Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Den overgangen skal jeg nok klare, du trenger ikke anstrenge deg for min skyld... Halvveis i ferien allerede, synes det går litt fort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den overgangen skal jeg nok klare, du trenger ikke anstrenge deg for min skyld... Halvveis i ferien allerede, synes det går litt fort.

Ikke noe problem. Jeg gjør det så gjerne. :nigo:

Skrevet

Pussig nok er jeg ikke så overrasket... :fnise:

Skrevet

Nemi (9. juli) fikk meg av en eller annen grunn til å tenke på deg.............

Skrevet

Skjønner ikke hva du mener... :plystre:

Skrevet

Forøvrig er det din skyld at jeg nå surfer på cdon :opplyser:

Skrevet

Forøvrig er det din skyld at jeg nå surfer på cdon :opplyser:

:hoho:

Du er så lett å lede ut i fristelser.....

Skrevet

Hva ble utfallet av ditt besøk?

Skrevet

Pakking og overtidsjobbing hjemmefra, samt litt sofasløvings. Mandags ettermiddag kort oppsummert.

Trøtt ja....

Noe spennende på cdon.com? :klo:

Skrevet

Ingenting foreløbig, men kvelden er ennå ung... Fikk lyst på noe med handling fra Paris, men det tar litt tid å grave fram perlene mellom alle chick-lit-bøkene som foregår der...

Skrevet

Jeg har så lyst på London for tiden at jeg faktisk surfer hotell..... :roll:

*liker ferie bedre enn jobbing* - unntatt ved lønningsdags.

Skrevet

Jeg har surfet på litografier/malerier i dag. Har lyst til å kjøpe et bilde for noe av arven. Men jeg finner ikke noe som frister helt.... eller jeg fant noe men er ikke helt sikker.

Noen av dere som vanker i boken her som har noen fine bilder eller kunstnere dere kan anbefale?

Skrevet

Gigi har jeg - kanskje jeg skulle se den en dag også... :sjenert:

Led meg ikke ut i London-fristelse - jeg sparer til Helsinki og Wien...

Skrevet

Gigi er det lenge siden jeg har sett, men den er søt.

Skrevet

Jeg har surfet på litografier/malerier i dag. Har lyst til å kjøpe et bilde for noe av arven. Men jeg finner ikke noe som frister helt.... eller jeg fant noe men er ikke helt sikker.

Noen av dere som vanker i boken her som har noen fine bilder eller kunstnere dere kan anbefale?

Jeg er jo begeistret for Bjørg Thorhallsdottir - har dette bildet av henne. Ellers vil jeg egentlig anbefale å ta en gallerirunde - jeg ser stadig fine ting jeg ikke aner hvem som har laget.

Skrevet

Jeg får ta noen gallerirunder i høst. Men Bjørg Thorhallsdottir er absolutt på listen. Det er også Jan Harr, og han har jeg et bilde av fra før.

Skrevet

Blir gjerne med på gallerirunde, om du skulle lure...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...