

Finnes det passiv vindrikking?

Passiv vindrikking er å se på andre drikke. :fnise:

Skrevet

Altså.... det er ORIGINALER! Ikke noe hermetegn her. At det ikke er originaler av kjente kunstnere er jo ikke min feil.

Nemlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...