Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

:ler:

Nope!

Mistenker at fuggel'n har mer enn nok med seg selv på den tid :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lavendel.jpg

For å minne deg på at ferien er nær.

Skrevet

Ser på svensk nasjonaldagsfeiring og savner Stockholm og Skansen.

Skrevet

:vinke:

Kaputt fuggel er klar for senga snart :natti:

Skrevet

Ser på svensk nasjonaldagsfeiring og savner Stockholm og Skansen.

Det var ikke helt samme folkefest-følelsen der som det vanligvis er på Allsången - men det skal de ha, svenskene, de prøver hardt å få på plass litt nasjonaldagsferingstradisjoner. Nå er den jo til og med blitt fridag...

Skrevet (endret)

Bill. mrk. på fagott-kjøret...

Endret av Daria
Skrevet (endret)

Noen sanger får en helt egen betydning når det er fagottene som synger dem - denne er til å få frysninger av.

Endret av Daria
Skrevet

Ikke lenge igjen :hoppe:

Har hatt jevnlige "på kjøret" runder her også.

Eller har jeg hatt en skikkelig lat søndag. Knapt beveget meg i det hele tatt.... og det å sovne sittende i sofaen gjør ikke godt for nakke og skuldre :opplyser:

Skrevet

Sløv søndag her også, men besøket gjør at jeg har fått et par gode rusleturer i det minste. Besøket leveres på hjemmeadressen i kveld, skal nyte en dag i heimen i morgen uten hensyn som må tas.

Skrevet

Lat søndag vet jeg ingenting om - jeg har jo lest en hel bok :plystre: Delvis på balkongen - hvor det hadde dukket opp en fotball. Litt imponerende med tanke på at jeg bor i 4. etasje...

Forøvrig antar jeg at besøket til RR er at det firbeinte og hårete slaget...?

Skrevet

Fotball på verandaen er godt gjort ja. Men den kan kanskje ha kommet fra en annen veranda :vetikke: Men den kan jo være en påminnelse om kommende vm.

Og du har jo hatt en meget effektiv dag når du har lest en bok. Jeg har kun strikket et par sokker str. herre..... Ingen lesing her - hverken i sofa eller på veranda.

Skrevet

Besøket var relativt loddent ja :nigo: Nå avlevert i hjemmet, flokken kommer hjem om et par timer. Trøtt fuggel skal ikke bli så sen i kveld :natti:

Skrevet

Jeg har lest bok på terrassen og blitt solbrent i dag. :biggrin:

Skrevet

-Jeg har blitt en panda!

:rulle:

Men alltid godt å se at det går bra etter så dramatiske hendelser - og å se at humoren ikke tok skade,,,

Skrevet

Det er en av de mer morsomme selfie jeg har sett.

Skrevet

Bislet Games og strikking. :veslejenta: Jeg skal forsøke å unngå å sovne.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...