Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

:sol: :is:

Har vært på sommerutflukt med mamma i dag - the little town of Drawback... Røkt hval til lunsj, galleri- og byvandring og en tur innom lillebror & co. Veslebolla er 1 år i dag og feiret dagen i plaskebassenget - hun har et lite for seg selv, storebror og kameraten herjet i det store- Men det var helt greit å sitte litt på fanget til tante men vannmelon i den ene hånden og ananas i den andre også. Lille matvraket :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:sol: :is:

Har vært på sommerutflukt med mamma i dag - the little town of Drawback... Røkt hval til lunsj, galleri- og byvandring og en tur innom lillebror & co. Veslebolla er 1 år i dag og feiret dagen i plaskebassenget - hun har et lite for seg selv, storebror og kameraten herjet i det store- Men det var helt greit å sitte litt på fanget til tante men vannmelon i den ene hånden og ananas i den andre også. Lille matvraket :fnise:

Godt å se at hun skikkelig ligner tante. :nigo:

Skrevet

Og når man snakker om matvrak... Jeg skulle ta meg sammen og lag en ørlite mer avansert middag enn bare pasta med ost. Inspirert av lillebrors bruchetta tidligere i dag hakket jeg tomat, hvitløk og basilikum, helte på en god slump med olje og lot det stå mens pastaen kokte. Så blandet jeg alt sammen med siste rest av en god ost og var klar til å stille sulten. Oljen var harsk og smaker grusomt :sur: Bortkastet mat, tid og anstrengelse - og jeg er fortsatt sulten! :sur:

Skrevet

Skikkelig nedtur.....

Håper du finner deg noe annet å få i kroppen.

Skrevet

Det ble et gourmet-måltid - brød med nugatti... :fnise:

Skrevet

Yummy.... men litt nedtur kanskje.

Skrevet

Jeg har kompensert med dessert - pistasjis med Mozart-likør :nigo:

Sistnevnte er forøvrig laget i Salzburg...

Skrevet

Sånn været var her i går fristet det i grunn mest med is til middag.. :sjenert:

Ble i stedet reker - på en onsdag...

Skrevet

Har sagt ja til å ha veslebolla på overnatting neste helg. Jeg har aldri vært barnevakt for noen under 5 før - dette kan bli interessant...

Skrevet

*grillet*

Har vært på hytta i helgen, det ble mye uteliv og sol. Vi feiret 60-årsdagen til pappa - søsken med partnere og barn, så da får jo tante kjørt seg. 3-åringen begynner endelig å få litt mer språk, det gjør alt så meget enklere...

Da vi sto på farten til å reise hjem i dag, fant pappa et ubesvart anrop på mobilen - det var naboen min, som kunne fortelle at inngangsdøren min sto åpen. Hun hadde ringt meg flere ganger uten å få svar, så hun ble veldig lettet over at jeg også var der. De hadde tittet inn og sett at det neppe var innbrudd - pcen lå lett synlig - men vært litt bekymret for meg... Forsåvidt veldig greit å ha naboer som følger litt med den dagen noe faktisk er galt. Skjønner ikke helt hvordan jeg kan ha glemt å låse, men det er jo fort gjort.

Skrevet

Herlig helg å feire da.

Og greit at det ikke var innbrudd hos deg.

Skrevet

Oppfølging av "kortsending" i ferien.

Det kan opplyses at kort med og uten konvolutt brukte like lang tid.

Skrevet

Tester den siste Paris-teen. Fullmåne-te med mandel og krydder, slett ikke dum :kaffekopp:

Men altså Tyskland - på tide med et mål...

Skrevet

Kjære NRK - det finnes vel bedre pausesnakker-alternativer enn John Arne Riise...?

Skrevet

Som alltid har jeg et akutt behov for selvskryt når jeg er oppe i relativt rimelig tid på en planløs feriedag :fnise: Og ikke bare er jeg påkledt (riktignok i gårsdagens hytteantrekk inntil videre, men det er klær jeg kan vise meg utenfor huset i) og spiser frokost - jeg var i kjelleren og satte på en klesvask før klokka 8!

Dessuten har ikke den såre halsen som meldte seg i går kveld forsvunnet på mirakuløst vis i løpet av natta, så jeg satser på at hyppig temperaturterapi (les: te og is) skal ta knekken på den.

I'll be the one to hold your torch again synes sangerinnen hos Graham Norton. Dobbeltbetydning, noen...?

Skrevet

Ønsker meg mer fri. Var hardt å stå opp i dag, men det har sikkert sammenheng med at jeg har sovet masse i helgen og derfor egentlig ikke trøtt i går kveld.

Veldig lite fristende å jobbe noe som helst i dag, men når jeg ser bunkene som ligger her så bør jeg vel få unna noe mer enn jeg har gjort hittil.....

Skrevet

Lite fristende å jobbe her også - men har litt som MÅ gjøres gitt...

Siste mandagen før ferie *teller*

Skrevet

Synes dere kan ta jobbklagingen et annet sted enn i feriestemningen min :tunge1::fnise:

TV2 spurte en tysk syklist om han hadde sett kampen i går - han svarte med en kampanalyse :ler:

Skrevet

Ettersom jeg ikke har egen bok så falt det så naturlig å ha klagingen min her.

Men så mye klaging har det dog ikke blitt - alt for travelt til det. :sukk:

Og du må jo få en følelse med hvordan det er å jobbe på sommeren så ikke overgangen blir så stor om et par ukers tid. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...