Daria Skrevet 7. mai 2014 Forfatter #9681 Skrevet 7. mai 2014 Jeg har ikke vært hverken sosial eller kulturell på en hel uke I går tenkte jeg at det egentlig var ganske deilig med nopen rolige dager og kvelder hjemme - ro til å få gjort litt nyttig og unyttig, pusle med litt håndarbeid, lese. I dag slo rastløsheten inn - er helt klar for å gjøre noe, treffe noen. Har ingen planer før lørdag- akkurat nå er det litt lenge til...
Skravla Skrevet 7. mai 2014 #9682 Skrevet 7. mai 2014 Du får ta noe desperate telefoner rundt til de ikke fullt så single venninnene. Jeg slipper møte i kveld og gleder meg til en kveld i ro og mak (med rydding, handling etc slik at det blir plass til gjest i helgen).
Daria Skrevet 7. mai 2014 Forfatter #9683 Skrevet 7. mai 2014 Han bak meg i køen i matbutikken kjøpte ti liter melk, en boks RedBull og en pakke paracet. Høres ut som en interessant kveld...
Sauen Shaun Skrevet 8. mai 2014 #9684 Skrevet 8. mai 2014 Den var jo ikke bra, rent objektivt sett, men de var jo en søt liten lykkepille Altså, når jeg ser på mgp nekter jeg å være objektiv. Han bak meg i køen i matbutikken kjøpte ti liter melk, en boks RedBull og en pakke paracet. Høres ut som en interessant kveld...
Daria Skrevet 8. mai 2014 Forfatter #9685 Skrevet 8. mai 2014 (endret) Dagens fangst: En gammel 2,5 liters glassflaske i brunt glass med hank Vaktmesteren bar tilfeldigvis på en kasse med glass-avfall fra en opprydning på et realfagsrom da han kom innom, og denne lå og tronet øverst i haugen. Dessverre uten kork, men med halvt avrevne gamle saltsyre-etiketter... Hva jeg skal med den? Aner ikke... Endret 8. mai 2014 av Daria
Daria Skrevet 8. mai 2014 Forfatter #9686 Skrevet 8. mai 2014 (endret) Har brukt ettermiddagen til å rydde i min relativt omfangsrike samling av teaterprogram. Fant programmet fra vi var i operaen med klassen på ungdomsskolen - fordi det var skoleforestilling hadde programmet en egen introduksjonsdel - hva er opera, litt operahistorie, hvordan oppfører man seg osv. Noen hadde meget samvittighetsfullt med kulepenn og linjal understreket viktige stikkord. Jeg kan bare anta at det var noe vi jobbet med på skolen i ettertid Endret 8. mai 2014 av Daria
Daria Skrevet 8. mai 2014 Forfatter #9687 Skrevet 8. mai 2014 (endret) -Jättebra om du har ett refreng, men det er inte nåt krav, bara vanlig praksis... Svenskenes kommentator gjennomgår reglene Endret 8. mai 2014 av Daria
Daria Skrevet 8. mai 2014 Forfatter #9688 Skrevet 8. mai 2014 Dagens første hullkorte. Jeg skjønner ikke at de tør, jeg hadde vært så redd for å vise mer enn planlagt... Dessuten krever det en litt mer elegant benføring enn hun har.
Skravla Skrevet 8. mai 2014 #9689 Skrevet 8. mai 2014 Selv med bedre beinføring så står hun litt høyere enn de fleste og det er jo bare å kikke opp.....
Skravla Skrevet 8. mai 2014 #9691 Skrevet 8. mai 2014 Han er ikke god i språket/diksjon. Det blir for pinglete...
Daria Skrevet 8. mai 2014 Forfatter #9692 Skrevet 8. mai 2014 Beklager, men den norske er kjeeeeedelig! Og han bare mumler, det er jo umulig å høre hva han synger.
Daria Skrevet 8. mai 2014 Forfatter #9693 Skrevet 8. mai 2014 Marian Keyes @MarianKeyes 3m Cheer up love! Marian Keyes' umiddelbare reaksjon på den norske
Skravla Skrevet 8. mai 2014 #9694 Skrevet 8. mai 2014 Altså... leser at folk gråter og får gåsehud og helt "jesus"stemning over den norske.... men hallo - han synger jo så ingen skjønner han.
Skravla Skrevet 8. mai 2014 #9695 Skrevet 8. mai 2014 Marian Keyes' umiddelbare reaksjon på den norske
Daria Skrevet 8. mai 2014 Forfatter #9696 Skrevet 8. mai 2014 Han gjør absolutt ingenting for meg. Og jeg har litt erfaring når det gjelder svulstige ballader og store stemmer, og hva det kan gi av fysiske reaksjoner...
Daria Skrevet 8. mai 2014 Forfatter #9697 Skrevet 8. mai 2014 (endret) Østerrikes deltager fikk spørsmål om hvor lang tid hen brukte på å fikse håret: -Jeg aner ikke, jeg er aldri i rommet når det gjøres... Endret 8. mai 2014 av Daria
Skravla Skrevet 8. mai 2014 #9698 Skrevet 8. mai 2014 Østerrikes deltager fikk spørsmål om hvor lang tid hen brukte på å fikse håret: -Jeg aner ikke, jeg er aldri i rommet når det gjøres... Det var litt Wenche Foss over den kommentaren.
Daria Skrevet 8. mai 2014 Forfatter #9699 Skrevet 8. mai 2014 Hvor høyt tror du irsken bannet da hun innså at østerrikeren hadde en liknende, bare mye mer classy og elegant, kjole - og at det ikke var noen tvil om hvem som bar den best...?
Skravla Skrevet 9. mai 2014 #9700 Skrevet 9. mai 2014 Jeg har sortert billetter i dag. Vi skal på myyyyyyyyyyye til høsten...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå