Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Østerrikes deltaker har kjole og skjegg - her tør jeg ikke bruke annen betegnelse enn hen - dels veldig tøft, dels veldig distraherende. Men jeg digger låta!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Maltas bidrag føles ikke akkurat veldig 2014, for å si det sånn. men jeg liker den - hvertfall fram til dama begynner å synge...

Skrevet

Østerrikes deltaker har kjole og skjegg - her tør jeg ikke bruke annen betegnelse enn hen - dels veldig tøft, dels veldig distraherende. Men jeg digger låta!

Den digger jeg også. Selv om jeg blir veldig distrahert av skjegget.

Russland vurderer visst å la skjermene gå i svart når den sangen spilles.....

Skrevet

Popband - litt Coldplay-aktig.

Uff da... *liker ikke Coldplay*

Ja på en måte, men samtidig så hadde stemmen passet bedre til en alt eller mezzosopran.....

Men han har visst spandert på seg dressjakke til finalene....

Dressjakke høres lurt ut, det hjelper med et visst samsvar mellom sang og framtoning,

Skrevet

Den digger jeg også. Selv om jeg blir veldig distrahert av skjegget.

Russland vurderer visst å la skjermene gå i svart når den sangen spilles.....

Er det mulig.... :murvegg:

Skrevet

Er det mulig.... :murvegg:

Det med Russland har jeg fra norske panelet så jeg tar det med en klype salt... men er allikevel ikke overrasket. Gjaldt visst Hviterussland også.

Skrevet

Hviterussland er bare teit og irriterende. Ikke kommer jeg til å ha lyst på ostekake med det første heller...

Skrevet

Jeg synes ikke Finland var så veldig coldplay egentlig. Et søtt og enkelt popband. Ikke veldig catching egentlig.

Skrevet

Hviterussland er bare teit og irriterende. Ikke kommer jeg til å ha lyst på ostekake med det første heller...

Filler'n.... Jeg som hadde planlagt Cheesecake....

Skrevet

Særlig... :rulle:

Skrevet

Særlig... :rulle:

Flere ufine her.....

Skrevet

Det er i og for seg ikke noe galt med Irlands bidrag, hverken sang eller sanger, men den er ikke akkurat nyskapende, original eller bemerkelsesverdig på noen måte heller.

Skrevet

Flere ufine her.....

Minner om det ikke er mange minutter siden du selv lo rått av tanken på at du skulle bake...

Skrevet

Jeg har sagt det før, Hellas - rapping i MGP: Nei. Dessuten burde det være en maksgrense for hvor mange ganger man kan gjenta samme ord i en sang.

Skrevet

Minner om det ikke er mange minutter siden du selv lo rått av tanken på at du skulle bake...

Ikke her...

Skrevet

Take me now, hold me now - skikkelig originalt fra Makedonia. Det er noe litt hjelpeløst over dansingen hennes - hun ser ut som om hun har forvillet seg inn på et disko hun er minst ti år for gammel for.

Og jeg tenkte umiddelbart på "Nothing's gonna change my love for you..." etter introen din. :sjenert:

Skrevet

Det gjorde ikke jeg - før nå :hoho:

Skrevet (endret)

Fredagsmusikk til ære for RR :fnise:

Endret av Daria
Skrevet

Jeg har en tann som murrer litt for tiden. I går bestemte jeg meg for å ringe tannlegen i dag og få det sjekket - ergo begynte den å oppføre seg med en gang. Ringte tannlegen akkurat litt for sent nå (prokrastinering, hva er det?) - de var på vei ut døra, om jeg kunne ringe igjen på mandag? Jada, ikke problem, jeg la på røret og dermed -hei tanna, der var du jo... Psykosomatisk much? :fnise:

Skrevet

Fredagsmusikk til ære for RR :fnise:

http://youtu.be/r3crLxG6juU

Takk! :nigo:

Lenge siden jeg har hørt den nå gitt :fnise:

:romeo: Hold me now, touch me now... :romeo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...