Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

:danser:

Endret av Daria
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I kveld kjeder jeg meg..... Dro tidlig fra jobben i dag og fått gått tur og sløvet på sofaen med bok. Men nå har jeg strikket og rekket opp, strikket og rekket og og det er booooring!

Skrevet

H

H. Holmenkollen opp og ned singel.

Kl. H1:

Klassen for dem som vil løpe hele HKS-traséen alene – 18.770m.

Også kjent som klassen for de virkelig perverse...

Skrevet

H

H. Holmenkollen opp og ned singel.

Kl. H1:

Klassen for dem som vil løpe hele HKS-traséen alene – 18.770m.

Også kjent som klassen for de virkelig perverse...

Syke syke mennesker......

En tidligere kollega twitret om hjelp i går. Hun skal løpe Hks i år og ber om at gode venner stiller med ambulanse slik at hun straks kan få legehjelp når hun kommer i mål. :fnise:

Skrevet

Jobben stiller to lag. Dert var sjikkelig aktuelt å melde seg på...

Skrevet

Jobben stiller to lag. Dert var sjikkelig aktuelt å melde seg på...

Det har vært så stille her i dag så jeg lurte på om du drev å trente.....

Skrevet

Jeg har vandret fra klasse til klasse og vært informativ og formanende, og innimellom litt fnisete. Du vet det er russetid når du kommer inn i et klasserom i det læreren kommanderer Ta de kondomene ned fra veggen!... :raudruss:

Skrevet

Broren til de tvillingene vi møtte på fagott er på nrk2 nå.

Snålt å høre dialekten...

Skrevet

Jeg har vandret fra klasse til klasse og vært informativ og formanende, og innimellom litt fnisete. Du vet det er russetid når du kommer inn i et klasserom i det læreren kommanderer Ta de kondomene ned fra veggen!... :raudruss:

Aha... det er de tider nå.

Hos meg er det bare travelt. Men i dag gikk jeg fra jobb litt over 13. Burde sikkert vært der enda, men jeg var så klar for helg at jeg nærmest rømte fra jobb.

Skrevet

To lag fra jobben min skal løpe i morra, også. Ett "ekstrem"-lag og ett vanlig. Ingen spurte om jeg ville være med. Pussig...

Skrevet

Kjenner noen som løp barcode-løpet i går. Og stakk til Nice i dag...... Liker best dag 2.

Skrevet

Barcode-løpet? :klo:

Skrevet

Uvant og nesten skremmende mye løpeprat i boka til Daria :daane:

Skrevet

Uvant og nesten skremmende mye løpeprat i boka til Daria :daane:

Hun er da stadig på løpen...

:fnise:

Skrevet

Det ble seier til Østerrike! Yay! :danser: Litt diskret grining foran tven hører med...

Skrevet

Jeg hadde både Nederland og Island lenger oppe på ønskelista mi jeg. Men Østerike var en flott og verdig vinner. :klappe:

Skrevet

Er mange som har fått kjent på fordommene sine under MGP...

For øvrig får jeg litt mark av alle som skriver om "dame med skjegg". Nei, han er ikke det. Han er en mann i kjole.

Skrevet

Bokmarked på Bjølsen skole. Søndagstur blant idylliske småhus og blomstrende trær på Sagene, med tur innom Vøienvolden går og Sagene kirke. Lunsj på Sagene Lunsjbar. Fantastisk ballettforestilling i operaen. Hjemtur til forts via Karl Johan. Det blir ikke mer Oslodag enn det -vi så til og med Lillebjørn Nilsen.

Er mange som har fått kjent på fordommene sine under MGP...

For øvrig får jeg litt mark av alle som skriver om "dame med skjegg". Nei, han er ikke det. Han er en mann i kjole.

Jepp. Og han er ikke den første dragartisten i MGP, men kombinasjonen kjole og skjegg er tydeligvis tung å bære for mange. Godt de ikke har større bekymringer i livet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...