Skravla Skrevet 27. juni 2014 #9841 Skrevet 27. juni 2014 Høres bra ut. Har ikke helt bestemt meg for hvilken veske jeg skal ha som reiseveske enda. Men det må jo komme en avgjørelse innen et døgn. Og det ble ikke mer fristende av at min franske frisør har vist frem bilder fra sin ferie.
Jerle Skrevet 27. juni 2014 #9842 Skrevet 27. juni 2014 Deilig med feriefredag. Jeg har ei uke igjen, men likevel full nedtelling. Husker ikke helt når dere skulle reise, så håper det ikke er alt for tidlig å ønske god tur.
Daria Skrevet 28. juni 2014 Forfatter #9844 Skrevet 28. juni 2014 Har unnagjort dagens ærend utenfor huset - bokpakke hentet på posten og klespakke hentet på Ica. Man skal ikke se bort fra at deler av innholdet fra begge havner i bagasjen... Resten av dagen skal vies pakking, vasking og andre reiseforberedelser. Yr og accuweather blir ikke enige hverken med seg selv eller hverandre, men det ser ut til at vi kan få ganske variert vær - både sol og regn og mellom 18 og 29 grader, så man får vel pakke deretter.
Daria Skrevet 1. juli 2014 Forfatter #9848 Skrevet 1. juli 2014 Har kjøpt te Har ikke kjøpt sko, vesker eller bøker Har kjøpt stoff
Roadrunner Skrevet 2. juli 2014 #9849 Skrevet 2. juli 2014 Har kjøpt te Har ikke kjøpt sko, vesker eller bøker Har kjøpt stoff Den uthevede påstanden er vel bare et spørsmål om tid?
Daria Skrevet 2. juli 2014 Forfatter #9850 Skrevet 2. juli 2014 Det gjelder fortsatt, tenk... Derimot har jeg gjort noen vintage-kupp i dag Og besøkt Paris' eldste te-hus
Daria Skrevet 4. juli 2014 Forfatter #9853 Skrevet 4. juli 2014 Da ble det ikke fest i Paris i kveld Vi har en rolig kveld i dag, i går ble det båttur på Seinen og sen middag på en fortausrestaurant, og i morgen blir det klassisk konsert i en av byens kirker. Forøvrig har jeg fortsatt ikke kjøpt sko
Daria Skrevet 4. juli 2014 Forfatter #9855 Skrevet 4. juli 2014 Jeg så et lekkert par i dag, men de var litt for lite anvendelige i forhold til prisen...
Daria Skrevet 5. juli 2014 Forfatter #9856 Skrevet 5. juli 2014 Men jeg har kjøpt et halvt kilo vintage-bling i dag
Sauen Shaun Skrevet 6. juli 2014 #9857 Skrevet 6. juli 2014 Et halvt kilo bling. *har omsider fått sansen for bling jeg også* Har kjøpt te Har ikke kjøpt sko, vesker eller bøker Har kjøpt stoff Forøvrig har jeg fortsatt ikke kjøpt sko Ut fra dette trekker jeg automatisk konklusjonen at du har minst en ny veske og minst en ny bok med i bagasjen hjem igjen...
Daria Skrevet 7. juli 2014 Forfatter #9858 Skrevet 7. juli 2014 Ingen veske, ingen sko, ingen bok (men den jeg hadde med var akkurat passe lang. jeg begynte på den på flyet ned, og leste den ut på flyet hjem). Derimot har jeg kjøpt to skjørt, en vest, et skjerf (alt vintage), diverse bling, en kjole, et belte, 4x3 meter stoff, 5 pakker te av ymse slag (er særlig spent på banan-og-honning-varianten), ost og sjokolade. Og sikker noe jeg har glemt. Undertøy og en lilla-og-grønnrutete nattskjorte, for eksempel. Nå har jeg tre uker planløs ferie
Roadrunner Skrevet 7. juli 2014 #9859 Skrevet 7. juli 2014 Herlig! Høres ut som om dere har hatt en fin tur! Nå kommer finværet uti uka, så regner med at du får en strålende ferie videre
Daria Skrevet 7. juli 2014 Forfatter #9860 Skrevet 7. juli 2014 Tok med meg en stor bunke bøker fra jobben og har en haug syprosjekter på gang, så det blir nok en bra ferie uansett vær Har med lettelse konstatert at flasken med dusjsåpe overlevde turen (jeg var smart nok til å putte den i en plastpose for sikkerhets skyld). Pistasj og kirsebær, kommwe til å bli is-sugen av å dusje
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå