Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har ikke vært hverken sosial eller kulturell på en hel uke :daane: I går tenkte jeg at det egentlig var ganske deilig med nopen rolige dager og kvelder hjemme - ro til å få gjort litt nyttig og unyttig, pusle med litt håndarbeid, lese. I dag slo rastløsheten inn - er helt klar for å gjøre noe, treffe noen. Har ingen planer før lørdag- akkurat nå er det litt lenge til... :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får ta noe desperate telefoner rundt til de ikke fullt så single venninnene.

Jeg slipper møte i kveld og gleder meg til en kveld i ro og mak (med rydding, handling etc slik at det blir plass til gjest i helgen).

Skrevet

Han bak meg i køen i matbutikken kjøpte ti liter melk, en boks RedBull og en pakke paracet. Høres ut som en interessant kveld...

Skrevet

Den var jo ikke bra, rent objektivt sett, men de var jo en søt liten lykkepille :fnise:

Altså, når jeg ser på mgp nekter jeg å være objektiv. :fnise:

Han bak meg i køen i matbutikken kjøpte ti liter melk, en boks RedBull og en pakke paracet. Høres ut som en interessant kveld...

:ler:

Skrevet (endret)

Dagens fangst: En gammel 2,5 liters glassflaske i brunt glass med hank :nigo: Vaktmesteren bar tilfeldigvis på en kasse med glass-avfall fra en opprydning på et realfagsrom da han kom innom, og denne lå og tronet øverst i haugen. Dessverre uten kork, men med halvt avrevne gamle saltsyre-etiketter... Hva jeg skal med den? Aner ikke...

Endret av Daria
Skrevet (endret)

Har brukt ettermiddagen til å rydde i min relativt omfangsrike samling av teaterprogram. Fant programmet fra vi var i operaen med klassen på ungdomsskolen - fordi det var skoleforestilling hadde programmet en egen introduksjonsdel - hva er opera, litt operahistorie, hvordan oppfører man seg osv. Noen hadde meget samvittighetsfullt med kulepenn og linjal understreket viktige stikkord. Jeg kan bare anta at det var noe vi jobbet med på skolen i ettertid :fnise:

Endret av Daria
Skrevet (endret)

-Jättebra om du har ett refreng, men det er inte nåt krav, bara vanlig praksis...

Svenskenes kommentator gjennomgår reglene :fnise:

Endret av Daria
Skrevet

Dagens første hullkorte. Jeg skjønner ikke at de tør, jeg hadde vært så redd for å vise mer enn planlagt... Dessuten krever det en litt mer elegant benføring enn hun har.

Skrevet

Selv med bedre beinføring så står hun litt høyere enn de fleste og det er jo bare å kikke opp.....

Skrevet

Heteroseksuell er et annat ord ja......

:fnise:

Skrevet

Han er ikke god i språket/diksjon. Det blir for pinglete...

Skrevet

Beklager, men den norske er kjeeeeedelig! Og han bare mumler, det er jo umulig å høre hva han synger.

Skrevet

Altså... leser at folk gråter og får gåsehud og helt "jesus"stemning over den norske.... men hallo - han synger jo så ingen skjønner han.

Skrevet

Marian Keyes' umiddelbare reaksjon på den norske :fnise:

Skrevet

Han gjør absolutt ingenting for meg. Og jeg har litt erfaring når det gjelder svulstige ballader og store stemmer, og hva det kan gi av fysiske reaksjoner...

Skrevet (endret)

Østerrikes deltager fikk spørsmål om hvor lang tid hen brukte på å fikse håret:

-Jeg aner ikke, jeg er aldri i rommet når det gjøres...

Endret av Daria
Skrevet

Østerrikes deltager fikk spørsmål om hvor lang tid hen brukte på å fikse håret:

-Jeg aner ikke, jeg er aldri i rommet når det gjøres...

Det var litt Wenche Foss over den kommentaren. :fnise:

Skrevet

Hvor høyt tror du irsken bannet da hun innså at østerrikeren hadde en liknende, bare mye mer classy og elegant, kjole - og at det ikke var noen tvil om hvem som bar den best...?

Skrevet

Jeg har sortert billetter i dag. Vi skal på myyyyyyyyyyye til høsten... :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...