Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Holder ikke helt styr på dagene denne uka - kom plutselig på at det er alt i morgen jeg skal på tur. Å pakke i kveld kan med andre ord være en god idé... Ny oppsetning av Les Miserables venter :strix:

Først skal jubilanten Shakespeare feires på Det Norske i kveld. Nationalteatrets versjon av Sonettene var ganske sær, satser på at denne er bedre - eller hverfall hakket mer begripelig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En mandag fri og Daria er helt ute av kurs? :klo:

:fnise:

Skrevet

Skal du liksom påstå at du ikke på noe tidspunkt denne uka, ikke engang på tirsdag, et eneste øyeblikk har vært en anelse usikker på hvilken ukedag det var?

Skrevet

:plystre:

Helt ærlig har jeg faktisk hatt ganske god kontroll, men skal ikke si at jeg ikke har snublet litt...

Skrevet

Bagen er pakket :opplyser: Reiser lett - bare én kjole, én bok og ett par sko (og litt annet, da - tannbørste og sånt)...

Skrevet

Tidlig mandag morgen. Jeg står på stasjonen og venter på toget, som nærmer seg ti minutters forsinkelse. Det annonseres etterhvert i spor tre, men sniker seg inn i spor fire og ruller langsomt framover... og framover... og videre forbi perrongen uten å stoppe. Igjen står jeg og noen andre pendlere og føler oss nokså :hakeslepp: En tur innom kundesenteret på Oslo S (hvor de heller ikke skjønt hva som hadde skjedd), et lokaltog og en taxi senere ankom jeg jobben omtrent i det jeg skulle åpne, men gikk jo glipp av både min daglige time togsøvn og min drøye halvtime drikke-te-lese-mail-og-oppdatere-seg-egentid før åpning på jobben, så jeg er litt på etterskudd med det meste...

Men helgen var fin :nigo:Les Miserables lørdag og lunsj ute i solskinnet søndag og skravling og hyggelig selskap - man kan jo ikke kreve så mye mer av en helgetur.

Skrevet

Jøss. For et egenrådig tog! Stått opp med feil fot, det, altså...

For en herlig helg! :strix:

Skrevet

Twitterfeeden min bærer unektelig litt preg av at MGP-prøvene i København starter i dag. Finalen er ikke før neste lørdag - innen den tid vet jeg sannsynligvis det meste om de fleste bidragene, enten jeg vil eller ikke :fnise:

Skrevet

Og når vi snakker om MGP - jeg har fortsatt bare fått med meg en episode av det svenske førprogrammet. Da burde jo episode to av Adresse København være passende tidsfordriv nå,hvis jeg klarer å overvinne min ubegrunnede motvilje mot Jenny Skavlan. Jeg vet ikke hva hun har gjort meg, jeg har bare ikke sansen. hardt og urettferdig (og det hjalp ikke at hun startet programmet med å ikke kunne uttale dissekere...)

Men de begynner med mammadalten fra Belgia - den har jeg jo sett på svt... Dessuten kan de godt bruke litt mer tid å å vise sangene og litt mindre på det litt for store panelet. Kanskje hente fram den svenske fra boksen i stedet.

Skrevet

Ukraina stiller med en talent-tv-show-deltaker og en sang som heter Tick Tock - jeg kan da ikke være den eneste som får heftige Cape-assosiasjoner...? Men dette er hakket bedre.

Skrevet

Men altså.....

Jeg har hørt på alle sangene via Spotify og synes faktisk mange av dem var ganske fine. Men når jeg nå ser Adresse København så er de jo helt jævlige alle sammen.... :riste:

Skrevet

Ungarn stiller med en sang om barnemishandling - det var jo muntert... Ikke helt rette forum, kanskje? Det høres like trist ut også. Tror dette blir koke-te-pause - om ikke annet for å holde MGP-stemningen oppe.

Skrevet (endret)

Men altså.....

Jeg har hørt på alle sangene via Spotify og synes faktisk mange av dem var ganske fine. Men når jeg nå ser Adresse København så er de jo helt jævlige alle sammen.... :riste:

Du får lukke øynene og se om det hjelper :fnise: Dessuten har det vel litt med produksjon og noen lag med auto-tune å gjøre for enkelte...

Endret av Daria
Skrevet

Fremdeles ikke noe stort behov for å se dette MGP-greiene kjenner jeg... :sjenert:

Men kjekt med oppdateringer via kjentfolk da :ler:

Skrevet

Nederland stiller med country. Mumlere uten refreng eller dynamikk i sangen. :Gjesp:

Skrevet

Moldovia stiller med svart messe-video og en sanger som vil mye, men ikke når helt fram - den blir sittende fast et sted rett før forløsningen.

Skrevet

Nederland stiller med country. Mumlere uten refreng eller dynamikk i sangen. :Gjesp:

David i det norske panelet elsker sangen og mener den er utrolig fin. Og det gjør visste flere ja.

Skrevet

Altså flere i det norske panelet....

Skrevet

Jeg har lov å bli litt furt når jeg får følgende melding: "Du får pengene i løpet av et par dager. Er i London og har sett La Traviata" *mørkegrønn*

Skrevet

Litauen får prisen for dagens mest slitsomme, både sang og sceneshow. Epileptisk anfall neste...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...