Gå til innhold

The Daria diaries

Daria

Anbefalte innlegg

Det ble en storsentertur etter jobb i dag :shoppe: Jeg fant foruftige sko (kjekke å ha på en regnværsdag), oransje capribukser og fre hvite topper (forbruksvare om sommeren) og en haug små øredobber og litt mat. Da fant jeg ut at jeg hadde gjort nok ugagn for en dag og dro hjem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Greit å shoppe litt nødvendigheter av og til!

Er på sandaljakt om dagen, men resultatet er heller dårlig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut til å være greit utbytte på shoppeturen. Ble det ikke sjal på deg? ;)

Endret av Skravla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut til å være greit utbytte på shoppeturen. Ble det ikke sjal på deg? ;)

Du skjønner det Skravla: det er mulig å shoppe uten å kjøpe sjal. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skjønner det Skravla: det er mulig å shoppe uten å kjøpe sjal. :opplyser:

Du fikk sikkert ikke den MMS som jeg fikk....... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du fikk sikkert ikke den MMS som jeg fikk....... :ler:

Nei, det gjorde jeg ikke... :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hang en stor plakat på KappAhl: 5 skjerf for 100kr. Jeg sendte bilde av plakaten til Skravla... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Skravla kastet seg ikke på første tog for å kjøpe sjal... :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel ventet....

Men jeg likte kjønnsskifte i artikkelen...

Skriv ut

Tips en venn– Fra og med september kommer vi gradvis til å erstatte Black Boy-merket med ny krydderportefølje som får navnet Toro, sier direktør for kommunikasjon i Rieber & Søn, Geir Mikalsen, til DN.no.

Hun bekrefter at navneendringen kommer som et resultat av at enkelte mener navnet har rasistiske undertoner.

– Noen vil helt sikkert stille spørsmål ved hvorfor vi i all verden velger å endre et så etablert merkenavn. Men vi vurderte argumenter for og imot og kom til at vi ikke ønsker et merke som i 2010 kan oppfattes som rasistisk, sier Mikalsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo typisk, da... Jeg starter jo dagen med klassisk musikk for tiden, takket være P2s sommerprogram. I går var det to sanger jeg lurte på (tittel og utøver ble sikkert nevnt, men så våken var jeg ikke...), så jeg klikker meg inn på nrks side -det ligger det jo spillelister. Men ikke for den dagen, nei... Greit, kanskje det tar en dag før de blir lagt ut, så jeg prøver igjen i dag. Fortsatt ingenting -men listen for dagens sending er lagt ut, det er bare den sendingen jeg lurer på som mangler :sur:

*sender mail til nrk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nrk har vel bare bestemt seg for at du skal holdes våken med irritasjon og grublerier... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er skikkelig i maile-modus for tiden. Slenger ut klagemail både hit og dit. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klaget ikke til nrk, det var bare en vennlig forespørsel :engel: Den andre, derimot... *trommer med fingrene og venter på svar*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...