Sauen Shaun Skrevet 7. juli 2014 #9862 Skrevet 7. juli 2014 Høres ut som en super ferie, en super ferieshopping og supre planer for resten av ferien.
Daria Skrevet 7. juli 2014 Forfatter #9863 Skrevet 7. juli 2014 Har gått gjennom vintagebling-fangsten. Vi var innom en butikk som solgte bijoteri-poser til 4 euro - jeg utviste stort måtehold og kjøpte bare to... Det blir jo en del ræl i sånne poser - noe var bare å kaste, noe går kanskje an å fikse en dag jeg får ånden over meg og en del var løse perler, umake øredobber, anheng o.l. Men etter å ha tredd om et par strikker som hadde røket (jepp, jeg gjorde det faktisk med en gang *flink*) endte jeg også opp med tre kjeder og åtte armbånd i god stand. Om jeg angrer på at jeg ikke kjøpte flere poser? Vel, altså... Nei, pakke ut litt mer burde man. Og teste ny te
Skravla Skrevet 7. juli 2014 #9864 Skrevet 7. juli 2014 Du har god tid til å pakke ut. *tester rose-te*
Skravla Skrevet 7. juli 2014 #9865 Skrevet 7. juli 2014 Såpass greit utbytte fra posene gjør jo at prisen blir ok.
Sauen Shaun Skrevet 7. juli 2014 #9866 Skrevet 7. juli 2014 Her planlegges det ikke utpakking, men pakking. Snart klar for ferie.
Daria Skrevet 7. juli 2014 Forfatter #9868 Skrevet 7. juli 2014 Såpass greit utbytte fra posene gjør jo at prisen blir ok. Jeg hadde uten å blunke betale 4 euro for hvert av de brede armbåndene med emaljeblomster, så her klages det ikke Her planlegges det ikke utpakking, men pakking. Snart klar for ferie. Ferie er aldri feil
Daria Skrevet 7. juli 2014 Forfatter #9869 Skrevet 7. juli 2014 Her er det bare nedpakking ---> Flytting Med flytting er det definitivt morsommere å pakke opp enn ned...
Sauen Shaun Skrevet 7. juli 2014 #9870 Skrevet 7. juli 2014 Her er det bare nedpakking ---> Flytting Den biten har jeg tre måneder på enda... Og det kjennes helt greit... Jeg hadde uten å blunke betale 4 euro for hvert av de brede armbåndene med emaljeblomster, så her klages det ikke Ferie er aldri feil Armbånd med emaljeblomster høres absolutt ut som noe for Daria ja. Og ferie ja - GLEDER MEG.
Daria Skrevet 7. juli 2014 Forfatter #9871 Skrevet 7. juli 2014 At det ikke er så enkelt alltid å høre forskjell på "six to seven" og "sixtyseven" kan jeg forstå. Men når du tekster "Fødeavdelingen" og det er snakk om åpning burde det vel være ganske åpenbart hva som er det riktige...?
Daria Skrevet 7. juli 2014 Forfatter #9873 Skrevet 7. juli 2014 (endret) På den annen side vil jo ungen gli ut helt uten pressing... Endret 7. juli 2014 av Daria
Skravla Skrevet 7. juli 2014 #9874 Skrevet 7. juli 2014 På den annen side vil jo ungen gli ut helt uten pressing... Poeng.... men du skal jo komme til den åpningen også da.
Daria Skrevet 8. juli 2014 Forfatter #9876 Skrevet 8. juli 2014 (endret) Dagens advarsel fra BBC: This program contains cultural nudity. Gjette på at Michael Palin skal ut i Amazonas og besøke lettkledte indianere? Endret 8. juli 2014 av Daria
Daria Skrevet 8. juli 2014 Forfatter #9877 Skrevet 8. juli 2014 Hva er det man sier - en fotballkamp varer 90 minutter og til slutt vinner Tyskland... Litt nedtur for Brasil om de ikke kommer til finalen på hjemmebane.
Daria Skrevet 8. juli 2014 Forfatter #9879 Skrevet 8. juli 2014 Egentlig glad jeg ikke er i Brasil i kveld - tror stemningen der kan bli ganske uggen utover natta. Får håpe det ikke blir altfor mye bråk.
Daria Skrevet 9. juli 2014 Forfatter #9880 Skrevet 9. juli 2014 "Det er en dag med mye tristhet, men også mye lærdom i livet. Unnskyld alle sammen. Unnskyld Brasil" ...sa den brasilianske spilleren mens tårene rant Tyskerne var gode vinnere - og et imponerende lagmaskineri (selvfølgelig, vi snakker jo Tyskland...) Flere av målene var jo stjerneeksempler på uegoistisk tankegang. "Jeg er i god posisjon til å skyte - men lagkameraten der borte har enda bedre vinkel. Jeg sentrer heller til ham, så kan han score."
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå