Sauen Shaun Skrevet 11. april 2014 #9421 Skrevet 11. april 2014 Tid for å ønske god helg og god ferie, men et par dager for tidlig til å ønske dere god tur?
Skravla Skrevet 11. april 2014 #9422 Skrevet 11. april 2014 Å hjelpes så effektiv jeg er i dag.... NOT! Skikkelige ferielyster her.
Daria Skrevet 11. april 2014 Forfatter #9423 Skrevet 11. april 2014 Søndag er den store avreisedagen Effektiv? Burde man det?
Skravla Skrevet 11. april 2014 #9424 Skrevet 11. april 2014 Jeg må skrive noen "hyggelige" brev før jeg tar påskeferie. Men det frister så lite å forsøke å tenke ut noe.
Roadrunner Skrevet 11. april 2014 #9425 Skrevet 11. april 2014 Helgarderer skikkelig jeg: God helg! God ferie! God tur!!
Daria Skrevet 12. april 2014 Forfatter #9427 Skrevet 12. april 2014 Har avlevert marsvinet på påskeferie og fått lunsj, kakao og skravling på kjøpet. Dessuten fikk jeg tak i maken til skjerfet jeg mistet i sommer og kjøpt en armfull nye strømpebukser. Kofferten er hentet i kjelleren, og etter litt leting fant jeg også den savnede posen med sommersko. Hentet opp en pose i helgen, men syntes det var noe som manglet - jeg har da ikke så få par...? Pakke burde man sikkert også gjøre, men jeg har noen timer å ta av i morgen også...
Daria Skrevet 13. april 2014 Forfatter #9430 Skrevet 13. april 2014 (endret) Tidlig start på søndagen, takket være en brølape som holdt det gående borti veien en times tid. Han var bedre på utholdenhet og stemmevolum enn på artikulasjon og formuleringsevne (alkoholens sjarmerende bieffekter), men jeg tror, ut fra det lille jeg oppfattet, at han var misfornøyd med oppførselen og/eller valget til et hunkjønn som befant seg i huset... Endret 13. april 2014 av Daria
Daria Skrevet 13. april 2014 Forfatter #9431 Skrevet 13. april 2014 Ser en svensk dokumentar om barn eller ikke barn. Disse som snakker om hvor trist og meningsløst livet var før de fikk barn - jeg lurer sånn på om de faktisk syntes det livet var tomt og meningsløst da de var midt i det også...
Sauen Shaun Skrevet 13. april 2014 #9432 Skrevet 13. april 2014 Tidlig start på søndagen, takket være en brølape som holdt det gående borti veien en times tid. Han var bedre på utholdenhet og stemmevolum enn på artikulasjon og formuleringsevne (alkoholens sjarmerende bieffekter), men jeg tror, ut fra det lille jeg oppfattet, at han var misfornøyd med oppførselen og/eller valget til et hunkjønn som befant seg i huset... Å heldige deg. Sånt er virkelig "festlig" å høre på. Jeg regner med at hunnkjønnet det handlet om også ble veldig fornøyd med frieren... Ser en svensk dokumentar om barn eller ikke barn. Disse som snakker om hvor trist og meningsløst livet var før de fikk barn - jeg lurer sånn på om de faktisk syntes det livet var tomt og meningsløst da de var midt i det også... En interessant tanke du kommer med der...
Daria Skrevet 13. april 2014 Forfatter #9433 Skrevet 13. april 2014 Å heldige deg. Sånt er virkelig "festlig" å høre på. Jeg regner med at hunnkjønnet det handlet om også ble veldig fornøyd med frieren... Jeg mistenker at problemet bunnet i at hun allerede hadde bestemt seg for at hun hadde det bedre uten ham, og jeg tviler vel på at hun angrer så veldig nå...
Rosalie Skrevet 13. april 2014 #9434 Skrevet 13. april 2014 Oh, how wonderful... Nå er dere vel på bøljan blå. Storkose dere, blir stas med øl og en lille en på brun kneipe, tenker jeg, mens reisefølget spiser 7-retter i operaen.
Daria Skrevet 17. april 2014 Forfatter #9435 Skrevet 17. april 2014 Hjemme! Vi kom av båten, det var opphold, jeg bestemte meg for å gå hjem. Jeg krysset veien, gikk to skritt bortover Akershusstranda og himmelens sluser åpnet seg...
Daria Skrevet 17. april 2014 Forfatter #9437 Skrevet 17. april 2014 (endret) Besteforeldre er besøkt, marsvin hentet og en gourmetpåskemiddag i form av frossenpizza fortært. Kanskje man burde pakke ut? Taxfree-sjokoladen, i det minste...? Endret 17. april 2014 av Daria
Roadrunner Skrevet 18. april 2014 #9438 Skrevet 18. april 2014 Viktig å pakke ut i prioritert rekkefølge
Skravla Skrevet 18. april 2014 #9439 Skrevet 18. april 2014 God morgen. Her er kofferten i ferd med å tømmes. Greit å ha fått unna det før gjester. Ellers ble det inntatt uante mengder lam og rødvin i går så da er det krysset av for påsken.
Daria Skrevet 18. april 2014 Forfatter #9440 Skrevet 18. april 2014 Har hatt kvalitetstid på balkongen med Bridget Jones og tekoppen. Det er jo varmt! Måtte bytte til en tynnere jakke og finne fram solkremen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå