Daria Skrevet 2. mai 2014 Forfatter #9581 Skrevet 2. mai 2014 Selvfølgelig gjør du det...... Nrk viser den internasjonale finalen fra '96 i kveld - litt spent på hvor mange jeg husker derfra En kjekk italiensk tenor i dress ville garantert fått stemme fra meg. Yes, please...
Daria Skrevet 2. mai 2014 Forfatter #9582 Skrevet 2. mai 2014 Sånn umiddelbart har jeg ingen åpenbar favoritt som skiller seg ut i år. ikke nok til at jeg kommer til å stemme på noen, ihvertfall.
Skravla Skrevet 2. mai 2014 #9583 Skrevet 2. mai 2014 Ingen som får stemme her heller. Men noen er faktisk finere uten tv......
Daria Skrevet 2. mai 2014 Forfatter #9584 Skrevet 2. mai 2014 Som en eldre herre kommenterte på vei ut fra Don Giovanni på onsdag: Det ble mye bedre da jeg lukket øynene.
Daria Skrevet 2. mai 2014 Forfatter #9585 Skrevet 2. mai 2014 Tror faktisk Sverige er en av mine favoritter i år.
Skravla Skrevet 2. mai 2014 #9586 Skrevet 2. mai 2014 Som en eldre herre kommenterte på vei ut fra Don Giovanni på onsdag: Det ble mye bedre da jeg lukket øynene. Det har jeg også tenkt noen ganger i operaen.....
Skravla Skrevet 2. mai 2014 #9587 Skrevet 2. mai 2014 Jeg har fremdeles veldig sans for Østerrike. Sverige er også bra. Og jeg synes Russland er ganske bra.
Daria Skrevet 2. mai 2014 Forfatter #9589 Skrevet 2. mai 2014 Jeg har fremdeles veldig sans for Østerrike. Sverige er også bra. Og jeg synes Russland er ganske bra. Østerrike er bra Russland kan jeg ikke si jeg husker...
Skravla Skrevet 2. mai 2014 #9590 Skrevet 2. mai 2014 Moderne oppsetninger er ikke for alle I hvert fall ikke alle moderne oppsettinger....
Skravla Skrevet 2. mai 2014 #9591 Skrevet 2. mai 2014 Østerrike er bra Russland kan jeg ikke si jeg husker Jeg husket heller ikke, men hørte den på spotify og tenkte "den var fin" og så var det Russland.
Daria Skrevet 2. mai 2014 Forfatter #9592 Skrevet 2. mai 2014 I følge mine egne notater tidligere i tråden har jeg tro på Russland - og den har modulasjon!
Daria Skrevet 3. mai 2014 Forfatter #9593 Skrevet 3. mai 2014 Dagens gjennomgangstema har vært klær - fire maskinladninger (og maskinen vår er stor) har blitt båret ned i kjelleren, vasket, båret opp igjen og hengt opp eller (takket være vår enda større tørketrommel - ikke bra for hverken miljøet eller tekstilene, men en lettelse for oss med begrenset tørkeplass...) brettet og ryddet på plass.Dessuten er store deler av klesskapet ryddet, en stor pose sortert ut til Fretex og en mindre haug til søppelposen. *flink* Nå - MGP fra 1986. Åse Kleveland glitrer, sånn apropos klær...
Daria Skrevet 3. mai 2014 Forfatter #9594 Skrevet 3. mai 2014 (endret) Ceriserosa dress med oppbrettede ermer og hvite sko - lurer på hvor mange jenter som lot seg dåre av Ketil Stokkan i det antrekket i 86 Og en ung Sigvart Dagsland i koret,,, Endret 3. mai 2014 av Daria
Skravla Skrevet 3. mai 2014 #9595 Skrevet 3. mai 2014 Her går det også i 1986..... Samtidig som jeg forsøker å forstå opplegging til en lue jeg har lovet å strikke. Nå har jeg gitt opp for kvelden og sendt melding til designeren.
Skravla Skrevet 3. mai 2014 #9596 Skrevet 3. mai 2014 Dagens gjennomgangstema har vært klær - fire maskinladninger (og maskinen vår er stor) har blitt båret ned i kjelleren, vasket, båret opp igjen og hengt opp eller (takket være vår enda større tørketrommel - ikke bra for hverken miljøet eller tekstilene, men en lettelse for oss med begrenset tørkeplass...) brettet og ryddet på plass.Dessuten er store deler av klesskapet ryddet, en stor pose sortert ut til Fretex og en mindre haug til søppelposen. *flink* Nå - MGP fra 1986. Åse Kleveland glitrer, sånn apropos klær... Har omtrent like mange poser til Fretex som til søpla. Har også pakket et par sekker til container (om den dukker opp snart) så da hjelper det på. Har fått opp resten av tingene fra barndomsheimen også. Nå er det bare håndarbeid igjen å finne ut av (trur eg).
Daria Skrevet 3. mai 2014 Forfatter #9597 Skrevet 3. mai 2014 (endret) Den islandske damen har hale Og vår gamle venn Eirikur har jo en hockey av en annen verden Et par hakk mer flammerød enn han er nå - rødt hår blir jo ikke grått, det bare falmer med årene... Endret 3. mai 2014 av Daria
Daria Skrevet 3. mai 2014 Forfatter #9599 Skrevet 3. mai 2014 "Lyden herfra går i stereo i alle radiokanaler" Det var den tiden man ikke hadde så mange kanaler - eller noen mulighet til høre noe annet enn MGP
Daria Skrevet 3. mai 2014 Forfatter #9600 Skrevet 3. mai 2014 Har omtrent like mange poser til Fretex som til søpla. Har også pakket et par sekker til container (om den dukker opp snart) så da hjelper det på. Har fått opp resten av tingene fra barndomsheimen også. Nå er det bare håndarbeid igjen å finne ut av (trur eg). Særdeles ryddig og romslig kjellerbod nå, med andre ord...?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå